Zijn hier ook lui die geklooid hebben aan hun XBox (qua esthetiek)? Zag op andere forums lui die LED's achter de knoppen van hun controllers gezet hadden (zag d'r TOP uit) en lui die het XBox logo in de controller door andere leuke dingen vervangen. Zelfs een watergekoelde XBox gezien (hoezo overkill). Zijn d'r hier ook lui die wat dat betreft aan hun Xbox geklooid hebben? Ik ben zeker van plan om als ik de tijd heb LED's in m'n controller te bouwen. Echt top. Was ook een kerel die het XBox logo verlicht had en dan had ie achterop ook nog een schakelaar, kon die switchen tussen; altijd aan, alleen aan als er gerumbled wordt. Echt top! Zou wel wat plaatjes willen posten, maar heb de links niet meer en weet niet hoe ik plaatje van m'n HD hier op het forum kan posten.
weet ik niet meer precies. Heb de plaatjes wel op m'n HD opgeslagen, maar ik weet niet hoe ik ze in het forum kan zetten dan. Dan moet ik ze volgens mij eerst op internet zetten en dan een link plaatsen hier ofzo, maar ik weet niet waar ik ze op inet kan zetten en hoe dat werkt. Anders wil ik ze best emailen, maar da's ook niet de bedoeling van het forum...moet voor iedereen toegankelijk zijn.
Dan mail je ze naar iedereen nee maar even zonder dollen als het goed is kan je ze hier online zetten en dan een link hier plaatsen.
Hey dankje, handig link. Hier eerst even wat pictures van die Glowing Controller Buttons. Cool niet? Zou ik ook wel willen, maar heb d'r geen tijd voor en vraag me af of ik het durf
En wel cool gepainte controller Hey Ikke, hartelijk bedankt voor die site! Ideaal... Kan ik tenminste ook eens iets laten zien op het forum als ik iets leuks gevonden heb!
Echwel! Ik las ook in een thread op een of ander forum dat een of andere kerel nou ook bezig is om een OLIEGEKOELDE XBOX ]:- Te maken. Dus het moederbord van de Xbox compleet ondergedompeld in niet geleidende olie!!! Hij had het al met een PC gedaan en probeert het nou met een xbox.
Deze zijn ook wel grappig...Hier wordt ons vermaak in elkaar gezet! Flextronics. Waarschijnlijk in Hongarije, stond d'r in die thread.
wel mooi gedaan met die lichtjes en die geverfde controller, maar ik laat mijn garantie liever niet vervallen
Denk toch zeker wel dat je d'r voordeel uit kan halen als je daar werkt! Denk wel inkoopprijs minimaal en verder weet je ook hoe de boel werkt allemaal. Maarja, om nou iedere nag naar Hongarije voor te gaan....tja...als ze nou 0,27 eurocent kilometervergoeding geven...... Maareh, die controller mod met die LED's......die wil ik OOK doen...heeeeeeeeeeeeeeel misschien (denk et niet hoor) ga ik het vanmiddag proberen. Heb alleen 2 controllers...dus dan wil ik het bij allebei...Ben je na veel bloed, zweet en tranen met de eerste klaar...kan je de 2e nog es doen!