Ik heb laast een xbox speedlink usb gekocht (kabeltje voor xbox controller naar pc) en ik wil graag Pro Evo 6 op mijn pc doen, maar als ik die xbox controller instel dan paktie de left en right trigger niet. Kan iemand mij hier mee helpen? Ik heb al eens een mailtje gestuurd naar speedlink.com Toen werd mij verteld de controller naar analoog om te schakelen, maar mijn controller heeft dat knopje niet... Alvast bedankt!
kheb ooit zelf een usb stukje aan mijn controller snoer gesoldeerd, en toen deze xbox drivers gebruikt, werkte perfect: http://www.redcl0ud.com/xbcd.html
In het begin had ik daar ook last van. Ik heb het opgelost door naar 'configuratiescherm' te gaan en dan spelbesturingen op te starten (de controller moet wel aangesloten zijn). Als het goed is wordt de speedlink xbox to usb controller aangegeven. Je ziet dan ergens in het midden staan : flight simulation. Deze heb ik naar flight en action omgezet, aangezien je dan 12 buttons ipv 10 kunt gebruiken. Dan staat rechtsbovenaan: button re-mapping. Daar kun je de toetsen veranderen. Ik heb 11 & 12 (de linker en rechter trigger) op 5 & 6 gezet (wat de 'buttons' zijn die op je pookjes zitten). Toen heb ik gewoon bij de PES-instellingen de buttons gezet zoals het ook bij deel 5 was.