1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ben het 100% eens met dat artikel. Alle innovatieve aspecten van de xbox one zijn nu verdwenen dankzij alle jankerts op internet..
     
  2. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Ga eens even heel snel je mond spoelen en het filmpje van Angry Joe hierboven kijken.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Over the share geval:

    http://pastebin.com/TE1MWES2

    (van Tweakers)


    Of het daadwerkelijk waar is? we zullen het misschien nooit weten.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2013
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik krijg het idee dat mensen elkaar napraten over "toekomst" en "innovatie". Voordat mensen beginnen met hun Apple shit, blijkbaar waren we klaar voor die uitvindingen en we zijn nog niet klaar voor alles digitaal. Pas wanneer er geen restricties zijn en we digitale games vrij door kunnen verkopen en we de spullen zelf bezitten ipv licenties en huren kunnen we de overstap maken denk ik. Maar niet zo arrogant en geforceerd zoals bij de Xbone. En dat sharen stond ECHT NIET in de originele planning en zoals hierboven, weet niet of het waar is, was het niet de volledige game.

    Dit is ook zo arrogant en ignorant. "Entertainment consumption".. Hoe je het ook went of keert, de Xbone is een game console. Dat wilt de consument, dat willen gamers. Gamen zonder poespas. Jullie visie wankelt MS. (Tis waarschijnlijk geschreven door een butthurt fanboy though)
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2013
  5. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje, wat een feature zeg... :emo:
    Dit kan toch gewoon aangeboden worden via Games On Demand: game op proef downloaden en een timer op zetten.
    Hoe nieuw is dat, zoiets is al vaker gedaan.
    Ik zie het verschil niet.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2013
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze komen ook echt nu opeens met een timer. Daar hebben ze het nooit over gehad. Ik mis de feature nu al niet meer.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze hadden het ook nog nooit erover gehad. Dat ding was ineens in die ene uitleg toch? Onduidelijk en is denk ik zn eigen leven gaan leiden
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nogmaals ik weet niet of het waar is he, Cboat op Neogaf heeft het bevestigd en volgens tweakers en die veel insider information heeft en er nog niet naast heeft gezeten met uitspraken. (maar eens moet de eerste keer zijn)
     
  9. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is niet waar, Nelson had zelfs duidelijk uitgelegd hoe dat in zijn werk gaat en dat bijvoorbeeld een zoon net klaar is met zijn school(woont uit huis) en z'n pa denkt laat ik een game voor hem kopen en dan in mijn library zetten. Daarnaast stond het ook op xbox.com, maar het kan ook zijn dat ze dit hebben achtergehouden en Nelson weer wat tegenstrijdigs heeft gezegd.

    Trouwens UpInSmoke ben nu eigenlijk benieuwd wat jij kiest, nog steeds PS4 of de X1? :p
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    PS4, want DRM was het enige probleem niet van de Xbox One.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ze hebben nooit gezegd dat je onneindig het kon spelen toch? Het is wel mogelijk maar met een bepaalde speelduur.

    Uiteraard zal MS reageren dat bovenstaande allemaal onzin is, maar goed zeker weten zullen we toch nooit.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat is sharen binnen 1 huis, niet de family sharing.
     
  13. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij zeiden volgens mij bij de xbox reveal al dat je games via je profile mee naar een vriend kon nemen. De game kon dan vanaf je profile gespeeld worden, maar stel je ging weg. Dan kon die vriend ook maximaal 1 uur lang op diens profile de game spelen, voordat ie de game moet kopen om verder te spelen. Komt toch wel aardig overeen met wat die anonieme poster zegt, toch?
    Misschien was dit dan toch al het family sharing waar ze pas twee weken later meer over vertelden, toen ze zeiden dat het sharen ook online kon.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt

    het gratis met 10 mensen volledige games kunnen delen klonk toch altijd al te mooi om waar te zijn. Daar is geen geld mee te verdienen
     
  15. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten we ook meteen waarom ze het niet gewoon duidelijk uit hebben gelegd, en ze steeds wazig om dat hele family sharing heen draaiden.
    Als ze dit door hadden gezet en dan ineens bekend hadden gemaakt dat het maar om 30 min. demo's gaat, dan waren ze helemaal door de grond gezakt.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ps4. Als ze voor de release de kinect eruit halen misschien beide. Ps4 sowieso mn main. Als de kinect blijft kijk ik het aan tot Gears 4
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mijn duits is crap, maar ik begrijp de plaatjes.:9

    :lol:
    Angry Joe, Annoyed Gamer (Marcus Beer), Final Bosman zijn wat mij betreft het beste en leukste om naar te kijken/luisteren als het over games gaat._O_


    Same here, alleen Halo ipv gears.:+
     
  18. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier een stuk van Engadget over de TV functie van de Xbox One.

    Het gaat over de eerste stapjes va Microsoft op TV gebied, een globale werking van de Xbox One i.c.m. je settopbox, receiver en tv en wat Microsoft wil bereiken met alles in 1.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Same here! Kinect weg en een leuke bundel met Halo! :)
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, day one buy.:thumbs:
     

Deel Deze Pagina