1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat is nu afgelopen. Je zult nu van je comfortabele bank af moeten komen om discs te switchen. Niet een megagrote deal..maar wel minder.
     
  2. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Giant Bomb Xbox One DRM Policy Update Reaction

     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Goed opmerking idd over Fallon. Een gast die dacht dat de Wii een tablet was. Wist van DRM af en het publiek juichte ook toen hij zei dat je op de PS4 wel used games kan verkopen. Hoe mainstream wil je het hebben idd.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Eerste bericht wat ik toen zag over de release was op insidegamer en daar werd ook de 21ste genoemd, dat was iets na de e3 presentatie stond ook niet bij hoe ze aan die datum kwamen want die is zoiezo niet genoemd toen.
     
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Mwah niet echt mee eens.
     
  6. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Xbox One stijgt hier nu ook al een stuk: http://xboxonevspsfour.com/

    edit: damn nog niet eens een nieuwe reactie. Sorry voor de dubbel!
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet echt mee eens en dan post ie iemand anders z'n mening... Sorry ik haat weer.

    Waarom kan family sharing niet met online purchases? Zoals nu op de ps3. Digital content sharen maar je kan dan ook gwn disc kopen als je wilt. Iemand maak een petitie
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat is zijn eigen blog hoor volgens mij. :)

    Netjes geschreven.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh foreal. Sorry, dan heb ik niks gezegd als dat zo is. Ik had de adresbalk niet gezien, denk het ook ja. Dan goed verwoord idd.

    Dan alsnog waarom niet een best of both worlds. Share je digital library met friends en als je wilt resellen dan koop je gwn disc. Misschien beetje druk van uitgevers?
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar wat ik mij dan afvraag...what about de cloud? Daar moet de console voor online zijn. Gaat MS daar nog wel mee verder? Want we zouden uiteindelijk games gaan krijgen waar de cloud van alles doet voor de game en je hebt het dan echt nodig. Erg benieuwd hoe dit nu zal gaan.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze kunnen een label maken op hun doosjes "requires internet connection for cloud enhanced gaming" ?
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zal die nu ook in meer landen gaan uitkomen nu internet niet meer verplicht is etc?
     
  13. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    zo, dat is wel weer even goed nieuws. Na al die weken met alleen maar negatief nieuws rondom de xbone. Zelf vond ik alleen de DRM klote, maar nu dit er niet meer is, maakt het de keuze wel weer makkelijker... Dat word dus een Xbone
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vrij veel X1 games dus? :)

    Forza 5, Dead Rising 3 en volgens mij veel van de aangekondigde X1 titels toch?
     
  15. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige spellen voor de 360 staat ook 'werkt beter met kinect'. misschien doen ze dat nu weer alleen dan voor de cloud bijv. 'werkt beter met een cloud verbinding' (ik noem zo maar wat)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het sharen lijkt nog niet volledig van de baan...voor digitale games, maar sowieso niet bij launch. Maar ik denk zelf nooit.

     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik vond de plannen van MS in eerste instantie niet eens zo heel slecht.
    Alleen hebben ze het zelf verpest met al die restricties

    Family plan zag er goed uit...
    Vond het ook tof dat je games gewoon kon installeren en de fysieke disc nooit meer hoefde aan te raken.

    Ach ja.. ik denk dat we sowieso nog niet klaar zijn voor een console versie van steam. Misschien over een jaartje of 10.

    Toch props naar MS dat ze het in ieder geval hebben geprobeerd.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mensen....lees dit artikel eens goed door

    http://gizmodo.com/the-xbox-one-just-got-way-worse-and-its-our-fault-514411905

    En hoe blij je ook bent over dit nieuws, realiseer even wat voor toffe features we allemaal mislopen nu. Is dat het verwijderen van een 24 uur online check het echt waard? Je bent ongetwijfeld altijd al op Live wanneer je gaat gamen. Is dat het waard voor tweedehands games en ermee te kunnen doen wat je wil? (waarschijnlijk voor vele wel, want het is duidelijk dat er gigantisch aan used games gedaan wordt.)....maar toch!

    MS wilde gewoon oa ervoor zorgen dat je niet meer hoeft te kutten met discs en meer. MS dacht vooruit, nu doet MS gewoon precies wat Sony doet. We gaan eigenlijk totaal niet vooruit en krijgen alleen maar mooier uitziende en draaiende games.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Precies, en daar ging het mij om. Ik had geen zin om voor 60 euro digitaal games via Xbox Live te kopen (want zeg nou zelf niemand verwachtte steam-achtige sales, iig het eerste jaar niet), die ik dan kan spelen tot MS na een jaartje of 10 bepaalt om te servers eruit te trekken. Nu koop ik een game, en die game blijft van mij tot ik bepaal dat ik 'm niet meer hoef en daarna doorverkoop.

    En serieus, mensen gaan nu zeuren dat ze discs moeten swappen en hun games mee moeten nemen als ze ze ergens anders willen spelen? Hoe lui zijn jullie echt? :+ Zolang het discswappen ingame maar verdwijnt, maar da's 99% zeker aangezien X1 games ook op Blurays komen te staan.

    Enige functie die ik echt nog zou willen hebben is die streaming functie, dat een vriend een game aan het spelen is en ik via XBL / Skype gewoon mee kan kijken en chatten. Dat gaat nog gewoon kunnen toch?

    EDIT: Ben ik overigens de enige die echt hoopt dat ze géén versie zonder Kinect uit gaan brengen? Denk er eens over na mensen, als developers zeker weten dat iedereen zo'n ding heeft staan zal (bijna) elke game een deel Kinect-ondersteuning krijgen en krijgen we meer grote Blockbuster Kinect games. Met de huidige Kinect durven devs geen risico te nemen omdat het de aanschaf van een extra 120-euro-kostend apparaat vereist. Als MS een versie zonder Kinect uitbrengt koopt iedereen die en krijgen we hetzelfde verhaal als met Kinect 1.0. Kinect 2.0 is onderdeel van de Xbox One, net zoveel als de nieuwe controller in mijn ogen.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

Deel Deze Pagina