xbox nieuwsbrief Wij Belgjes zijn brave mensjes, daarom krijgen wij elke maand ( of waren het er nu 2 ) een xbox nieuwsbrief in onze mailbox. Omdat Darkwingduck jullie ook wel lief vind heeft ie hem eventjes geüpload. Stuur dus allemaal maar eventjes een dank pmetje naar het eendje! maar goed, hier is ie: de nieuwsbrief Gaaf hè, zo'n nieuwsbrief. Bespreek de inhoud maar op het forum, hardware zaken hier, games stuf in games forum De bovenste van links: Bert Longin: rally piloot, rijdt ook wel met porsches en andere gemotoriseerde 4 wielertjes ( oa porsche,...) 2de: Jean-Marie Pfaf, was vroeger voetballer ( keeper; oa van bayer munchen,...) nu ook bekend van de tv ( zie de pfafs) 3de: Joël Smets: moto croser beneden: Gilles de Bilde ( heeft in ver verleden nog bij PSV gevoetbalt), daarna heeft hij jaartje schorsing gehad wegens vechten,... Nu voetbalt ie bij Anderlecht 2de: Regi Pnxten: is lid van muziekgroep Milc Inc ( oa sleep walker,...) Wat vind je allemaal in deze te gekke nieuwsbrief? Korte review van V-rally " " " House of death 3 " " " De beretta gun Wat info over Kung Fu Chaos Een korte preview van Blood Rayne Xbox op tv, dus enkele Belgische gamesprogramma's De classics op een rijtje Info over Xbox Live! Nog wat info over lans,... dus lezen die handel! Voor de geïntresseerden: wil je deze brief hebben in e-mail vorm? Stuur me eventjes een pm met de medeling: Nieuwsbriefje hebbuh! Daaronder je e-mailadres, dan zal je hem ontvangen. Dan kan je hem doorsturen naar al je vriendjes! Of post hier even je e-mailadres met de boodschap 'Stuur mij de nieuwsbrief' Paswoord: Snel!
voor de geïntresseerden, Regi van Milc Inc won de moto GP wedstrijd, alle deelnemers kregen een xbox met xbox live kitje naar huis+ alle xbox live games
* Maakt buiging * Waarom heeft de Nederlande xbox.com geen nieuwsbrief eigenlijk??? * krijgt idee * W00T!
Daar heb ik xbox.nl al mee lastig gevallen hun antwoord was: De Nederlanders hebben een uitgebreidere site (xbox.nl) en hebben daar een community en dergelijke; xbox.be is minder uitgebreid, maar heeft wel een nieuwsbrief; zo heeft xbox.be geen community,...
hmm, xbox.nl misschien niet, maar xbw.nl misschien wel! Geen idee of het te doen is, maar we kunnen natuurlijk altijd gaan lobbyen
denk eerder dat de xboxworld.nl nieuwsbrief komt dan xbox.nl met daarin woord van xbox nl we zien wel
dat derde is Franstalig+ze doen niets anders dan erover praten==> geweldig saai+ ze praten te snel+ ze gebruiken geen standaard Frans
In belgie heb je gamepower op Jim tv en Shrimptv op tmf Ik vind shrimp tv wel stukken beter , VEEL grappiger! De reviews van gamepower trekken op niet veel. Ik geef je een voorbeeld: ze testen een demo van een of ander schietspel , op uw scherm speelt zich een filmpje af en een man praat. Hij vertelt over de goede geluidseffecten, hoe ver je wel kan inzoomen, maar op het filmpje gebeurt helemaal niets! Terwijl bij shrimp tv ze zelf spelen & terwijl vertellen ook al sucken ze wel in de meeste spellen is het wel grappig. En nog zo'n dom iets bij gamepower is die onnozele quiz van frank! Hij steekt bv kerstballen in zijn broek en gaat dan zitten en dan moet je raden hoeveel er niet gebroken waren.... GRRRRRR IK HAAT FRANK!!!!! En dan die domme docter pepper!!! Die is nog belachelijker/ dommer! Met zijn domme telenet demo en dan elke aflevering zegt hij: deze is GRATIS te downloaden van ONZE site en deze site is: GAMES.TELENET.BE pft.... Geef mij maar shrimp tv
daarbij kan een games programma nooit objectief zijn als het wordt gesponsord ( in dit geval door Telenet) de andere grote internet provider belgacom ( met tegenhanger van telenet adsl) wordt dus benadeeld
Yep daarnet WEERAL op gamepower. Het was over een rpg voor xbox, sudeki ofzo kweet de naam niet meer. En de stem vertelde: als je een spell doet gaat alles over in een hele coole bullet time mode ... En terwilj op het scherm kwam er nx! gewoon rondlopen met een ventje.
Maar de nieuwsbrief handelt over gameprogramma's, de inhoud van die nieuwsbrief mag besproken worden capiche geen wanabee mod acties plz maar toch, laten we gamesprogramma's beetje rusten, eendje heeft wel beetje gelijk