XBOX Modified

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bloody_Apron, 5 mei 2002.

1. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Wie heeft zn Xbox aangepast (hardware, uiterlijk etc.)

2. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    not me :)

misschien als de garantie verlopen is.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    ik wil niet anti-xbox overkomen ofzo...wat ook beetje raar zou zyn aangezien ik er eentje heb...maar dat ding is wel LELYK hoor...
    Ik bedoel...ok....een console hoeft van my part niet echt mooi te zyn ofzo, als ie van binnen maar goed is...(it's the inside that matters...') maar tóch....hy is wel lelyk...

Ach...als de games maar goed zyn en hy niet te vaak vastloopt...
    (maar TÓCH.....)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom haal je y en ij doorelkaar, leest irritant.

Xbox vind ik juist wel mooi staan onder mijn TV, beter dan zon blokkerige cube (en ja ik heb ook een cube dus ga mij nou niet voor xbox fanboy uitschelden)

5. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    MS had bij zijn initiele design van een staan kruis moeten blijven.

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik typ de IJ meestal gewoon met een Y, gewoon...typt sneller is gewoone en gewoonte geworden tydens cahtten...sorry als je het irri vindt :)

Tja als de xbox in een kastje staat dan valt die lelyke bovenkant niet zo op dus dan heb je gewoon een vry normaal uitziend kasje onder je tv, ala een dvd/vcr speler....maar als je hem gewoon opd e grond hebt staan ofzo dan ziet ie er wel lelyk uit vind ik...
    ah well...niets aan te doen...:)

The gamecube zit er denk ik leuk uit als je heel kleur-ryke kamer hebt ofzo....vindt de gamecube er niet bepaald LELYK uitzien ofzo...gewoon wel grappig uiterlyk....maar ik hoef hem niet :)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Was geen design, gewoon ontwikkeld om alvast te laten zien dat de Xbox eraankomt, nooit de bedoeling geweest dat die er zo uit zou zien

Ik vind de Xbox toch wel een mooi strak design hebben, ik heb hem onder de TV staan, maar zie hem nog wel in zijn 'geheel', heb er liever een Xbox staan dan NGC (Qua design)

8. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox straalt gewoon uit wat MS ermee wil bereiken: hij ziet er volwassen uit. Ik vind hem hier wel mooi staan bovenop me vcr. Consoles hadden vroeger altijd zo'n speels uiterlijk (op zich nix mis mee) waardoor ze niet goed bij de andere home entertainment apparaten pasten.

9. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    xbox is mooi, niks lelijks aan die donker groene doos

10. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Om even op de topic terug te komen... Ik denk dat ik nadat de garantie verlopen is, ik er een ATA66 kabel inzet ipv de ATA33 die er nu in zit. De doorvoersnelheid van harddisk zou dan iets sneller moeten worden.

11. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En merk je daar dan ook daadwerkelijk wat van? Had op andere forums al gelezen dat lui er snellere/grotere harde schijven in probeerden te zetten. Geloof dat het ze uiteindelijk wel gelukt is. Ik heb het niet zo gevolgd.

Waar ik misschien nog wel aan zit te denken is dat XBox logo uit m'n controllers te halen en d'r iets anders in te zetten, maar ik wacht nog even. Geen tijd/zin voor/in.

Verder zou ik het ook ideaal vinden als ik met die afstandsbediening van de DVD kit de Xbox aan/uit kan zetten, CD/DVD tray kan openen/closen en een sleep timer zou hebben. Maarja, dat gaat me net even boven de pet en daar ga ik niet aan sleutelen.
    Als iemand het al gedaan heeft en het werkt copy ik het gewoon van hem.

Deel Deze Pagina