HI, ik bne nieuw op het forum, first time poster (oh god i'm nervous) ik volg het forum al ene tijdje, en heb gister natuurlijk m'n xbox aangeschaft, inclusief tony hawk 3 (big mistake, mijn vriendin, een tony addict laat me nu amper meer bij mijn lieve xboxje). anyway, ik was gister ff aan het xperimenteren met wat dvd's uit mijn aso collectie (nu 163 dvd's & still growing), regio 4 lijkt over het algemeen wel te werken (omdat de meeste dubbel gecodeerd zijn, en ook pal zijn), regio 1 weigert hij fijn, maar dat gaat region x hgopelijk veranderen. als laatste teste ik evne mijn jap versie van princess mononoke (r2 ntsc), en die zag er owk perfect uit. praktisch evne goed als op mijn pioneer 626D (over het algemeen toch een vna de betere standalone dvd spelers). dus kom maar op met regionx, want ntsc gaat geweldig op de xbox, en ik kijk uit naar het moment dat ik mijn HELE collectie weer kan spelen (ongeveer 85% vna mijn collectie is regio 1). iedereen veel fun gewenst met z'n doos, greetz APieSAi
That's interesting. kan dit betekenen dat ik PAL games op mijn NTSC Xbox kan gamen? ik moet het gewoon een keer testen.
geen idee ik heb geen idee of dat werkt, ik weet niet of er verschillen zijn in de euro en us hardware. bij "normale" dvd spelers is het meestal zo dat euro modellen wel ntsc accepteren (ik denk vooral omdat de jappen ntsc gebruiken, en toch regio 2 zijn, we krijgne gewoon dezelfde hardware als zij), maar de usa modellen spelen alleen ntsc. ik weet niet of dit voor de xbox ook geldt, maar de kans lijkt me groot. de euro xbox heeft in ieder geval geen enkel probleem met ntsc, en daar ben ik wel heel erg blij mee (nou alleen nog regiovrij)
PAL PAL games werken NIET!! op een NTSC machine.. ik heb het getest ;( helaas.. tenzij iemand een truukje weet om dit te omzeilen?