[XOne] xbox not detected????????

Discussie in 'Games' gestart door pirathaban, 18 mei 2002.

1. pirathaban

pirathaban Hulkmania

Leuk Bevonden:
    0
    he ik kan wel aaltijd joinen on line met halo maar als ik zelf server maak en dan luach doe zegt hij bij de xbox xbox not detected???????? terwijl ik wel bij iemand anders server kom wel yes staat en gewoon kan mee doen behalve als ik zelf maak kan hij mij xbox niet vinden weten jullie wat er aan het hand is????????

2. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    uhh.....hier is zoveel threads al over.]:-........nouja eentje erbij kan geen kwaad :D

hebt je firewall dan?:confused: die moet je uitzetten als je game wil maken....

3. pirathaban

pirathaban Hulkmania

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen firawall

4. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    en er is ook iets mis met je keyboard

5. pirathaban

pirathaban Hulkmania

Leuk Bevonden:
    0
  6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Misschien heb je zonder dat je het weet je windows Xp firewall aanstaan (als je winxp hebt)
    Kijk dan ff bij netwerkverbindingen onder lan instellingen en schakel de firewall uit.

7. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    ---> Online/lan

8. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je een router misschien? Daarin zit ook een firewall. Het klinkt namelijk echt als een firewall probleem.

Staat je Xbox op het juiste scherm enzo?

Gamespy of Xbconnect?

9. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met gamespy hetzelfde als wat hij beschrijft. Heb ook geen firewall of zoiets. Weet ook niet wat het is. Zit met Halo ook in het goede scherm.

Nahja, met Xboxconnect werkt het wel allemaal bij mij en daar krijg ik ook veel betere pings dan bij Gamespy. Alleen wel jammer dat d'r niet zoveel PAL gamers zijn daaro.

10. xboxgamer

xboxgamer Guest

of stop alle snoertjes er nog eens goed in en kijk op een of andere site of alles klopt wat je moet doen.

Deel Deze Pagina