xbox of gamecube????????

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door auke_sikke, 7 jul 2002.

1. auke_sikke

auke_sikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox te weinig mooie games
    binnen 3 dagen game uitgespeeld
    gamecube heeft zelda, donkey kong enz
    daar ben je gauw een maand of 2 mee bezig

2. Marinus

Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon kijken welke games je aanspreken, welke games er nu zijn en welke er gaan verschijnen. En op basis daarvan een keuze maken.
    Allebei hebben een goede controller, goede graphics, etc. etc. dus het gaat puur en alleen om de games. Daar moet je gewoon een keuze op maken.

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    da van alle games in 3 dagen klopt niet en ik ken trouwens iemand die zelda in 1 weekendje heeft uitgespeelt. Zelda en donkey kong zijn heel kinderachtige games.
    gamecube heeft veel minder graphics
    de xbox krijg en heeft al veel meer games als gamecube kijk maar op www.tothegame.com
    en heel veel goede multiplatform games komen op de xbox met verbeterde graphics en extra level voor xbox die het op andere platforms niet doen.
    xbox heeft HD daardoor minder laadtijden en geen memorycard gekloot.
    xbox heeft 9 Gig dvd gamecube maar een 2,5 Gig dvd of zo dus minder uitgebrijde spellen.

oja als je xbox toch zo slecht vind koop dan toch lekker gamecube en ga hier niet xbox zitten af zeiken. =( =( =( =(

Laatst bewerkt: 7 jul 2002
  4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zijn dus echt de 4 allerdomste argumenten die ik OOIT gezien heb :)

5. Boon1

Boon1 Guest

Hoor wat je zegt: Gamecube heeft Zelda en Donkey Kong :confused:
    Doe niet zo stom AUB. Gamecube krijgt Zelda en Donkey kong.
    Kan je het soms niet doen met de huidige gamecube spellen of zijn ze daar niet goed genoeg voor?

De eerste spellen voor de xbox kan je gemakkelijk beter noemen dan die voor de Gamecube.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2002
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    3 reply's in 1 minuut :+

7. auke_sikke

auke_sikke New Member

Leuk Bevonden:
    0

8. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Wat wil je nou bereiken met deze thread? Hoezo Zelda, wat weet je daar van, die is voor de ngc nog niet eens uit (evenals donkey kong als ik t goed heb). Met Halo kun je ook makkelijk een maand of 2 mee bezig zijn. Er is genoeg te doen, singleplayer en multiplayer. En wat bedoel je met 'mooie' games? Als je de graphics bedoelt (wat waarschijnlijk niet zo is) dan overtreft de xbox de ngc dik. Je bedoelt waarschijnlijk gewoon de bekende figuren zoals mario enzo. DAt begint dus na een tijd te zuigen, altijd weer die muffe figuurtjes. Ik heb super smash brothers melee een paar uur gespeeld, maar ik moet je zeggen dat ik er geen reet aan vind. Je zit gewoon constant te springen en een paar eentonige aanvallen uit te voeren. Ik hou niet van die oppervlakkige (sorry, ik moet t kwijt: ) kinderachtige spellen.
    Ik heb me weer een beetje uitgeleefd, je kunt wel zien dat iedereen zn eigen mening heeft...
    PS. Er komen nog heel veel toppers aan voor de xbox...dat zie je wel als je deze site in de gaten houdt.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Probeer jij Halo maar eens op Legendary uit te spelen in je eentje :+

10. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2

gamecube heeft geen goede graphics check die nieuwe mario ik zie bijna geen verschil tussen die en die van de 64.

11. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij kan dat niet of wel , heeft iemand dat al gedaan ik kwam namelijk niet meer verder bij het 3e level.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat hebben er al heel veel gedaan.. :) Je moet gewoon beetej tactisch omgaan met de wapens die je vind.. Ik speel het vooral in coop met Martijn.

13. auke_sikke

auke_sikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik het over smash brothers gehad????????? nee

14. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef maar een voorbeeld van een van de zo genoemde 'toppers' die nu uit is vor de ngc...

