1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Onbekende Must Haves

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 30 dec 2006.

  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee morrowind is de enige game die er een beetje op lijkt, het is natuurlijk ook gewoon het vorige deel van oblivion :p Maar de Game of the Year editie van Morrowind is nog wel ergens te krijgen hoor, en daar ben je zo 50 uurtjes zoet mee :)
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij me vertellen wat ik wel en niet gespeeld heb? |:- Forza krijgt ook op alle websites hoge cijfers, deze mensen spellen en testen alles voorbij komt. Krijg je niet zomaar, zelfde geld voor bijv. Halo.
    Die reclame is onzin, want ik heb nooit een reclame van Halo gezien.

    En je moet je ook eens ergens in verdiepen alvorens iets te zeggen, want GOTY is juist ontzettend lastig te vinden en als een website hem al heeft is het nogal altijd rond de 60 euro...
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  3. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou , hier in haarlem vind je hem in elke winkel in de budget bak .
    Wat een bagger game trouwens . :x
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over de Xbox versie, het ging om Xbox toppers. ;) De pc versie is overal te vinden voor een paar euro idd.
    Smaak verschilt, bij mij staat Morrowind nog altijd op nr. 2. _O_
    Halo op 1, deels door nostalgie. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik bedoel te zeggen is, dat hardcore gamers altijd wel weten wat topgames zijn, door de bladen/sites te lezen. De massa kijkt hier nauwelijks naar, die kopen liever een game met een mooi voorkantje en een leuk tekstje achterop het doosje. Ik noemde Forza maar als voorbeeld, omdat daar zoveel reclame voor werd gemaakt. Als dat niet het geval was, hadden alleen de echte gamers het gekocht, en misschien pas later de massa.

    Hah, dan heb je waarschijnlijk een maand lang geen tv gekeken, niet op het internet gezeten, niet naar de radio geluisterd, geen enkel blad gelezen....

    Ik heb hem in meer dan 3 winkels zien liggen... De GOTY is vaak nog 20-30,-, maar de normale kun je echt voor 6,- kopen:)
     
  6. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind is onvindbaar.

    Dan maar online zoeken.
     
  7. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , ik had het ook over de xbox versie . |:-
     
  8. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    is het nog de moeite waard om deze games te spelen op de 360 ?. of ga ik me dan aan de graphix ergeren
    tering otogi is niet backwards compitable die wilde ik
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste van deze games zijn goed genoeg om je niet te hoeven ergeren aan de verouderde graphics. Project Snowblind vond ik niet echt bijzondere graphics hebben, en kan daardoor nu een beetje saai overkomen, maar bij de andere games valt dit wel mee.
     
  10. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Fahrenheit volgens jullie een goede game? een vriend van mij heeft hem gehad en zei dat het een erg goede game is..... zit er aan te twijfelen of ik hem zal kopen though.....
     
  11. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    beyond good en evil is egt wel bekend hor!!!, ik weet niet wie deze lijst heeft gemaakt
     
  12. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goede game, alles wat je doet heeft invloed op het verdere verloop van de game. Erg realistisch om te spelen enzo.. vond hem geslaagd (voor de PC dan, xbox versie niet gespeeld).
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en iedereen die nog titels er bij wist te verzinnen:) BGE is echt niet zo bekend, het is ook echt heel slecht verkocht... Ik kan me herinneren dat het spel echt na een maand al in de budgetbakken lag (wat ech nooit zou gebeuren met een bekende game. (gaat uberhaupt nooit zo snel)
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Pardon? waarom zit Dreamfall er niet tussen?
    geweldig spel, beste verhaal ooit in een video game imo :D
     
  15. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet zelfs zo dat de titels voor 30 euro direct in de schappen lag?
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Spel is makkelijk, maar erg tof. Zeker de moeite waard
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Absoluut Gun Valkyrie die er tussen hoort. Nog steeds spijt er van dat ik hem ooit heb verkoch :'-(.
     
  18. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Psi Ops The Mindgate Conspiracy

    Vette game waarbij je kon stoeien met telikenese enzo :thumbs:
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    ik vond Second sight vetter..
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Die heb ik, of m'n broer althans, was volgens mij niet zo moeilijk te krijgen. Zal hem wel eens vragen waar hij hem vandaan heeft.

    Oh en ik weet niet of Mercenaries al genoemd is (lijkt me wel) maar dat is ook typisch een titel die niet mega bekend is als Halo of Ninja Gaiden maar toch ook wel erg goed is. :b:
     

Deel Deze Pagina