Hallo, Ik heb een tijdje terug een netwerk adapter gekocht voor mijn xbox 360, de oude (die wit is met 1 antenne). Als ik deze erin steek dan gaat er een rood lichtje branden van de adapter, in de handleiding staat dat je nu verbinding kan gaan maken met een router. Mijn router kan wel gevonden worden, maar als ik verbinding probeer te maken dan komt er meteen een melding dat dat niet kan. Ik heb het goede wachtwoord ingevoerd en all suggesties geprobeerd die ik kreeg... Ik heb het nu ook geprobeerd met die nieuwe netwerkadapter (zwart met 2 antennes) en ik krijg weer meteen een foutmelding... bij een vriend lukte het wel om met deze 2 adapters verbinding te krijgen, weet iemand wat hier het probleem is? Bij voorbaat dank
Ik weet niet wat het probleem is, maar als je je bericht kopieert naar het volgende forum: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=141600 Dan kunnen ze je daar waarschijnlijk verder helpen.
Problemen kunnen ook veroorzaakt worden door een MAC-beveiliging in de router. Zie je vraag wel in de thread die gerowniko net gaf !!