1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron http://www.nu.nl/tech/3500460/xbox-one-games-via-familieplan-toch-lenen.html

    Dit lijkt me nog beter als huidig systeem van sony
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ding ding ronde 15. :+
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Er is 1 positief punt aan de Xbone. En dat gaan we weten ook blijkbaar. Iedereen en zn moeder heeft het nu daarover en probeert alle 379 andere restricties te verbergen daaronder
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het komt nu een beetje in het nieuws dus iedereen speculeert erover. Moeten we nog een keer praten over 24 uur checks? Heeft geen nut so we're moving on. :)
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Mag iedereen voor zichzelf bepalen wat zwaarder weegt? Danku.
     
  6. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Jij houdt ook nooit op met negatief zijn, beetje triest imo:):
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lees even mn post na. Ik noem het een positief punt. POSITIEF, maar ik vind het het enige positieve punt. Lijkt wel alsof ik met een stel kinderen hier zit te discussiëren.

    Ja maar nu ineens weegt games uitlenen zwaar? En doorverkopen vergeet iedereen weer. Dit is stap 1 in de goede richting. Nu nog een paar

    Nee heb je gelijk in. Maar ik word doodgegooid met "Omg family sharing". Alsof dat een USP is. Ik ben tevens niet van mening, itt anderen, dat er een adder onder het gras zit. Ik denk dat het gewoon lekker sharen met 10 vrienden is. Dit na alle kritiek van de afgelopen weken. Verder denk ik dat die 10 vrienden wel permanent zijn. Anders teveel misbruik
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2013
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Woooow...overdrijven is ook een vak he. En ik heb gisteren een stukje neergezet van iemand van MS die uitleg geeft waarom die 24 check er is. Er wordt over gedaan alsof het een wereldramp is, maar diezelfde mensen die zo bitchen erover...zijn....always online wanneer ze gaan gamen. Ja kut als je gaat verhuizen en je zou dan geen internet hebben. Maar het begint nu wel erg overdreven te worden allemaal. Zelf wel blij dat dit Family Sharing/Plan nu meer in het nieuws komt, zou tijd worden.

    Enneh doorverkopen kan toch gewoon? Alleen aanmalig dacht ik toch? Het zijn allemaal rare restricties, sure...maar het wordt echt wel groter en erger gemaakt dan het is. Maar dit gebeurd wel vaker met allerlei dingen die MS besluit te doen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2013
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Lijkt wel alsof wij met een kind lopen te discussiëren. Zo'n kind dat maar niet zich over dingen heen kan zetten en maar blijft zeuren op dezelfde dingen. Echt je blijft maar bashen in je posts.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Always online is nooit een restrictie geweest waar ik mee zat. Dat wordt wel overdreven idd. Tis wel kut voor ouders die hun kids niet online willen hebben en dat zijn er best wel een aantal.

    Maar doorverkopen kan eenmalig, maar je kan het niet via de bazaar of marktplaats meer verkopen. Plus ik vroeg vannochtend al welke winkels er gekozen zullen worden. Ik kan alleen GM bedenken. Maybe Nedgames? Maar hoeveel vestigingen hebben die? Maar dat is ook een slechte zaak als alleen GM aangewezen kan worden.

    Ben je echt zo dom dat je niet kan lezen dat ik het een positief punt vind? Geloof mij, als iedereen zich er overheen had gezet in de eerste week toen al die dingen naar buiten kwamen, had je nu echt niet die family shit.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2013
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen die klaagt over de 24 uurs controle en die hier zit, waarom post je dan hier , het gaat over 24 uur *game* time en niet realtime .

    Niemand heeft ooit langer een storing dan 24 uur van zijn ISP , deze zijn maximaal binnen 20 uur opgelost. En als je op vakantie met je vrienden gaat en je neemt je xbox mee dan is het geen vakantie , dit kan je net zo goed thuis doen :+
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt ook. Ben ik het mee eens. Alleen ik weet dat veel ouders hun 9/10 jarig kind bijvoorbeeld niet online op dat ding willen hebben
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ouders kunnen restricties doorvoeren. Dat kan nu op de Xbox 360 ook. Daar kan je precies invullen wat het kind wel en niet mag doen. Van online gamen tot chat tot browsen tot kinect gebruiken en er zit een wachtwoord op waar ouders niet bijkunnen. Als een ouder dan alles uitzet kan dat ding wel op internet, maar heeft het kind 0 toegang.

    Andere vraag is of ouders dat ook weten.
     
  14. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Daarvoor heb je toch de parent control op de Xbox... Heb je nu ook al en zal straks vast nog wel uitgebreider zijn.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Jaaaaa ik ben een keer eerder dan iemand hehehe! :+
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik feliciteer u!:+
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gaat het niet om, bij mij in de winkel komen er ELKE week ouders en als ik dan uitleg over de online mogelijkheden is het "Nee er komt geen internet op dat ding." Kan het hun schelen dat ze parental control hebben? Nee. Trust me on this.

    En zijn jullie er trouwens van op de hoogte, dat je op de PS3, als je de inlog hebt van vrienden, je hun digitale library naar jouw PS3 kan downloaden en vervolgens op jouw eigen account kan spelen? Iets omslachtiger, maar als je vrienden hebt die je vertrouwd heel handig. Heb 3 andere accounts van vrienden waar ik jaren lang hun digitale content heb geplukt, en zij die van mij.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar met de Xbox One heb je er 10! :+ :cool:

    Maar prima feature inderdaad. :)
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt en minder omslachtig ook.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Kans is wel dat je gebanned wordt toch?
     

Deel Deze Pagina