1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik neem aan dat dit ook zo'n advertentie is die gebruikt maakt van sharen?
     
  2. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Hebben jullie ook dat als je de XBO van bovenaf bekijkt dat bij de disc drive aan de uiterste kant het 'plate' gedeelte niet helemaal ertegenaan zit (je kunt het zachtjes aanduwen)?

    Niet dat het uitmaakt, ik kan hem morgen versturen voor reparaties. Hopelijk heb ik hem eind september terug, kan ik in ieder geval nog op tijd van Shadow of Mordor genieten.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eind september heb je hem wel terug hoor. :p
    Ongeveer een week moet je aanhouden.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zoals iemand hier vandaag al eerder zei...meerdere gevallen en het zijn allemaal Redcoon X1's. Daarnaast hoor ik van iedereen die een X1 heeft sinds dag 1 dat het ding juist muisstil is. Kan puur pech zijn natuurlijk, maar allemaal wel erg toevallig en nu ook ineens 398 euro. Vind het vooral fucked up voor jullie.
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn redcoon x1 echt een kleeeeinje milimeter of minder, ik erger me er niet zo aan denk ik, ik bedoel het zal niet voor problemen zorgen en ik merk het door jou pas op haha

    Voor de rest is hij gewoon muisstil, maybe alleen de fan maar dat hoor je gewoon niet
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Man, man, ben echt benieuwd wat ik morgen krijg! 8)

    Trouwens...
    [​IMG]
     
  7. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Na even wat gegoogled te hebben ben ik erachter gekomen dat Microsoft heel NL heeft geblacklist om niet te kunnen betalen met paypal, klopt dit?

    Ik wilde graag een klein dlc'tje kopen voor ghosts voor €1,99, om daar een giftcard voor te kopen mehh.


    Ook een redcoon one gekocht? Die van mij zie je echt gewoon niet joh, volgens mij hoort dat zelfs zo want anders ziet het er niet uit dat de rand afgelosten is
     
  8. as3

    as3 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje. Ik speel al een maandje of twee op de Xbox One. Vandaag heb ik voor het eerst weer op mijn 360 gespeeld, dus eerst even m'n gamertag gedownload en toen wat Madden 15 gespeeld.

    Als ik nu weer m'n Xbox One gebruik, moet ik dan weer m'n gamertag downloaden? Of kan ik 'm op een USB zetten ofzo?

    En hoe zit het dan als ik dadelijk na een paar dagen weer eventjes op de Xbox 360 wil, moet ik m'n gamertag dan (ook) weer opnieuw downloaden?

    Of wordt alles automatisch bijgehouden, mits er verbinding is met Xbox Live natuurlijk.

    Kon alleen dit vinden maar er staat niet specifiek iets over 360-One.

    http://support.xbox.com/en-US/my-account/manage-gamertag-and-profile/profile-storage-changes
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hoeft helemaal niks te doen. Geeneens te downloaden volgens mij. Heb laatst nog gewoon BF3 gespeeld op de 360 en het logt gewoon automatisch in. Tegelijk de One en 360 aan hebben staan met dezelfde gamertag dat kan dan weer niet. Dan vraagt die bij een dat je bij de andere moet uitloggen.
     
  10. as3

    as3 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Oké, thanks. Vond het nogal raar dat er dit stond:

    There are two ways you can use your profile on multiple consoles:
    Download your profile from Xbox Live (recommended).


    Ik kreeg de indruk dat je dan elke keer als je van console switcht je profile moest downloaden.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat heeft te maken als je op een andere 360 bij een vriend ofzo wilt inloggen.
     
  12. as3

    as3 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Ohja, gelijk heb je. Thanks voor je antwoord in ieder geval!
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    *verkeerde topic
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2014
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb even een paar pagina's terug zitten lezen. Om Lethal (en anderen) even gerust te stellen: hier twee maal een X1 van Redcoon voor die geweldige prijs en nergens last van!

    Diegene die wel ergens last van hebben is natuurlijk vervelend, maar dit zal gewoon toeval zijn. En om dat nou als reden te noemen om de X1 niet voor die geweldige prijs te kopen, maar EN langer te wachten EN meer te betalen, dat is gewoon dom :+!
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Goed om te horen. Maar hij is nu 398 euro. Ben er te laat bij, maar is geen ramp. Wie weet komt er nog een speciale deal op de vijfde in de winkels, maar dat betwijfel ik.
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Man, al kun je een gratis Xbox One afhalen, dan verzin jij nog wel een reden om het toch maar niet te doen! :+
     
  18. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Dat kan wel, ik heb men 360 aangesloten op de One via de TV app gebruik ik dan de 360 voor GTA, met beide consoles ingelogd op men GT.
    Werkt perfect. je kan niet 2x op een One ingelogd zijn want dan logt tie er 1 automatisch uit.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tegelijk met je X360 online en Games for Windows Live... dat kan niet, vraag Juun maar na.

    Maar online op de X1 en X360 kan prima, tot dusver geen problemen mee gehad.
     
  20. xboxrox

    xboxrox Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag iedereen,

    Gisteren mijn Xbox One binnen en ben even vlakbij met m'n oor gaan luisteren of die inderdaad zo stil is als soms wordt beweerd. Ik vroeg me af of het normaal is dat je de fan zachtjes hoort draaien/heel licht ratelen als je echt dichtbij gaat luisteren zonder dat er een disc in zit (niet hoorbaar op afstand met geluid v/d TV normaal aan)? Zou iemand dit ook willen proberen voor mij om te kijken of ze het ook hebben?
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2014

Deel Deze Pagina