1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ging er al een beetje vanuit dat het een fout in het systeem was (de Xbox One is nog niet verwerkt in de NL website). Maar ik heb vandaag dus mijn nieuwe Xbox ontvangen, gelukkig gewoon een Xbox One :+. Toch apart dat ik een compleet andere (nieuwe?) console krijg, terwijl bij andere mensen gewoon de fan vervangen is. Misschien was er toch meer aan de hand.

    Ik ben in ieder geval blij met mijn nieuwe Xbox, hij is stil, er zat geen lelijke stikker onder de bluray speler en diezelfde blu-ray speler maakt ook geen rare geluidjes :+. Nu het verloren weekje inhalen!
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus het heeft 9 dagen geduurd? Dat is wel weer lekker snel. :)
     
  3. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand enig idee wanneer 5.1 geluid gebruikt kan worden? en wanneer de adaptertjes komen voor de headsets, ik heb namelijk een Razer Chimaera 5.1 die ik wil gebruiken. Ik weet dat je die zelfgemaakte adaptertjes op ebay kunt kopen maar ik ga geen 40 of 50 euro betalen voor een zelf in elkaar gezet ding :p
     
  4. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Thanks, lijkt mij ook echt handig. Ik ga nu ook is kijken voor een toetsenbord want voor bij explorer lijkt mij dat inderdaad handiger. Moet ik ergens speciaal voor kijken? Of hoe werkt dat? Want daar ken ik eigenlijk niet veel van.


    En Ic3DFire, 9 dagen is inderdaad wel snel. Toch geruststellend.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2014
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    5.1 via de HDMI werkt al, enkel wanneer optical komt is onduidelijk.
     
  6. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat ik nou net optical gebruiken :mad:
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik ook, althans voor mijn koptelefoon. Helaas nog even geduld,...
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    optical werkt toch ook al.. Ik gebruik optical voor mijn audio installatie
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ook werkt prima. ^^ Hoe men er bij komen dat het nog niet werkt is een raadsel?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Optical ondersteund geen DD 5.1

    dus als je bijv zo'n logitech setje hebt heb je vette pech

    als je een receiver hebt die 5.1 of 7.1 lpcm ondersteund is er niks aan de hand

    slaat natuurlijk nergens op dat dat niet bij launch ondersteund word, DD is denk ik de meest gebruikte instelling

    edit:// HDMI ondersteund blijkbaar ook geen DD, er zit helemaal geen Dolby encoding in de One nog..

    alleen die mensen hoor je niet klagen want HDMI receivers die geen uncompressed 5.1 onderssteunen zullen er niet veel zijn
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2014
  11. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar als er MS opstaat betaal je wel graag 40 of 50 euro?:emo:
     
  12. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort raar probleem.

    Elke keer wanneer ik mn x1 opstart dien ik mijn geluidsuitgang terug op stereo te zetten alvorens ik terug geluid heb. ( hij zet de settings op 5.1 en dan heb ik uiteraard via hdmi geen geluid ).

    Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
     
  13. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een vraag, ikzelf heb de Xbox One al. Mijn broertje krijgt deze morgen of dinsdag binnen als het goed is. Hoe zit het met spellen delen, gold delen, home console etc. Alvast bedankt voor jullie hulp!
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zelfde als met de xbox 360, alleen kan je broer als hij geen xbox live gold heeft alleen op live als hij op jouw xbox speelt. Fysieke spellen kan je gewoon delen. Games die je on-line gekocht heb is iets lastiger (je kan deze gewoon spelen zonder dat jij ingelogd bent op je home console) maar als je ergens anders bent dan moet je ingelogd zijn.
     
  15. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus stel ik heb geen live maar hij wel, moet ik via zijn console op mijn account spelen maar kan dit wel gewoon met gold? Ik heb bijv. fifa bundel geïnstalleerd op mijn XO en hij CoD op zijn XO. Kunnen we die alleen op elkaars console spelen bij elkaar? Thanks voor je snelle reactie!
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Sorry voor de late reactie ;)

    Je moet een hoofdaccount gaan gebruiken en 1 xbox one waar je alles op koopt. Ik zou wel beide een gold abbbo nemen ;)

    Je hebt het volgende nodig:

    1. Xbox Live Account - Vertii - XBL A
    1. Xbox Live Account - Broer Vertii - XBL B
    1. Xbox One Vertii - XBO A
    1. Xbox One Broer Bertii - XBO B

    Jullie moeten besluiten met welke xbox je altlijd online bent

    In jullie geval zou ik dus de xbox ones omruilen (jij krijgt de nieuwe van je broer en jouw broer de jouwe en je installeert/koopt alle games op zijn xbox one)

    1. Vertii logt in op de xbox one van je broer (of jullie ruilen straks consoles) en koopt alle spellen op die console. Je broer kan nu op de xbox one spelen zonder dat je ingelogd bent met de gekochte games. Je installeert dus ook cod op die xbox met jouw account

    2. Jij bent eigenaar van het account dus kan je op de tweede xbox one spelen. Mits je account ingelogt is (dus ook COD en FIFA)
     
  17. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay dankjewel I get it! Omruilen gaan we niet doen omdat hij geen ''tweedehandse'' wil. Als hij zijn XO krijgt download hij Ghosts dus op mijn Xbox met zijn account. Daardoor wordt Ghosts vrij voor iedereen die het wil spelen op mijn Xbox en is Ghosts gekoppeld aan zijn account en doet die het alleen op zijn gamertag op zijn eigen XO. Verder hoef je niks in te stellen als ''home xbox'' of iets dergelijks? Die optie zag ik namelijk ook.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de enige vraag die ik heb is hoe het gaat met de dlc .... weet nog niet hoe dat zit.. Jouw Xbox moet zijn "home" xbox zijn
     
  19. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik heb een 5.1 headset, wat moet ik dan doen als ik 5.1 wil? :p
     
  20. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar wel liever dan een zelf in elkaar gezet ding :)
     

Deel Deze Pagina