1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17

    In die landen hebben ze weinig aanhangers waardoor zij daar de mensen die er wel een willen hem kunnen leveren. Dan hadden ze net ze goed die landen als Frankrijk, Spanje enz. niet kunnen leveren en het aantal consoles dan beschikbaar stellen voor de landen waar je meer aanhangers hebt, dan heeft niet iedereen in dat land een console maar dan is hij er teminste en nu moeten we gaan wachten tot 2014 :emo:
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    blijkbaar was portugees een prio 1 taal :+

    dat die mensen daar een generatie achter lopen en zelfs current gen games legaal niet te betalen zijn voor de meeste mensen is dan blijkbaar niet belangrijk
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    In Nederland hebben ze ook weinig "aanhangers", hoor. Het enige land in Europa waar de Xbox echt floreert is de UK. In de rest is het nog steeds de PS die heer en meester is.
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wat een triest nieuws alweer.. Wil zo graag bij Xbox blijven maar op deze manier is het gewoon niet leuk meer.
    Hoe erg kun je iets verprutsen Microsoft? :confused:

    Hou nog een klein beetje hoop dat ik tijdens de release een 'Day One Edition' bundel in Duitsland kan scoren. Toentertijd ook met de 360 gedaan, en dit heeft nooit problemen opgeleverd, ook niet met garantie. Neem dus de gok dat dit ook nu zo zal zijn met de Xbox One.

    Volgende probleem, al mijn vrienden stappen wel snel over nu naar PS4, dus ben straks ook nog een van de weinigen met een Xbox. Het had zo mooi kunnen zijn... |:-
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2013
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Daarom hebben ze ook al die consoles teruggehaald voor landen als Nederland om meer te kunnen leveren voor US/UK, geloof mij dat zijn ook de landen die het meeste qua aantallen krijgt.

    Duitsland krijgt het uiteraard ook maar krijgt het waarschijnlijk ook minimaal.
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoorde het gisteravond laat pas. Wel zuur hoor. Zeker als je ondanks al het negatieve nieuws en dat gedraai toch niet geswitched ben. Het lijkt wel alsof ze er echt alles aan proberen te doen om je toch maar over te laten stappen.

    Ik ben nog steeds van plan om te wachten op de One. Er zijn nog steeds ergere dingen in de wereld dan het uitstellen van een console. Maar ja, je hebt nu wel 'lastige' keuzes. Bijvoorbeeld met de games die zowel op de 360 en de One uitkomen. Eerst zou ik gewoon wachten op de versie op de One. Maar nu duurt dat wachten wel lang. Maar als je dan de 360 versie koopt, speel je die niet meer als de One uit is. Dan wil je 'm op de One spelen...

    Verder lijkt het me ook raar om ergens in 2014, nadat die eerst is uitgesteld, een 'Day One' editie te krijgen. Gaan ze dat ook aanpassen voor ons?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben blij dat ik in Mei een PS4 én Xbox One gepre-ordered heb bij Gamemania en Bol.com
    Ben dus wel verzekerd van een console op launchday. Nu nog kiezen of ik daadwerkelijk voor de PS4 ga of toch ga wachten op Xbox One.

    Denk het eerste. :+
     
  8. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik wacht gewoon nog even Gamescom af en daarna beslis ik wel wat ik haal..met spellen als fifa, ghosts enz.. wilde ik eerst wel wachten maar nu de one pas in 2014 komt kan ik of wachten tot eind 2014 of gewoon een ps4 halen.

    De enige games die ik dan mis van de Xbox zijn Minecraft, Forza, Project Spark en Titanfall.. Minecraft kan ik ook de pc spelen..Forza is vervangbaar door DriveClub en Titanfall komt uit in 2014. Dus de enige die ik mis is Project Spark, nouja jammer dan.
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Waarschijnlijk krijg je dan ook geen Day One console maar gewoon een Xbox One.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Pff, Microsoft pakt dit allemaal wel heel goed aan. Eerst al die problemen en vaagheden rond de console of het nu DRM had, kinect geblaat, etc. En dan wordt het nu ook nog eens uitgesteld. De feeling van de console is ver te zoeken, mede door de unboxing van Major Nelson. Die pleurt en gooit alles maar op en van tafel. Een gevoel dat ze je geven van, het kan ons toch allemaal niet schelen wat jullie willen.

    Maar eens kijken wat de PS4 allemaal heeft te bieden....
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien moet ik eens maar de mogelijkheden kijken om een One uit Duitsland te halen... Iemand tips? Charged Amazon.de direct of pas bij de release?
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Trouwens wel grappig; eerst (groot) inzetten op exclusieve content/features voor de nextgen FIFA (omdat deze serie zo populair is in Europa), vervolgens de console in diverse Europese landen uitstellen. Goed bezig!:thumbs:
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dacht dat Fardo het ook via Amazon had, denk ook dat je daar de beste kans heb, en zelf denk ik dat de Xbox One die in Duitsland uitkomt uiterst minimaal is.:'-(
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat Sony nu ook wat minder haast heeft. Hun markt (Japan en Europa) heeft geen concurrentie voorlopig. Ik ben erg benieuwd wanneer de PS4 zal uitkomen.
     
  15. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Hier vrees ik ook voor!
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Of Sony maakt juist gebruik hiervan... We zullen zien, er zijn genoeg mensen die willen gewoon een next-gen console en kopen gewoon de eerste die op de markt komt.

    De consoles lijken inmiddels erg op elkaar en het grootste verschil is het prijskaartje & natuurlijk de games. Inmiddels is voor ons de releasedate ook een belangrijk verschil.
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat niet alleen. Zoals Boris ook in het filmpje zegt, social. Beide consoles zetten hier groot op in. En je zag het met de huidige generatie al, veel gamers hebben een xbox of ps omdat vrienden die ook hebben. Sony krijgt hier nu gratis en voor niks van MS een voorsprong in. Uitgerekend einde van het jaar, met de feestdagen in zicht komt er dus geen One in een flink aantal landen. Degene die een PS4 kopen en MP spellen gaan spelen zullen ook vrienden aan gaan raden om dat te doen zodat ze samen kunnen spelen.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is afwachten want de console release lijkt nu heel erg op die van 7 jaar geleden. Toen kwam PS3 ook later en was die ook duurder. En uiteindelijk heeft die de Xbox nog ingehaald.
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En dat is iets wat ik niet snel zie gebeuren met de One.
     
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze de launch datum aaanstaande dinsdag gaan aankondigen, dan veranderd deze niet meer na het nieuws van gisteren.

    Die staat dan al wel een tijdje vast. Tevens willen ze natuurlijk z.s.m. in Engeland lanceren waar de Xbox wel komt.

    Ik gok nog steeds op eind oktober voor de US en begin november voor Europa.
     

Deel Deze Pagina