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehe laat mij ook nog even mee genieten:
    ten eerste de xbox zelf:
    Harddisk (23 euro per memory card bij game cube die zo vol zit)
    Modem(kopen bij GameCube)
    betere graphics
    Dvd/audio(nu kun je zeggen dat , je dit overbodig vind maar dat vind ik een zwaar dom excuusss)
    XBOX LIVE(zeer goed, waarschijnlijk al eind 2002 online!)

dan de games

Halo (heb je echt niet in een dag uit)
    Dead Or Alive 3(bloody roar sucks)
    Project Gotham(goed race spel op gamecube?)
    Tekki(mega controller vette game enz)
    Crazy Taxi III(waar NGC het met deel 1 moet doen :D)
    Deathrow
    Colin 3
    morrwind
    Lord of The rings(beter graphics)
    Reward pack(krijg jij dingen wanneer de gamecube naar benenden gaat in prijs? dacht ik niet.)

hehehehe

meot ik verder gaan?

16. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap noet waarom die knakker nou de gamecube gaat verdedigen je wou het verschil toch weten nou dan geven we wat argumenten en dan ga je de gamecube steunen:confused: heb je al beslist ofzo]:-

17. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat dacht ik ook al MasterJ.. hij vraagt ons 'xbox of gamcube?????' en dan gaat ie een beetje de xbox afzitten zijken. als je dan toch beslist hebt, ga dan niet een thread aanmaken.. maargoed, als je toch een mening wil... ik zat (vorig jaar) ook te twijfelen of ik een xbox of gamecube ging kopen (heb niet genoeg geld voor alle 2). ik heb toch (gelukkig maar) voor een xbox gekozen, omdat ik toch meer op FPS zit te wachten, dan op nintendospellen. Nintendo maakt zeker goede spellen, daar durf ik niet over te twijfelen, maar om nu een gamecube te kopen, en dan te wachten tot dat Zelda, of Donkey Kong , of Perfect Dark Zero uitkomen, lijkt me niet echt geweldig slim.. xbox heeft een harde schijf en XboxLive! wat al is genoemd, en dat gaf bij mij, samen met de goede games die er nu al zijn en binnenkort komen, toch DE doorslag om een xbox te kopen. Dan heb je nog alle Poorts, die op alle consoles uitkomen, en dan heb je op de xbox toch de betere Graphics. en dan geef ik hier nog maar een paar redenen waarom ik een xbox heb gekocht.

Laatst bewerkt: 7 jul 2002
  18. auke_sikke

auke_sikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Jah domme thread man!!

Maaruh. met Halo kan je zelfs van 15 maart tot en met afgelopen zaterdag (6 julie) bezig zijn als je het niet heel vaakt speelt. Zoals mij dus.
    Dat is dus bijna 4 maanden en als je dan bedenkt dat je met een beetje doorgames een aantal games op de Cube zo uit heb gespeeld is dat een slecht argument.
    En dan, al kijk je naar het multiplatform aspect, dan wint de Xbox altijd .
    Bv: Tony Hawk 3: extra levels, mooiere graphics en waarschijnlijk snellere laadtijden door de HD maar da weet ik niet zeker.
    Of Spiderman The Movie; daar heeft de Xbox ook verschillende nieuwe levels tov NGC en PS2 en zelfs een hele nieuwe levelboss! Wat wil je nog meer??

En als je de boel hier een beetje volgt dan weet je waarschijnlijk dat in het najaar een hele zooi superveel belovnede games gaan uitkomen zoals Deathrow Blinx (als je van Donkey Kong 64 heb genoten moet je die zeker checken) Star Wars: Knights of the Old Replublic, Unreal Tournament.

En da nnog Xbox LIve, het online gebeuren vd Xbox wat veel verder is en zoals het er nu uitziet ook veel beter georganiseerd lijkt dan dat van de NGC.

En ja, je ziet wel dat de Xboxers over het algemmen aardig slim izjn (of doen :)) en met veel meer en betere argumenten dan jij komen!! :p

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    niet om het een of ander, maar luigi en pikmin zijn ruim uit te spelen in 3 dagen

Deel Deze Pagina