Na de eerste nieuwsbrief is er deze maand ook een tweede mail van Xbox deze maand binnengekomen. De eerste nieuwsbrief: http://luuk.stillus.nl/xbw/nieuwsbrief.htm Je kan de inhoud hier bespreken. Darkwingduck heeft een de nieuwe brief geüpload, waarvoor dank. De tweede nieuwsbrief: http://luuk.stillus.nl/xbw/nieuwsbrief2.htm Misschien toch beetje propaganda?!? Xbox heeft de mijlpaal van de twee miljoen consoles in Europa overstegen, waardoor het zich ver voor de GameCube van Nintendo plaatst. Ach ja, het is hun nieuwsbrief hè Wil je de nieuwsbrief doorsturen naar je vrienden in zijn geheel ( in mailvorm dus, niet in site vrom) dan stuur je me een pm: vermeld duidelijk over welke nieuwsbrief gaat. Als je deze wil, dan stuur je een pm: onderwerp nieuewsbrief daar zeg je: Ik wil nieuwsbrief special edition wil je de vorige, dan zeg je nieuwsbrief 1 paswoord: snel! Vergeet je mailadres niet. Hier kan je de inhoud van de nieuwsbrief bespreken. Van zodra er een nieuwe nieuwsbrief is, dan zie je het.
Geen dank, geen dank Dankbetuigingen kunnen naar mij ge-pmd worden, dan krijg je m'n adres om de bloemen naartoe te sturen
met al die prijsverlagingen, zullen er toch wel aardig wat nieuwe Xboxers bijkomen denk ik, Xbox Live! zal ook wel bijdragen tot het succes maar 2 miljoen is denk ik erg mooi voor een jaar en een maandje, aan Sony raken ze niet, maar een tweede plaats is ook mooi. Hoewel het zo niet console tegen console hoeft te zijn voor mij. Ze zijn alle drie goed, maar Xbox spreekt mij meer aan.
jah precies, iedereen moet gewoon kopen wat hij of zij het leukst vind: de Xbox nu die prijsverlaging er is, gaan al drie vrienden van me een xbox kopen, die eerst nog twijvelden
hoe meer xboxen er verkocht worden des te beter dat voor ons is en 2 miljoen is helemaal niet slecht voor een relatieve nieuwkomer op de markt!!
Ten opzichte van de concurrentie is het wel de nieuwkomer hè. Dus in de console wereld is Xbox nog steeds de nieuwkomer, het is nog steeds Microsofts eerste console.