Hey kids, ik ben hier al een tijd niet geweest, maar Damm it looks good! Ik heb nu sinds 2 weekjes een XBox met Halo, 2 controlls en de DVD remote. (alles voor 490 Euro ) Nu heb ik de vraag--> De XBox harddisk heeft 50.000 blocks. Hoe kan ik dan een savefile verwijderen? En als mijn 50.000 volloopt dan? hoe verwijder ik het dan? Thanx
xbox heeft 50.000+ blocks 4 partities van 2 gigabyte 2 gig voor cache(werkgeheugen) 2 gig voor video geheugen ofzo 2 gig voor save files 2 gig voor audio 1 block is 16 kb dus 1 partitie van 2 gig heeft 1024x1024x2:16 = 131.072 blocks totaal dus 4x131072 = 524288 blocks op de xbox HD savegames verwijderen kan als je de xbox aanzet als er geen spel inzit of als je de lade open laat staan, dan krijg je het xbox menu en dan kan je naar memory en dan zie je de savegames. die kan je dan verwijderen enzo soms is het ook mogelijk om in spellen de savegame te verwijderen, bv in halo of project gotham racing
en nu in ''gewoon'' nederlands maaruh je hoeft echt niet bang te zijn dat ie vol loopt. en zo`n memory card kan er ook niks aan doen. bij zo`n TRUSTMASTER ding szit maaar 500 blocks das niks
Ik heb gister een DVD remote gekregen van me broer, aardig ofnie nou kom ik er vanmorgen achter dat ik verder in het Xbox Memory menu kan. Dus probleempje is opgelost, thanx ya'll