We moeten gewoon met ze allen wachten tot die gekken van Microsoft de prijs met minstens 100 euro verlagen.
Allemaal WEL kopen, zorgt voor meer geld bij MS = Meer geld om Square over te kopen En andere devvies
tuurlijk wel kopen ben je wous. ga niet nog langer w88, heb nu al moeite om die laatste maand te w88. en 500 euro is niks
Volgens mij kan je wachten tot je een ons weegt, want het komende half jaar komt er zoiezo geen prijsverlaging aan. Trouwens als je hem gelijk bij de launch koopt heb je er toch veel langer plezier van.
natuurlijk koop ik hem ook meteen maar de prijs is gewoon te hoog. Maar ja ik moet gewoon de beste console hebben.
Nog een jaar wachten zeker ik zit nu meer als een jaar zonder een nieuwe console. edit: wat zeg ik, ik bedoel dat ik nog steeds men psx heb !!
mijn eerste console was de NES, jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh....... toen was ik nog een bigNfan heb nu al een half jaar gelee me psx verkocht met 64(1 legaal, overgekocht voor 10 gulden) games voor 250 euro zit ik een half jaar zonder console, dat is bale. maar ik heb me wel vermaakt met worms armageddon online op de pc
jaja, ik koop em natuurlijk ook bij launch, je betn echt gek om nog een tijd te wachten als je toch het geld wel hebt, ik wil em gelijk !!! oh ja, mijn eerste "console" was een gameboy, (OK handheld) en ja dat was me toch een tijd! * M & A moeten er om huilen * mzzl Munch and Abe
weet nog nie ik heb nog nooit een console gehad en daarom weet ik nog nie of ik er meteen een ga kopen.
ik heb btw ook nog een kassie gehad voor de tv met 1 game in zwart en wit alleen(2 kleuren, voor de mensen die dom zijn)..... met de game............PONG