1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox modden

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door CylonNL, 24 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    nee wacht deze thread gaat niet over modden
    maar waarom zou je het op het forum niet over gemodden xbox mogen hebben maar wel over gedownloade muziek.
    dan wordt er een slotje opgedaan vanwege "illegale praktijken"
    e.d. muziek downen is netzo illegaal.dus leg mij uit waarom mag je het niet over modchips hebben maar wel over gedownde muziek?:confused:
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    zie het niet als muziek downloaden, maar als "back-uppen";)
     
  3. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    verplaatst naar Suggesties, problemen, opmerkingen. -->

    mijn persoonlijke antwoord : Wij zijn een XboxForum pur sang, dat ook sommige discussies heeft over muziek, over het algemeen is het modden van Xboxen bedoeld voor illegale spellen e.d. te gebruiken.

    Muziek downloaden kan je moeilijk filteren, door gratis muziek en backuppen van muziek die je hebt gekocht. Er is gekozen voor het beleid om op het gebied van XBOX strenger te kijken dan anderen zaken, ook al worden vaak Topics en posts over Warez/illegale dingen gaan gesloten. Wij hebben op dat gebied een grens gesteld, :)
     
  4. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ; als iedereen nou gekopierde spellen zou gaan spelen op gemodde Xboxs..of andere platformen.
    Zijn de ontwikkelaars binnen een paar jaar falliet !
    Dus fuck it met ombouwen E.D koop gewoon je games in de winkel!!!!!
    (Ookal zijn ze belachelijk duur).
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    o god, hij is al volledig gehersenspoeld. ook al zijn er duizenden kopieën, de ontwikkelaars halen nog steeds vette winst binnen. (mits het spel goed is natuurlijk)
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik vind dat er dan ook Muziek ''gefiltert'' moet worden op dit forum. Muziek is precies het zelfde als spellen.. Beiden belachelijk duur, beiden als of het niets is gekopieert..

    En, sommige mensen modden een xbox om zo DVD`s te kunnen spelen of een US/JAP spel te kunnen spelen*. deze personen mogen van mij best wel op dit forum er over lullen:)
    Maar wie ben ik?



    *de verleiding is idd, erg groot om toch kopie spellen te spelen/te kopen
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    gedownloade muziek en warez talk gaan standaard op slot

    zelf kazaa threads gaan dicht ....
     
  8. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is onzin kazaa is toch legaal?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    kazaa is legaal het uploaden van warez niet
     
  10. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Mensen laten we vrede houden. Geen haat geen nijd. V3 is er...
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is in theorie niet waar:), je kan namelijk KaZaa gebruiken om je EIGEN muziek en je EIGEN films te uploaden. en dan heb ik het dus over eigen gemaakte flims, niet over eigen geripte films :+
     
  12. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Het downloaden van bijvoorbeeld muziek wordt niet vervolgd, het uploaden echter wel.
    Daarom betaal je per elke cdr en dvdr die je koopt een behoorlijk bedrag aan de stichting thuiskopie. Aangezien je dat bedrag ook betaalt op de schijfjes waar je je eigen foto's en dingen op zet, denk ik dat ze niets tekort komen.
     
  13. finnthegamer

    finnthegamer xbox owns everthing

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    als je xbox mod voor dvds en dingen op de harde schijf te zetten is het toch niet erg en je xbox modde is niet illegaal als je er geen chip inzet tsop flash is niet illegaal.Dat is een software die je op de harde schijf installert van je xbox en dan kan je van alles afspelen.
     
  14. gerjan

    gerjan Guest


    /Mod Blaat

    Modchips én TSOP zijn beide niet illegaal, de dingen die je er mee kan doen wel, als je de sofware daarvoor hebt.

    Daarom worden de chips ook blanco of met een legale bios geleverd (linux cromwell) Met die bios kan je nagenoeg niets. Behalve een nieuwe bios er op zetten
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2004
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Goed, deze thread gaat duidelijk de kant op waar we het op xbw niet over willen hebben.

    Wij willen niks met modden en dergelijke te maken hebben. Of het daadwerkelijk modden nu illegaal is of niet staat daar verder buiten, feit is dat het illegale praktijken in de hand werkt en daar werken we niet aan mee. Vandaar dat het niet toegestaan is hierover te praten. Hetzelfde geldt (in mindere mate misschien) voor illegale muziek en dergelijke. Zodra het ons duidelijk is dat het over illegale praktijken gaat ondernemen wij actie.

    Ik denk dat het zo wel duidelijk is, deze thread openlaten druist tegen het beleid in dus vandaar dat ik dit topic bij deze sluit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina