Xbox niets voor meisjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 13 apr 2003.

  1. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik een van de weinige meisjes hier ben geloof ik, heb ik een vraagje. Laatst zei iemand tegen mij dat een Xbox niets voor meisjes is, dat die er altijd na een maandje al genoeg van hebben. Wat is hierover jullie mening? Kénnen jullie uberhaupt wel meisjes met een Xbox?


    Ps: Weet niet of hier al een topic over geweest is, sorry dan, ik kom hier ook pas twee dagen...
     
  2. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    De xbox of elke andere spelcomputer is voor iedereen! Waarom zou het niks zijn voor een meisje/vrouw als zij het leuk vindt is het toch goed! Munch is ook een meisje op dit forum, maar die hangt vooral rond op de offtopic forums :) .
     
  3. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    I love chicks with a good taste for gaming!
    Go DAWN go! Heb je trouwens xboxlive!?
     
  4. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin is verslaaft aan mijn Xbox en gaat er waarschijnlijk ook 1 kopen :).
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ken geen meisje dat een Xbox heeft maar ik ken wel een meisje dat Counter Strike speelt en die dat al maanden doet (en misschien beter is dan mij |:- ). Dus als een meisje CS maanden speelt waarom zou meisje geen maanden met een Xbox spelen?
     
  6. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Ken 2 meisjes die xbox spelen en niet slecht ook.. trouwens met een promotie op Schiphol zag ik een heeeele mooie vrouwelijke gamester.. maar die moest helaas snel weg haha... trouwens Dawn.. waar kom je vandaan.. ken namelijk ook nog een Dawn
     
  7. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ken ook geen meisjes met een Xbox. Wel was erop de Netgamez LAN party genoeg vrouwelijk schoon te zien ( en dan bedoel ik gamend).

    Games zijn voor iedereen..... Toch?
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Tuurlijk zijn games voor iedereen maar ik zou Soldier of Fortune of Postal 2 niet aan oude mensen geven.
     
  9. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee die geef ik liever Battlefield 1942 of MoHaa (en dan bedoel ik met oude mensen bejaarden) ;)


    Maar games zijn idd ook voor girlzz. Zelfs DoaX
     
  10. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    mn zusjes van acht spelen ook op de xbox. Een vriend (Ladybug) heeft ook een zusje van 14 dat beter in Amped is als hijzelf :eek:
     
  12. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox is voor iedereen!
     
  13. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    2 hele mooie dames op mijn werk spelen ook met de xbox!
    die praten de hele dag over dat ding !
    hahahahaha echte game freakz zijn het! en terecht!
    :D
     
  14. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX is voor iedereen. Al worden bepaalde groepen mensen, heren tussen 15 en 35 ofzow, meer in het zonnetje gezet dan anderen.
    Mn vriendin vind XBOX ook leuk al zou ze er niet gauw 1 kopen.
     
  15. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    De Xbox is inderdaad voor iedereen, maar de enige reden dat het aandeel jongens met een console veel groter is dan het aandeel meisjes komt door de verschillen in interesses. Jongens speelden vroeger al op computers en oudere consoles en die interesse hebben ze natuurlijk gehouden. Meisjes deden vroeger hele andere dingen en hebben zich nooit geinteresseerd in computers. Tegenwoordig merk je dat verschil nog steeds. Meisjes houden van winkelen en de meeste jongens niet, in ieder geval niet als ze mee moeten gaan winkelen. Ik durf er zelfs om te wedden dat zo'n 25% van het totaal aantal meisjes (misschien nog wel meer) niet eens weet wat een Xbox is. En eigenlijk is dat best jammer, want dat zou het gamen wellicht nog gezelliger maken en voor iedereen toegankelijk.

    Ik ken zelf ook geen meisjes persoonlijk met een Xbox, enkel Munch die hier op het forum rond zwerft.
     
  16. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon zo dat veel meisjes opgevoed worden met: Computers / computerspelletjes zijn voor jongens. Als je zo opvoed is het niet heel vreemd dat er weinig vrouwelijke gamers zijn. Dus: voed je zoon / dochter met games op en de verhouding zal veel beter worden.
     
  17. alibi

    alibi Guest

    computeren (PC, Xbox, PS2 of wat dan ook) is natuurlijk voor iedereen! mijn vriendin is zelf erg enthousiast met Harry Potter en de geheime kamer bezig op m'n Xbox, en ook nog een tijdje geleden druk bezig geweest met Project Gotham Racing!!

    en de vriendin van een vriend van me is errug goed in Dead Or Alive 3!!
     
  18. p1m

    p1m Guest

    mijn zus speelt ook vaan op me xbox als ik een nieuw spel heb maar meestal 2 weken of zo

    ik heb nog 3 save games van haar
    CM02/03 - DOAX - Ghost Recon
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    XBOX is zeker niet voor meisjes.
    Kijk sommigen zullen 1 spel leuk vinden en een enkeling zelfs meerdere, maar uiteindelijk is het merendeel van de spellen "stoer". Het hele imago om XBOX draait om stoerheid, kijk maar naar hoe die er uit ziet. En ja, over het algemeen is er een grotere behoefte voor "stoere" dingen bij jongens i.p.v. meisjes.
    Meisjes houden toch meer van compactere dingen.
    Eigenlijk zou de Gamecube het moeten zijn, maar de "leuke" spellen zijn daar ook dun bezaaid.
     
  20. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af waar dit op slaat, Ik zie niet in waarom de XBOX voor jongens zou moeten zijn. Er zijn genoeg leuke spellen voor meisjes. En natuurlijk zijn er wel spellen die te "stoer" zijn voor meisjes, maar er zijn ook spellen die ik niks aan vind. Iedereen kan wel aan zijn / haar trekken komen op de XBOX. En waarom houden meisjes van compacte dingen? Omdat dat in jou gedachtenwereld zo is??? ( of omdat jij compact geschapen bent)
     

Deel Deze Pagina