als je de xbox aanhebt zonder cd hoor je zon geluid op de achtergrond. met van die stemmetjes die iets zeggen. ik weet verdomt zeker dat ze iets zeggen wat normale taal is, maar kon het niet ontcijferen. weet iemand hier wat die stemmetjes zeggen?????? of is het alientaal?????
als je naar memory gaat hoor je geloof ik een computer stem zegge memory blabla, en als je naar taal kiezen gaat hoor je volgens mij een jappanner of een duitser maar ik kon die ook nie goed verstaan
Misschien is een keer nuchter achter de Xbox zitten de oplossing. Flauw? Ja, sorry ik heb 3 biertjes op.
Nou we het toch over stemmetjes hebben ((nog) geen bier op hier), tijdens Amped hoor ik soms (ook als ik geen bier op heb) iets in de trant van: bom bombom bombombom, net of er iemand zit te neurien: bom bom bombom bombombombom, ga uit mijn hoofd.............AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.............ga weg jullie.................AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHH................
Kom je uit Benthuizen??? Zo ja daar heb ik 10 jaar gewoond...was je echte naam misschien ken ik je nog wel
en die fucking sneeuwpoppen moet je ondersteboven snowboarden....in elk parcours zitten er wat verstopt, je moet dus het parcours goed verkennen....