1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Okay.. jammer
     
  2. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Want jij bent zo'n enorme techneut, die bij Microsoft én Sony werkt, dat je zeker weten dat het allemaal niet kan? Weet niet of je weleens van de browser 'Puffin Browser' hebt gehoord? Maar dat is een cloudbased browser die het laden van webpagina's, het gebruik van Flash en veel snellere downloads toe staat, juist door het gebruik van een cloud.

    Wij hebben hier allemaal geen flauw benul hoe Microsoft of Sony dit allemaal aanpakt en als je ziet hoe goed stream-based games over bijvoorbeeld OnLive al werken...

    Ik geloof de developers, publishers en Microsoft wel als ze zeggen dat ook belangrijke gedeeltes overgenomen worden door de cloud.


    Hier staan overigens best aardig wat goede reacties, waar MS eens naar zou moeten kijken: Change
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Techneut genoeg om te weten dat 3d games en browsers twee totaal verschillende dingen zijn ...
     
  4. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    En het streamen van games ook. Prima, geloof wat je wil geloven:):
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus turtle beach's die je voor de X360 gekocht hebt werken nog wel op de X1?
     
  6. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    maar misschien niet techneut genoeg om te zeggen dat het useless is? :)

    Ik denk gewoon dat ze dingen als latency en dergelijke dingen ook wel weten en daar toch wel aan werken om nieuwe technologieën creëren, om dat te minimaliseren.. dus om te zeggen dat ze gewoon uit hun nek lullen vind ik een beetje voorbarig.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gasten van Titanfall zeiden zit. En dat kan ik wel geloven.

     
  8. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dit moet bijna wel het eerste artikel zijn die positief is over de Xbox One:

    http://www.bright.nl/eerste-indruk-xbox-one
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Eerste zin en ik kap al gelijk met lezen
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Wow tv-integratie, verbeterde Kinect en Xbox Live-apps..


    Want daar koop je een console voor natuurlijk. Of gamen we tegenwoordig niet meer ? :p
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Yay, TV-intergratie... kijk je lekker TV en dan krijg je steeds pop-ups in beeld dat iemand wil spelen. En dan ook nog de cam van Kinect op je smoel... leuk joh! :+
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb eigenlijk geen zin in een grote discussie. Dus ik hou het bij deze post. :+
    Maar de Xbox heeft ook gewoon meer te bieden overal gezien. Of iedereen het leuk en boeiend vinden is een andere vraag.
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Ja maar ik kan ook TV kijken dus dat is kut!! :mad:

    :emo:
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    " Als ze de gameplay op een zinvolle manier weten te verrijken met Kinects beweging- en stemherkenning, zonder dat het een gimmick is, dan voelt dit meer als de console van de toekomst dan de PS4, waar de camerasensor weinig aandacht krijgt. "

    Dit heeft wel veel potentie als het allemaal wel degelijk werkt. Dit is echter nog niet bewezen met de (Kinect) Die nu in de omloop is.
    Hopelijk gaat dit echt werken bij games, dat je weg kan duiken voor een kogel ( naar Link of rechts) en je controller in je had kan houden en daarmee kan spelen.

    Ik zeg! VET! Als het allemaal werkt!
    Sowieso komt er wel een Xbox One trouwe Microsoft gebruiker.)
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zeg rommel en wat je daar beschrijft is gimmick xD. Welke idiot gaat op zn bank springen in een shooter
     
  16. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Wees nou eens eerlijk mensen. Zou je niet liever hebben gehad dat microsoft, net als sony, een powerhouse had gebouwd in plaats van een kinect erbij leveren? Multiplatform games gaan beter zijn op de ps4, dat kan gewoon niet anders meer. erg jammer hoe microsoft zichzelf heeft verloren hier.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik denk dat het grootste probleem op dit moment is dat xbox one teveel te bieden heeft.
    Zowel positieve dingen maar vooral ook negatieven dingen waar het uiteindelijk de das om doet.

    Voor mij hoeven al die dingen ook niet ik wil gewoon op een zaterdag ochtend zonder mijn router en shit aan te zetten, gewoon alleen mijn tv aan, een game in mn console te douwen en lekker lui in bed ff wat gamen zonder problemen of restricties. En gamen is dan ook het enige waar ik mijn console voor gebruik. En daarom spreekt PS4 mij nu het meest aan.

    Enige toegevoegde waar die ik nu zie bij de xbox one (mede omdat het ook nog zo vaag klinkt) het family gebeuren met 10 vrienden. Want op die manier kan ik 100'en maar dan ook 100'en euros aan games besparen in een jaar. Maar eerlijk gezegt zie ik het nog niet gebeuren op de manier dat het nu beschreven wordt. Dit zou ook betekenen dat game industrie zo'n dikke schade gaat op lopen aan game sales. En bedrijven zoveel geld gaan mislopen vanwege dat.

    Maar deze functie haalt mijn gedachte niet weg van alle andere plannen die Microsoft gaan doen met de xbox one. Die mij nog steeds koud laten voor de console.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Amerikanen kunnen dat, wij niet :+
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wie heeft het hier over rond lopen springen? Kijk je zit op de bank je wil een kogel ontwijken en je gaat iets met je lichaam naar links of rechts en je ontwijkt hem. Je bent gewond en je moet je zelf verbinden, dan draai je met je hand om je pols en je verbind het. Zulke dingen lijken mij echt gaaf! :+ Maarja, wie ben ik he? ;)
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Kogels ontwijken? Zulke goede reflexen heb ik ook weer niet :+
     

Deel Deze Pagina