1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    met de kinect mic kun je gewoon in bf4 gebruiken heb ik ook gedaan .maar ik vind het niks..waarom omdat als je niet alleen bent en anderen gaan praten dan kunnen je teammates mee luisteren soms knap irritant moet ik zeggen
    gebeurt vaak dat ik hele gesprekken meekrijg in het engels frans en weet ik al niet meer voor talen :)
    maar als je alleen bent werkt het wel .
    en die adapter werkt gewoon goed niks mis mee

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Same here.

    En ik heb 150Mbit/s. Per 1 mei gaat het omhoog naar 180Mbit/s :)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon VOIP uitzetten. Moet zeggen de kwaliteit van de Kinect mic is wel goed. Heb met genoeg mensen in en party gezeten die de Kinect mic gebruikte en het was prima kwaliteit. :)
     
  4. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Je modem even van het stroom afhalen, het schijnt dat er al vele gebieden de nieuwe snelheid hebben ;)

    Ik hoop dat UPC iets aan hun internet snelheden gaat doen, vooral de upload vind ik te traag...
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ziggo weer omhoog?
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is het principe met Home Xbox. Ik heb de Xbox van m'n schoonbroertje ook ingesteld als 'mijn' Home Xbox. Zo kan hij gewoon mijn games spelen onder zijn account. En kan ik deze ook gewoon blijven spelen op mijn eigen Xbox. Terwijl we tegelijkertijd zijn aangemeld op ieder zijn eigen Xbox.

    Weet alleen niet hoeveel Xbox'en je als Home Xbox in kunt stellen. Volgens mij maar één.
    Upload gaan ze waarschijnlijk weinig aan doen omdat die voor 90% van de particulieren / consument niet van belang is. Die downloaden alleen maar. Is alleen interessant voor mensen die een server of NAS thuis hebben staan die ze van buitenaf benaderen. Voor de rest is upload totaal niet belangrijk.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Correct mij als ik dit verkeerd zeg, maar goede upload is echt wel nodig voor online gaming? Als je trage upload snelheid hebt, dan ga je dit echt wel merken. (Volgens mij)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Op dit moment is 2.5Mbit de traagste upload die je bij UPC kunt krijgen. Is voor online gaming nog meer dan genoeg. Xbox Live bestaat sinds 2002. Toen was er nét kabelinternet (de meeste hadden het toen nogeens niet) en waren de verbindingen nog veel trager. Toen werkte het ook gewoon. ;)

    /edit: Bericht op Tweakers van iemand:

    :)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sweet. Had het ook wel een beetje verwacht. Maar alsnog goed nieuws. :)

    Btw voor online gamen heb je geeneens hele goed upload nodig volgens mij. Zelfs BF vraagt heel weinig. Ping is een stuk belangrijker.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  11. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Mooi. Toch super fijn dat we dit nu weten. Bedankt voor het melden Rivanov
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Upload heb je heel weinig nodig , heb altijd goede connectie met 12down/1up

    Kan helaas niet sneller krijgen op dit moment ...

    Zit vlakbij platteland
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel super tof man dat Home Xbox. Het is eigenlijk heel erg vergelijkbaar met Family Sharing. Kortom dit gaat nogal wat geld schelen zeg. Ik zou dus gewoon mijn broer's Titanfall online kunnen spelen met mijn account en hij zou ook online kunnen. Hoe tof is dat eigenlijk? Alleen zul je wel heel weinig games nog in de winkel kopen en steeds meer digital gaan.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje mannen. Als ik nu een Xbox One koop kan ik dan alles? Ik hoorde vanalles over dat je geen content kan downloaden dat dat via een amerikaans account moet?

    mijn vraag: als ik een xbox one koop kan ik dan mijn 360 account overzetten? En kan ik dan DLC etc gewoon downloaden? Zo niet word dit dan zodra hij hier uit is gefixed of blijft dat klote?
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan alles maar je moet wel de dlc downloaden uit de regio waar je account opstaat. Kan ierland zijn, us, uk .

    360 en x1 zijn gescheiden. Als je een game download uit de us store kan je op elke regio dat spel/dlc spelen.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2014
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    360 en Xbox One zijn niet helemaal gescheiden. Als je Live hebt op de 360 dan heb je ook Live op de One.
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar je punten gaan niet mee


    Sent from my WP phone on Tapatalk
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog onzeker of dit goed of slecht nieuws is he?

    Microsoft may halt Xbox One production as inventory piles up

     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee. Klopt maar zoals ik zei is niet alles gescheiden.
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe werkt dat tegenwoordig met die giftcards die je kan kopen? Als ik nou uslocale, kan ik dan speciale cards daarvoor kopen om dlc te kopen?
     

Deel Deze Pagina