Xbox mist toppers!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 7 jun 2003.

1. masterape

masterape Guest

Ik vind dat de xbox nog niet echt veel topgames heeft. Halo is een topgame daar ben ik het over eens maar daarna valt het stil. Zo heb je op de NGC: Metriod Prime, Zelda, Mario. En op de PS2: GTA, the getaway, Gran Turismo. Dit is eiglijk het enige wat ik aan de xbox mis, maar het is wel een heel belangrijk punt. Het is een gweldige machine met een goede snelheid, mooie graphics maar dit mis ik nog. En dit vind ik erg jammer. ik hoop dat er in de toekomst nog echte toppertjes zullen komen(misschien: fable,halo2 en true crime). Wat vinden jullie van deze stelling??

Met toppers bedoel ik: Games die op (haast)alle mogelijkheden uitblinken zoals. Dus op gameplay, replay, sound en graphics.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2003
  2. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell, Unreal Championship, Dead or Alive 3

3. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    en Xbox Live!

4. masterape

masterape Guest

Ok het zijn wel goede games, maar het zijn vind ik net geen echte toppers. Unreal is vooral xbox live bestendig. Splinter Cell is wel een toppertje. En DOA 3 is alleen MP leuk, SP is zo gedaan.

5. masterape

masterape Guest

Ik heb het over games.

6. Derek

Derek Subaru Tecnica

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, je kan niet alles hebben, ga er maar niet vanuit dat Zelda OOIT op xbox/ps zal komen

Alhoewel, zo dacht men bij Dreamcast ook, dat Sonic nooit op NGC zou komen, en dat Sega GT op de XBox zou komen, omdat het echt Sega Titels zijn

7. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    oke, ik ben het ermee eens dat er nog niet veel goede spellen uit zijn.. maar wanneer Halo 2 uit is ben ik weer ff een paar maandjes zoet!!

8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Topper is maar een relatief begrip, een spel kan best goed zijn, maar meestal wordt het een topper door de hype en de financiele/commerciele ondersteuning van de uitgever. Natuurlijk, Xbox heeft te weinig console-selling games, maar voor mijn gevoel kan je aan Halo ook makkelijk Splinter Cell toevoegen. Daarnaast speel ik talloze games waarmee ik enorm veel plezier heb (gehad) zoals Deathrow, PGR, NBA Street Vol 2, Tiger Woods en MotoGP. Games als Unreal Championship doen mij daarentegen weer niets. Het is allemaal persoonlijk een topper.

En ja, misschien vind jij The Getaway een topper?!? Dan moet je voor de PS2 gaan. Toppers zijn leuk, maar ik heb liever 10 goede games waar ik lol mee heb, dan 2 of 3 toppers...

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nou ik vind dat er toch best wel veel goede spellen zijn op de xbox.

Halo
    Panzer Dragoon Orta
    Unreal Championship
    Dead or Alive 3
    Project Gotham Racing
    Brute Force

En er komen er een heleboel meer aan.

Ninja Gaiden
    Star Wars KOTOR
    Fable
    Sudeki
    Halo 2

Verder kijk ik persoonlijk nog uit naar deze

Dead man's hand
    Full spectrum warrior

Maar het is aan iedereen voor zich om te bepalen wat hij of zij leuk vind. Wat de een geweldig vind, vind dat ander misschien bagger.

(ik heb trouwens alleen de exclusieve titels genoemd)

Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  10. Derek

Derek Subaru Tecnica

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, en trouwens.

Xbox bestaat 1 1/2 jaar ofzo, en Xbox zal in de loop van jaren/consoles ook zeker toppers krijgen! (lees: Halo) die zullen zeker ook weer verder gaan met nieuwe consoles

11. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie vergeten B.C. en dino crisis 3, die gaan ook wel toppers zijn denk ik. En voor nu vergeten jullie jsrf wat zeker een topgame is.
    en ik vergeet de raregames weer eens.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maarja, ik vind de PS2 ook niet veel toppers hebben. Eigenlijk is het alleen GTA dat mijn interesse wekt.

@Gerbo, ik heb liever alleen toppers. Daar zijn spellen tegenwoordig veel te duur voor om mindere spellen te nemen.

13. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dar zijn wel goede spellen, maar je kan ze niet vergelijken met Metroid Prime en Zelda TWW.

14. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    vraagje aan de thread starter: Heb jij ook daadwerkelijk die spellen gespeeld? de toppers van de andere consoles?

Kijk de ps2 heeft idd zijn toppers. Vooral GTA heb ik het dan over want die 2 andere vind ik bv al niet zo boeiend.
    De cube heeft ook zo zijn toppers maar vooral vanwege uitmelken van die characters. Maar de games zijn wel de bom das idd zo.

Maar het is gewoon zo dat het lijkt alsof de andere consoles meer toppers heeft dan de Xbox. Dat komt omdat de cube standaard reclame heeft voor zijn games vanwege de characters en de ps2 simpelweg 10x meer reclame voor word gemaakt.
    Maar de Xbox heeft ook zijn toppers...alleen vallen die minder op omdat je die gewoon kan spelen en het dan helemaal niet in je opkomt dat je eigenlijk ook echte toppers aan het spelen bent.
    Games als Halo, PDO, Doa 3 en JSRF.

En vooral is het zo dat de Xbox nu pas gaat beginnen met zijn toppers...check de lijstjes maar hierboven dat zijn allemaal potentiele toppers en zoveel hebben de andere consoles echt niet.

15. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo, UC, Panzer Dragoon orta wel echte toppers. Maar ik vind The Getaway echt geen topper, dat is echt een middelmatige game. Maar omdat die zo heel erg gehypt word/werd denken veel mensen dat het een heel goed spel is, hetzelfde geld voor Enter The Matrix:) Dus het komt voornamelijk door de hype rond een spel waardoor het een echte topper wordt gevonden.

16. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Topper is ook maar persoonlijke smaak, ik heb thuis een heleboel zogenaamde 'subtoppers' waar ik hartstikke veel plezier mee heb (gehad). Bijvoorbeeld games als Timesplitters 2, PGR en Crazy Taxi 3 zijn niet echte toppers volgens iedereen, maar ik vind ze bijkans nog cooler dan Halo (ook goed spel hoor).

17. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En die komt ook op de xbox en een soortgelijk spel true crime komt over drie maanden, wordt net als vice city met moters en alles alleen nog met martial arts erbij.

edit: voor alle discussies en info ga naar de true crime thread van xbw:
    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=25240

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Damn, deze dicussie is vaak gevoerd...

Kijk, ik geef Yoost gelijk: ik vind ook dat ik alle toppers van alle consoles bezit. Maar ja, iemand anders vind weer dat bij de Xbox Halo erbij hoort, de ander weer Resident Evil bij de Cube...enz.

19. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben veel meet toekomstige toppers dan die hiet worden benoemd bv. deus ex: invisible war,mm3(bijna uit dus niet echt toekomstig),amped 2, operation flaschpoint,counterstrike,dead or alive 4,thief 3,unreal 2 en pgr 2. Zijn dat genoeg toppers of niet die nog niet waren opgenoemd.

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Koop een PS2 zou ik zeggen.

Deel Deze Pagina