1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    eigen schuld :+ kinect is ook gewoon een pleuris product ghehe, maar MS heeft er hoog op ingezet dus niet meer dan logisch dat ze die niet droppen. Mijn kinect zal ook gewoon in de doos blijven liggen ben ik bang :x
     
  2. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Hybrid, Ik heb me headset aangesloten maar heb geen geluid? Kan dit kloppen of ben ik gewoon dom en heb ik niet aangesloten?
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Met droppen bedoelt men ook gewoon 2 bundels.. Ben benieuwd hoeveel van jullie "early adopters" dan een kinect bundel had genomen ipv een 100euro goedkopere bundel. Als je al die features wel wilt koop je die met Kinect anders zonder. Kinect los verkopen, 150eu maken ze nog wat extra cash ook nog. Simpel
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had hem zonder gehaald, dat zeker :) ik zou nu ook echt pissed off zijn mocht er over een jaar wel een kinectloze bundel komen :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt die headset adapter nog zoals ik zei en die komt volgende week. ;)
     
  6. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je die alleen nodig heb om te kunnen praten?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal moeten werken door middel van je optical port. Maar ik weet het niet precies, misschien kunnen de kenners hier daar meer info over geven?
     
  8. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    waarover zit je eigenlijk te lullen, kinect voegt veel toe aan de xbox one, alleen al voor voice command zou ik hem kopen!

    en wat is 100 euro....1 game + dlc jongens toch!

    koop je dan een ps dan zijn we van je gezaag vanaf
     
  9. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Microsoft has clarified it has "no plans" to begin selling Xbox One without the Kinect motion-sensor.

    According to Xbox UK marketing chief Harvey Eagle, "Kinect is an absolutely integral part of the Xbox One experience", so removing it would make no sense. He also cited Xbox One's Upload Studio as one example of how gamers are embracing the device.


    bron: maxconsole
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zoals ik zelf ook al zei is het hoogst onwaarschijnlijk ;) maar áls het gebeurd..
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je zal je verbazen hoeveel mensen kinect niet willen. Als ze 2 versies doen, 1 met en 1 zonder kinect dan is iedereen blij. Ik wil kinect niet omdat ik wil gamen. Ik wil Halo Gears en Quantum Break spelen. Voice commands zijn overbodig.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar waar blijven die games dan?
    De eerste game die er echt optimaal gebruik van maakt, heb ik nog steeds niet gezien....alleen maar kleine gimmicks...

    Net als bij de eerste Kinect, zie ik die games niet komen met versie 2.0.
    En uitgevers blijkbaar ook niet, want er is er nog steeds niet 1 aangekondigd.


    En natuurlijk zeggen ze dat; als ze nu zeggen dat ze er over nadenken om een Xbone zonder Kinect uit te geven, maken ze én vele huidige Xboners boos, én verkopen ze geen Xboners meer totdat de nieuwe zonder Kinect in de winkels ligt.

    Over 1 jaar hebben we een Xbone zonder Kinect.

    Release Halo 5:
    Xbone Slim Halo 5 bundel, zonder Kinect.:b:
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, dat gaat niet gebeuren. Je hebt wel gelijk, afgezien van jr controller schudden voor dead rising 3 en wat andere gimmick dingen, is er nog niks gedaan met het feit dat iedere one bezitter een kinect heeft..
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En waarom zouden de early adopters zich genaaid voelen trouwens? Zij hemelen dat ding toch op en vinden het toch een meerwaarde?
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Tot nu toe vind ik kinect absoluut geen meerwaarde.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het wel een meerwaarde maar een meerwaarde van 100 euro is het niet.
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    zit nu savonds met een vriend battlefield te spelen op de One die als een mongool naar die kinect loopt te schreeuwen om ammo of medic... leuk dat het erin zit.. maar druk toch liever ff op de bumper dan dat ik al dom ga lopen schreeuwen
     
  18. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Zijn er al goeie headsets op de markt voor de One? geen hele duren vna 150 euro ofso.
    Iemand tips?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129

Deel Deze Pagina