Xbox naar fabrieksinstellingen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jeffred, 11 mei 2013.

1. Jeffred

Jeffred Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal!

Ik had een nintendo Wii op marktplaats gezet om te ruilen tegen een xbox 360 of playstation 3 voor straks als gta 5 uit is... hoef ik niet speciaal daarvoor een nieuwe console aan te schaffen.

Nou heb ik met iemand geruild voor een Xbox alleen blijkt hij te zijn gesoftmod.
    Hier ben ik eigenlijk niet heel erg blij mee.

Want nu heb ik begrepen dat je niet online kan.
    En hoe zit dat straks als het 17 september is en ik de schijf van gta in de xbox doe... moet ik dan de software van mijn xbox misschien upgraden ofzo?

Het liefst zou ik dus mijn nieuwe xbox weer naar orginele staat terug brengen.
    Iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen?

En nog een klein vraagje... er zit maar een 20GB hardeschijf in waar nu nog maar 13,5GB van over is..
    Is dit voldoende voor grote games?

Alvast bedankt!:)

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Helaas, als hij gesoftmod is zou ik niet weten hoe men dat terug kan draaien en of dat dat überhaupt wel kan. Verder staat er in de algemene voorwaarden van dit forum dat er geen topics over modding gemaakt mogen worden. (om zo discussie over illegale gedownloade games te voorkomen)

Wellicht kun je online met de console, maar je riskeert hiermee een ban van je console en wellicht van je Xbox Live account.

Het is inderdaad mogelijk dat GTA V een dashboard update vereist om het te spelen. Waarschijnlijk kun je deze echter niet uitvoeren vanwege de softmod.

Over de harde schijf ruimte. De 6,5GB die je mist wordt gebruikt als cache geheugen en dat is normaal. Bij de meeste games is installeren optioneel en gaan de updates niet over de paar MB heen. Er zijn echter games die zowel grotere updates als verplichte installaties nodig hebben. Daarbij praat je al gelijk over 2 tot 10GB (bijvoorbeeld Battlefield 3 ). Voor die games is een grotere harde schijf noodzakelijk. Let bij de aanschaf erop dat er twee type 360's zijn (de oude en de slim) en beide hun eigen type harde schijven hebben.

3. Jeffred

Jeffred Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke koop ik er een hardeschijf bij. Maar ik vond net onder in de doos een diskette met de originele firmware. Misschien dat het dan toch gaat lukken.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ben je al op internet geweest? Controleer dan eerst even of ie niet geband is, dat kan ook nog namelijk.

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ook als je de originele firmware erop zet zal deze gekenmerkt worden als dat er mee gesjoemeld is. Online zal je sowieso een ban krijgen.
    Beter had je de Wii kunnen verkopen en een klein bedrag bij kunnen leggen voor een nieuwe xbox, maar dat is achteraf. Ik zou sowieso de verkoper vragen om een tegemoetkoming als hij niet verteld heeft dat de xbox niet origineel is.

Laatst bewerkt: 14 mei 2013

Deel Deze Pagina