1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Iemand nog interesse in een Fifa/Forza bundel? Ik heb een persoonlijke pre-order link van Intertoys, maar doe er niks mee.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw eigenlijk apart om te zien dat er nu al een paar mensen zijn die bij Redcoon besteld hebben met die lage prijs en dat eigenlijk hetzelfde probleem terugkomt van een fan geluid. Is bijna geen toeval.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Op Tweakers nog niemand gehoord terwijl daar toch wel de grootste zeikers zitten! 8)
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan je overal nog preorderen en komen gewoon in de winkel ook
     
  5. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik heb ook sinds dat ik mijn One heb dat ratel/spin geluid van de fan of hdd.
    Soms is het de ene keer beter te horen dan de andere keer. Als ik in homescreen zit klinkt het harder dan als ik een spel speel.. Soms hoor ik het nog in de kamer ernaast.

    Toch is de One voorderest heel stil, veel stiller dan de 360.. Ik denk dat ik het gewoon zo laat, heb 2 jaar garantie. Als er bv over een jaar een hardware update is geweest stuur ik hem dan gewoon op ter reparatie. Grote kans dat je dan een nieuwer model terugkrijgt.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik zou niet verwachten dat je een nieuwer model krijgt, die kans is behoorlijk klein ;)
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb hem ook bij Redcoon gekocht en dat geluid heb ik ook. Maar als ik aan het gamen ben hoor je er niks van en mijn 360 slim maakt meer lawaai.

    Ik ga hem ook niet opsturen. Veels te veel gedoe en waarschijnlijk krijg je hem ongerepareerd terug. Zulke reparatie centrums kijken vaak alleen even of hij het doet en dan wordt hij terug gestuurd.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb binnen 24 uur een mail gestuurd :) dat luie kut redcoon reageert natuurlijk niet...

    Je zou trouwens bijna denken dat dit 'defect' en de prijs met elkaar te maken hebben :+ kut redcoon.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, zou zomaar kunnen. Alleen is het raar dat het aan de Tweakers kant rustig is, die trekken bij ieder geluidje of klein defectje al aan de bel.

    Maar goed, ik ga het ook meemaken! :p
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies man. Dit is nu het enige wat mij er nog van weerhoud hem te halen en niet op 5 sep te wachten.

    Waar zie jij iets over een FH2 bundel? :)

    Echt kut inderdaad man. Heb je de chatservice geprobeerd? Kunnen ze je daar iig gelijk een duidelijk antwoord geven.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2014
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ga toch weg, je verzint wel weer een nieuw excuus. :+
     
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik zal zo nog eens een filmpje uploaden, kijken of ik het iets beter te pakken kan krijgen. Ik hoor het zelf namelijk nog op een goede 2/3 meter afstand.

    Wat is dus het beste plan van aanpak? Ik denk met Microsoft maar contact opnemen? Want inderdaad, Redcoon zelf kan die dingen toch niet repareren lijkt me.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha nee serieus. Ik wilde hem echt gaan bestellen deze week. Het blijft een zieke prijs. Kans is nu gewoon groot dat ik hem hier in Groningen gewoon haal.
     
  14. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    de link in mijn post :b:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo irritant. Sinds 1409 update zijn mijn recorded videos out of sync met het geluid. Enige manier om het te fixen is een hard reset. Maar een dag later als je de Xbox weer aanzet en een nieuwe clip maakt zijn die weer out of sync.
     
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Daar heb ik geen last van.
    Enigste wat ik heb is dat niet alle achievements unlocken
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox One Redcoon is weer volle prijs.
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bundel met Horizon 2? Die wil ik!
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zijn er hier meer mensen die het gevoel hebben genaaid te worden door Intertoys?
    Heb daar zo'n Xbox One besteld (verkeerde, met sensor en dat dansspel :emo:) voor, bij mijn weten, 449 euro.
    Kan ik vandaag m'n bestelling bevestigen voor 499

    Iemand die dezelfde ervaring heeft? Of heb ik vorige maand geleden niet opgelet?
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2014
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Alle ratelende xboxen zijn al verkocht :+

    En Geert, zeker met die actie toen besteld? Dat gold alleen voor producten die al uit waren. Niet op pre-orders
     

Deel Deze Pagina