1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Je gaat hier te makkelijk over de essentie van de vraag heen. Wanneer Microsoft over 10 jaar de stekker uit de xbox one zou trekken, zou dit dus betekenen dat je jouw console met alle games die je gekocht hebt weg kan gooien. Zoiets is toch iets wat je wilt weten hoe het zit VOORDAT je een console koopt. In feite koop je de games niet maar lease je ze dan.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Nee dat is een nieuwe headset (het gaat hier om de bestaande headsets (zoals die van astro)

    Q: Can accessories which connect directly to the Xbox 360 controller (e.g. Chatpad, wired headset, battery pack) be used with the Xbox One controller?
    A: No. We are working on ways to connect wired headsets through a headset adapter device. More details on that will be shared at a later time.

    dus lees hier bestaande accesoires (chatpas, battery pack no go)

    wired headsets (andere dan die van ms dus wel)
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Heeft Sony dit ook niet gezegd al dat ze dat ondersteunen?
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oh, verkeerd gelezen, my bad :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar hij zegt toch juist dat het iets is wat ze absoluut niet gaan doen? Dus tja, what else kunnen ze hierop zeggen dan?
     
  6. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en ik vind het allebei onzin.
    Je console wordt er echt niet ineens 4x zo krachtig van hoor.
    En dat voorbeeld van Forza is dan wel aan te halen, maar daar wordt helemaal niks van processing power in de cloud gebruikt. Die AI wordt gewoon in het spel "opgezet" en dan als jij niet speelt raced die AI verder en krijg jij geld oid. Dat heeft helemaal niks met de cloud te maken, er worden echt geen complexe berekeningen gemaakt8)
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Als ik het goed begrepen heb rijdt jouw driveatar (8)) dan via de Cloud mee bij andere mensen in hun games. Als 'jij' dan wint, krijg je daarvoor xp/geld.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De cloud is totaal USELESS voor REALTIME gaming zaken, daar is de latency en bandwith niet naar. Dus dat games tig keer mooier/bter worden door de cloud is echt onzin. JE kunt de cloud echt niet gebruiken voor meer gehuegn voor bijvoorbeeld textures of level detail ...
    Het kan inderdaad gebruikt worden voor dingen als bijvoorbeeld het berekenen van global AI op basis van user profielen en periodiek naar de box te pushen, maar no way in realtime. De cloud gaat helpen als digital distributie platform, speel je game bij vrienden zonder de disc bij je te hebben, etc...
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    I agree. We moeten ook ons niet blind staren op alleen graphics etc. Daar is die cloud ook niet echt voor. Dit is zo voorbeeld wat we gaan zien van cloud in het begin. En het internet verplicht ding.

     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Dat interview met angry joe daar doet major nelson het gewoon goed, erg fijn om te weten dat je zelfs met je mobiel connectie kan maken is toch wel goed om te weten, dat sharing is ideaal, en dat devs zelf bepalen hoe en wat wat betreft het drm is prima, is er toch een mogelijkheid dat games meer dan 1 keer verkocht kunnen worden, nou koop ik al mijn games nieuw dus sowieso geen problemen mee.. nuttig interview!
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Natuurlijk zegt hij dat. Als hij ook maar iets anders zou zeggen zouden nog meer mensen bij de One weglopen.
    En het is wel ok dat hij het over toekomst plannen van MS heeft en dat de stekker eruit trekken daarin niet zou passen. Maar dat is nu! Het feit blijft, hoe je het ook wend of keert dat je met de One afhankelijk bent voor je SP spellen dat MS die servers in de lucht houdt. Zolang het ze geld oplevert zullen die dingen ook blijven, maar wat als dat niet meer zo is?
    Of wat als MS hun policy wijzigt, zeg dat silver niet meer gratis is, ook als je alleen maar SP spellen speelt moet je dan wel mee gaan wil je ze nog spelen.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Maak jij je daar serieus druk om? Ik vind het ook niet fijn, maar ik heb dan wel een SNES staan die het nog doet maar ik speel er werkelijk nooit meer op. Zelfde geldt voor al mijn andere oude consoles.
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Probleem is alleen dat het niet perse over 20 jaar is he. Zolang het voor MS goed uitkomt kun je gamen. Zodra het geld gaat kosten wordt het een ander verhaal. En je bent volledig afhankelijk van MS of danwel wanneer dat gebeurt.
    MS bepaald gewoon met dit systeem hoe lang jij kan gamen. En ik voel er zelf weinig voor om voor 55-60 euro spellen te huren. Want daar komt het gewoon op neer.

    edit.. Wat ik mij afvraag is hoe kun je een bedrijf vertrouwen met dit, met het ophouden van servers, wat al heeft laten zien dat ze geen enkel probleem hebben met het compleet droppen van een systeem. En nee, sony is zeker geen heilige maar die hebben de PS2 toch heel lang nog supported.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerste Xbox had ook niet zo grote fanbase als de PS2. Dat droppen was niet nice. Maar zie dat niet zo snel gebeuren nu met de 360 en in de toekomst met de One. Met name nu door de fanbase en dat servers in de loop van de tijd ook goedkoper worden.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    MS heeft aangegeven dat zo'n check slechts enkele kb's (toch?) kost. Dan is daar de komende 10-15 jaar echt wel een server voor te vinden hoor.
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    1 vd 300.000 :p
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Word er bij elke game nu gebruik gemaakt van dedicated servers op de one? In plaats van p2p]
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Las zelfs dat TitanFall op de 360 ook dedicated servers krijgt. :)

     
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Wow dat is wel super goed nieuws! Ik speel echt veel multi player zoals fifa en shooters dan is dat erg goed nieuws. Heeft ps4 dit ook?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet dat ik weet.
     

Deel Deze Pagina