1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha *)
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Goed nieuws zeg. Ben benieuwd hoe dit verder uitpakt, en of Kinect eventueel optioneel kan worden... :)
     
  3. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Eigenlijk vind ik dit niet eens echt goed nieuws.
    Geen family sharing, en disc moet nu dus wel in de console zitten...

    Waarom niet de keuze om je Xbox altijd online te hebben?
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga wel wachten met kopen, want ik verwacht dat er een gestripte versie gaat komen zonder Kinect voor minder. MS is niet achterlijk en weet dat die 100 piek veel verschil maakt, en heeft ook genoeg kritiek gehad over het afhankelijk zijn van Kinect. Komt goed...
     
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Met deze veranderingen zou een naamswijziging naar Xbox 180 ook wel toepasselijk zijn. :')
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Because racecar :thumbs:





    Omdat niet in ieder land een goede internetverbinding is en die mensen dan buiten de boot zullen vallen. En omdat PS4 ook niet altijd online hoeft te zijn.
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ms had een belangrijk troef in handen met sharing.. nu vraag ik me af of het überhaupt wel waar was.
     
  8. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel goed dat ze hun policy wijzigen. Het family sharing plan klonk ook vrij onrealistisch. 1 licentie die theoretisch door 10 family friends gebruikt kan worden. Leek een soort van snel bedachte schade beperking, vooral omdat het beleid zo vaag bleef. Misschien moesten ze dit plan er wel uit gooien en gaan ze daarom terug naar 360 beleid. Prima :)
    Nu nog goede exclusives en een kinect die los kan 8)
     
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dat disk swappen vind ik eerlijk gezegd wel weer kut. Maar als ik goed gelezen had kan je de game ook gewoon online kopen. Dus echt games die ik altijd wil houden. Die koop ik wel gewoon online via Xbox Live.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wow, had toch niet verwacht dat Msoft zo snel terug zou komen hierop! Een bizar goede ontwikkeling!
     
  11. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Vind het eigenlijk wel jammer. Die family sharing en geen disc vond ik juist chill. Jammer dat ze volledig hun visie veranderen
     
  12. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Helemaal mee eens.

    Ik had geen moeite met het always online en die checks. Bij mij zit die internetkabel er toch wel standaard in.

    Geen family sharing meer..... :'-(
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo dan, dit heb ik niet zien aankomen.

    Maar wat dan wel KUT is is dat het family plan zeker niet doorgaat dan? En je moet dus toch weer discs gaan swappen he? Dat vind ik dan weer jammer....maar ja..het is het een of het ander.
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Als jou console 4 tegen 1 doet in pre-order statistieken en dit draaft nog door tot november, dan ben je de klos....

    Alleen maar logisch dat ze veranderen, tuurlijk wil ik een Xbox One, natuurlijk wil ik Killer Instinct, maar MS heeft het voor me verpest door deze hele malaise circus-act neer te zetten..... wat amateuristisch zeg en nu buigen ze diep door hun knieen. En dan zit je daar met je Xbox One om vervolgens in het 2e jaar te horen te krijgen dat MS alsnog de regels aanpast... mij niet gezien.

    Rot op, mijn pre-order van de PS4 blijft staan.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Family sharing is weg, maar alles wat iedereen kut vond is ook weg, dus overall wel winning denk ik.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het blijft gewoon kansloos van MS. Ultiem teken van zwakte..
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Echt he.. shiiiit. 8)
    Inderdaad het een of het ander.
    Hoewel ik ook liever family share had gehad omdat mijn Xbox bijvoorbeeld toch altijd aan het internet hangt, is dit denk ik toch een goede ontwikkeling.

    =(
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ze luisteren helemaal niet naar gamers; als ze dat wel hadden gedaan, hadden ze het veel eerder teruggedraait.

    De enige reden dat ze het nu terugdraaien is omdat ze in hun broek schijten door de PS4. Simpel.


    That said; natuurlijk ben ik wel blij dat ze deze idiotie teruggedraait hebben.:thumbs:
    Ik koop echter nog steeds op day one een PS4.

    Hopelijk komt er nu ook een Xbone zonder Kinect, want dat ding heb je nu in principe ook niet meer per se nodig.
    Dan haal ik er 1 als Halo 5 uit komt.
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is dan wel een overwinning in de ogen van de gamers,,

    Maar ik heb wel het idee, dat de enige aantrekkelijke functie van microsoft, gamen met behulp van de cloud, minder word.

    Nu moeten developers als ze gebruik willen maken van de cloud met games zoals forza, en de helft van de exclusive line up, op hun verpakking zetten dat het online play is,,

    Het intressante voor de developers was/is dat ze altijd door de cloud en de vaste internet verbinding aan de games kunnen doorwerken. En nu verliezen ze wel iets. Misschien niet veel maar wel wat..
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vind het eerder kansloos dat mensen zelfs nu nog commentaar hebben. Veranderen ze eindelijk de policies zijn ze op eens zielig. Beetje typisch. :)
     

Deel Deze Pagina