ik weet niet of ik het hier moet posten, maar dan moeten mod's het maar verplaatsen. Ik heb nu op een site gezien een computer voor 329 Euro ik heb niet meer zo veel geld dus ik zit er aan te denken om mijn xbox te verkopen. wat zouden jullie doen?? ik heb nu een xbox met 1 controller en 6 spellen en live! ik wacht op jullie reacties!
Ja zou wel handig zijn als je de PC specs erbij zou zetten, kan me niet voorstellen dat je voor 329 € een leuke computer kan krijgen:{
hier komt ie dan Moederbord: ECS K7S7AG (USB2.0, LAN, 8xAGP) Geheugen: 256 MB DDR PC2700 333Mhz Harde schijf: 30 GB Maxtor UDMA133 Kast: ATX Midi Sweex CL3P4 CDROM: 52 Speed Lite-On Videokaart: Embedded Xabre® 200 GPU Geluid: AC'97 Audio CODEC 6 Channel LAN: 10/100Mbps faster Ethernet Diskettestation: Samsung 1,44MB Toetsenbord & mouse zonder monitor /edit met AMD Athlon XP 1800+ processor
Wat voor een computer ? Bedoel, een 486 met een 15" VGA Scherm zonder cd-rom speler waar je niet eens Duke Nukem op kan spelen omdat er een conflict is met Windows 95 waardoor de printer het samen met de geluidskaart niet meer werkt, daar heb je niks aan. /edit: Owh, ik zie 't al.... :{ Zonder monitor schiet 't nog niet op.. En om eerlijk te zijn, voor games alleen schaf ik geen pc aan. Als je er meer mee wilt doen dan heb je geen andere keus als een pc aan te schaffen.
Het grote nadeel van een pc, is dat de spellen steeds zwaardere eisen van je pc eisen. De specs moeten continu worden ge-update. Ik zou dus mijn xbox houden omdat de spellen het dan altijd doen.
ja, daar heb je gelijk in. maar ik counter-strike veel, en xbox bijna nooit meer! dus ik zit zwaar te denken.
dioga heeft gelijk met een pc kun je veel meer dan gamen dus geen pc kopen enkel voor te gamen want dan is hij waarde loos Heb je nu al computer? dan zou ik wel je xbox houden (Kzou er echt een scherm bijkopen als ik van jou was ) Je hebt ook live dus dat is wel lekker. Maar Kzou toch nog ff wachten ( een jaar ofzo tot dat de Pentium 5 er is!!!) en maak dan je keuze
trouwens ook helemaal geen goede computer om games op te spelen: kleine hardeschijf, te weinig geheugen, videokaart?!!?@# zal wel onboard troep zijn en een verouderde procesor.. oftewel, ik zou het niet doen...
ja maar ik moet nog zien of cs op de xbox zo goed is en ik heb alleen nog maar die demo's op live en Ghost recon,wat mij erg tegen valt! ik heb nu geen ''eigen'' computer , dus ik kan er niet super veel op zijn , want mijn broer wilt er ook op!!, ik wacht denk ik op een paar goede games en dan zie ik wel weer verder! als die niet goed zijn enzo, dan koop ik een eigen pc
lol, ze noemen het echt een ''gamers pc'' ik zag al de videokaart, maar het is ook een goedkope pc he
lol, omdat ik toen net xbox live had , en toen super gaaf vond. en ja nu niet meer zo.... achja, strakkies die update, dan zal ut wel weer tha best zijn
je mag er vanuit gaan dat je voor een redelijk goede game pc (met zeker niet de nieuwste onderdelen) en een standaard 17 inc monitor toch al snel zo'n 800 a 1000 euri kwijt bent... dus die afweging moet je maken.. anders zou ik je xbox houden
ja, ik denk dat ik nu mijn xbox toch wel hou. een eigen pc is ook wel vet, maar ik heb een xbox. daar moet ik het maar mee doen.
LOEL! moet jij weten, ik zou kiezen, cs is vet ja, maar is toch egt een PC spel, en monitors zijn ( CRT ) cheap te vinden..." Ach ja, is niet zo duur maar toch Monitor heb je egt nodig.... €200 meer
Is die pc gestolen? Hou je Xbox en wacht op een goede pc, over een jaartje of zo. Maar het hangt er vanaf, wil je zo graag een nieuwe pc dat je je Xbox gaat verkopen of heeft het ook weer niet zoveel haast?
PC of XBOX ????? kijk uit met wat je koopt! ik kan me haast niet voorstellen dat je voor minder dan 400 euro echt een goed systeem hebt! kijk ook niet alleen naar de processor want dat zegt maar de helft. videokaart en snelle hardeschijf is belangrijker. een echte top videokaart van Nvidia of Ati kost alleen al tussen de 150 en 300 euro. Let erop dat het ding ook directx 9 compatible is anders kun je de nieuwste generatie pc games ook wel op je buik schrijven. natuurlijk kun je met een pc meer dan alleen spelletjes.. maar voor MS word of internet heb je echt niet een mega zware pc nodig............