ja dat dacht ik ook al MasterJ.. hij vraagt ons 'xbox of gamcube?????' en dan gaat ie een beetje de xbox afzitten zijken. als je dan toch beslist hebt, ga dan niet een thread aanmaken.. maargoed, als je toch een mening wil... ik zat (vorig jaar) ook te twijfelen of ik een xbox of gamecube ging kopen (heb niet genoeg geld voor alle 2). ik heb toch (gelukkig maar) voor een xbox gekozen, omdat ik toch meer op FPS zit te wachten, dan op nintendospellen. Nintendo maakt zeker goede spellen, daar durf ik niet over te twijfelen, maar om nu een gamecube te kopen, en dan te wachten tot dat Zelda, of Donkey Kong , of Perfect Dark Zero uitkomen, lijkt me niet echt geweldig slim.. xbox heeft een harde schijf en XboxLive! wat al is genoemd, en dat gaf bij mij, samen met de goede games die er nu al zijn en binnenkort komen, toch DE doorslag om een xbox te kopen. Dan heb je nog alle Poorts, die op alle consoles uitkomen, en dan heb je op de xbox toch de betere Graphics. en dan geef ik hier nog maar een paar redenen waarom ik een xbox heb gekocht.
Laatst bewerkt: 7 jul 2002