1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox ombouwen naar DVD-recorder

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dieselboy, 13 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dieselboy

    Dieselboy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste medeboarders,

    Ik wil mijn xbox om laten bouwen naar een dvd-recorder..ik weet dat het mogelijk is, maar weet iemand ook waar je dit kunt laten doen?

    bij voorbaat dank voor jullie reacties!
    _0/
    Dennis

    PS ik hoop niet dat het verboden is om hierover op dit forum te discussieren, anders sluit ik t onderwerp direct weer :)
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2004
  2. gerjan

    gerjan Guest

    Is veel moeite, je moet een een dvd brander inbouwen en allemaal aanpassingen maken en dan nog is het bijna onmogelijk, want je xbox bestaat dan wel uit pc componenten, maar de benodigde software zal niet werken op je xbox. Je kan makkelijker een dvdbrander in je pc zetten, die dingen kosten nog geen 100euro
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ombouwen naar een dvd recorder is dus NIET mogelijk, tenzij je zelf xbox software kan schrijven die nodig zijn voor de drivers van de dvd recorder en het brand programma zelf, want die zijn er namelijk nog niet.

    Je kan er wel een hd recorder van maken, maar dan moet je weer een grotere hd erin zetten. Als ik jou was zou ik gewoon een tv kaartje kopen met een dvd recorder of een echte dvd recorder.
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Met de nieuwe EVOX moet dat misschien wel lukken maar dat zijn praktijken die hier niet op prijs gesteld worden. ( ik gebruik ze ook niet overigens :p )
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, topic gesloten.

    Het is legaal gezien niet mogelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina