1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het zou zo moeten zijn dat als G4G uitkomt en jij op dat moment gold hebt de game altijd gratis te downloaden moet zijn daarna.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat snap ik, maar kan wat ik vroeg? Nja anders gewoon proberen over 3 weken natuurlijk :)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh was niet echt een antwoord op je vraag verder. Weet niet of het kan. Misschien. Er is wel een aparte Xbox One store waar je games kan kopen op een site. Misschien komt die ook daar te staan.

    http://store.xbox.com/en-US/
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan je het saldo van je MS-account nou wel of niet gebruiken op de X1?
     
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    wellicht dat enkele van jullie het al gedaan hebben, maar die leuke Neckermann preorder die niet te leveren is... Ik heb net als velen een mail gehad van ze dat ik een bon kan krijgen twv 35 eur. Dus ik netjes inloggen, en komt er gewoon doodleuk te staan: Het door u ingevulde email adres is bij ons niet bekend... hahaha yeah right

    ik heb de orderbevestiging nog, hun mail met dat aanbod dus lijkt mij genoeg. Morgen onze grote "vrienden" maar eens een belletje doen...

    Zeker nu ik gelezen heb dat er al mensen zijn die de bon ook daadwerkelijk gekregen hebben...
     
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    mijn order staat nog steeds bij Neckermann , ik heb ook een bevestiging van hun
    dus die game(s) die je er bij krijgt hou ik gewoon en verkoop de One aangezien
    ik er nu al 1 heb.
     
  7. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Laat alsjeblieft even weten hoe het afloopt. Ik wil ook voor die bon gaan nu ik al een xbone heb gekocht.
     
  8. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom heb ik alweer een update? is al de 3e in 3 dagen?! of installeer ik nou steeds dezelfde lol.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee ze zijn gewoon lekker bezig met de preview updates. ;)
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Iemand? Want dan bewaar ik die 25 euro wel.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht het niet. Maar weet het niet precies.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2014
  12. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh oke, alleen maar goed. :thumbs:
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ben blij met mijn Kinect :+ moet binnenkort ook maar weer is Gold aanschaffen! Dit is toch gewoon gold van Xbox 360 of niet? Kan toch gewoon zo'n live kaartje van nederland kopen of werkt dat niet?
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De gold op je X360 is hetzelfde als op de X1. Loopt je sub dus nog op je X360 dan loopt hij ook op de X1. Weet alleen niet of je een X360 kaartje kan kopen en deze redeemen op je X1. Dat zou iemand anders moeten beantwoorden. Als je echter je X360 nog hebt kun je hem sowieso daar op redeemen en dan heb je sowieso ook gold op je X1.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ah ok op die manier. Ja mijn X360 heb ik nog wel. Maar makkelijkste is natuurlijk redeeme op de Xbox One. Kan iemand anders dit wellicht beantwoorden of dit kan? Anders moet ik het inderdaad via de X360 doen.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het lijkt mij gewoon te kunne. Durf het alleen niet met zekerheid te zeggen. Je kunt iig al een kaartje aanschaffen want hij zal het zeker doen als je nog je X360 hebt.
     
  17. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb het ook gewoon gedaan op de 360. Ik zou het gewoon proberen, denk namelijk dat het wel moet lukken.

    @Lethal. Je tegoed op je NL account kan je nog niet gebruiken op de x1. Dit kan pas als de x1 ondersteunt wordt in NL. Ik heb daarom nieuw tegoed op me Ierse account gezet, zodat ik toch een aanschaf kan maken. Is dit antwoord op je vraag?
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oke duidelijk thanks. Abbo loopt eind deze maand af dus maar is tijd om te vernieuwen. Lukt het niet op de X1 dan hang ik mijn X360 wel even aan het internet haha. En is dit instant? Dus ik redeem hem op 360 en dit is gelijk voor X1?
     
  19. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    wel als het gaat om dezelfde gamertag. Als je die gebruikt op beide consoles is het geen probleem
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Is dezelfde inderdaad. Alleen gebruik ik mijn 360 niet meer op het internet maar goed dat is even kabeltje pakken.
     

Deel Deze Pagina