1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    [​IMG]

    [​IMG]


    Zie je de gelijkenis? Dit wordt sowieso nix met die Kinect!
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    :confused:
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Moet je voorstellen dat Nintendo bij de N64 een versie met controlstick-loze controllers had uitgebracht, of een versie van de Wii met normale controllers. Dat hadden alle consumenten op safe gespeeld en was het nooit zo'n succes geworden als het is :)
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wtf heb ik de afgelopen dagen allemaal gemist 8)? Geen DRM? 24 uur ding weg? Geen grap? Pffff, Microsoft weet ook niet wat het wil.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Er zit een controller bij de xbox. De kinect is niet de controller. Is gimmick en dat is deze generatie gebleken. Nee, geen reden voor mij om anders te denken. "Fist bump"
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2013
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  8. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    zal ook voor mij gelden denk ik, terwijl Ryse me ook erg leuk lijkt. Killer Instinct natuurlijk ook eerst even gratis proberen met 1 character
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ryse, Killer Instinct en Dead Rising gaan het worden. Ac 4 en watchdogs volgen later.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Soort van HAL9000 :eek:
     
  11. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: _O_
     
  12. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Het verschil met deze generatie is dus dat iedere sku van de xbone nu ook een kinect aan zich verbonden heeft. Hierdoor heeft het dus meer nut om ook mooie dingen voor de kinect te ontwikkelen en de kinect als verrijking te gebruiken in je game: iedereen heeft er immers een, waardoor het niet maar een selecte groep is waar je voor ontwikkeld.

    Daarnaast is de camera natuurlijk zelf sterk verbeterd. De resolutie van de kinect 1 was dermate laag dat hij gewoon niet lekker uit de verf kwam. Ik verwacht een stuk meer van deze kinect.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik hoop niet voor MS dat die lampjes in de kinect altijd aanstaan of er niet zo uit komen te zien. Afschuwelijk!
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat denk je zelf? ;)
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Hoop van harte dat er een pack komt zonder kinect. Bij mij de lopen de katten dag in dag uit bij de tv. Straks stoten ze die kut camera eraf en werkt de bone niet meer en kan ik weer 100e? neerleggen voor zo'n ding.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vreemde vraag misschien. Maar de Xbox komt met de USB kabel maar ook met AA batterijen. Maar die batterijen heb je toch niet nodig als je de USB hebt aangesloten?
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dat zeiden ze ook bij deze generatie. Nee, ik had een kinect op de launch gekocht en heb alleen maar slechte ervaringen met dat ding. Niks leuks uitgekomen. Milo oid nooit gezien. Nee ik trap niet in het kinect verkoop plaatje meer. En meer mensen zijn er sceptisch over
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2013
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    En als er al echt goede (en toffe) ondersteuning komt dan zal het alleen bij de First party/exclusieve games zijn denk ik. PS4 en PC hebben geen verplichte camera dus een ontwikkelaar van een multiplatform game zal er als nog niet veel tijd insteken
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik heb mijn mind gezet op de PS 4 komt Xbox nu hiermee ! Jammer dat geen van de 2 bw compatible zijn . Maar ik denk dat ik toch voor de PS 4 kies want MS kennende het zit er dus wel in dat ze DRM en al die shit later kunnen activeren?

    Als het goed heb begrepen heeft het met software alleen te maken!

    \o/
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik had hem ook vanaf dag 1! Idd er komt gewoon niets leuks voor uit! En dat is best jammer.
    Heel af en toe spelen we nog wel eens kinect sports, (m,n vrouw heeft me nog niet verslagen met bowlen dus tja :+)
     

Deel Deze Pagina