1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Binnenkort zullen er ook wel EA access giftcards komen denk ik.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, vast wel als MS giftcards niet werken.
     
  3. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Iets langer dan een week moeten wachten, volgens mij was het 8 of 9 dagen ofzo.

    En tot dusver heb ik het geluid ook niet meer gehoord, dus dat is een bonus. Dat er een paar scratches bij zijn gekomen moet ik dan maar gewoon voor lief nemen.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2014
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dus dan is er ECHT geen reden meer om je X1 op NL te zetten :p!
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Weet iemand een (Nederlandse) site of winkel waar de controller goedkoper is dan 65-70 euro?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Thanks, dat is een handige site trouwens :)
     
  8. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Had dus ook een xboxone met de bekende herrie. heb hem bij de game mania om mogen ruilen, en ben nu de update aan downloaden, hij is nu nog stil, hoop dat het zo blijft.
     
  9. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Overstap inderdaad wel snel.
    Maar viel zo tegen is in mijn ogen gewoon een klein beetje ge-upgrade 360.
    Hielp ook mee dat de meeste van mijn vrienden overgestapt zijn.

    En nu ik een dag of 2 PS4 heb had ik veel eerder die stap moeten zetten.

    Waarom hebben ze dat bij de PS4 dan wel opgelost, is de helft kleiner een ook nog krachtiger?
    Kan me op zich niet zoveel schelen dat ie minder krachtig is dan PS4
    Maar als ze nu al zoveel problemen hebben en het ook nog in een enorme kast gedaan hebben ,heb ik er geen goed gevoel meer bij.

    Dat het verschil minimaal is is erg persoonlijk denk ik.
    Maar het dashbord is bij de PS4 toch wel een stuk overzichtelijker en echt veel sneller.
    En games starten echt sneller op.
    Het graphische vind ik op zich niet zo belangrijk gaat mij om de spel beleving van de games.
    Maar als je voor minder geld betere graphics hebt is dat mooi meegenomen toch?
    En ben bang dat in de toekomst ontwikkelaars toch meer uit de PS4 kunnen halen dan uit de Xboxone.

    Jij zegt dat het verschil minimaal is, ben erg benieuwd welke ervaring je daar mee hebt.
    Er van uitgaand dat je ze alle 2 bezit.
     
  10. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben erg snel gewend hoor.
     
  11. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ze beide inderdaad en ik moet zeggen het verschil is amper te merken. Xbox One heeft de betere exclusives met Halo en Gears of War. Maar dat is persoonlijk. Ik snap de reden dat je kiest voor een PS4 omdat je vrienden er ook één hebben. Daar baseren de meeste mensen hun keuze op.

    Of het opstarten 30 seconden of 40 seconden duurt boeit mij persoonlijk niet. En Dashboard is kwestie van wennen in mijn optiek.
     
    MentalMarco vindt dit leuk.
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Games starten sneller op? Wat boeit dat precies? Ik vind dat ze snel genoeg opstarten. Als het nou betekende dat je een game veel sneller tijdens installatie al kan spelen, kan ik het nog een beetje begrijpen als je daar van zou balen, maar hoe snel het op start....nee.
     
    MentalMarco vindt dit leuk.
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik kies een Xbox One inderdaad om de exclusives. Ik bedoel, Uncharted is echt vet, maar ik moet Halo gewoon zelf kunnen spelen.

    Nu heb ik wel mijn twijfels, bijvoorbeeld de game waarvoor ik de One nu haal is Shadow of Mordor. Game wordt continu op de PS4 tentoongesteld en de devs lijken alle vragen met betrekking tot performance naast zich te leggen, dus soms heb ik wel eens het gevoel alsof we met multiplats genaaid gaan worden deze generatie.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is gewoon een Sony deal dan. Verschilt per game.
     
  15. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben zelf helemaal niet van het constant vergelijken van de xbox one en ps4. Ik ben al helemaal niet degene die je iets negatiefs hoort zeggen over de ps4 omdat ik voor de xbox ga. Maar over de laadsnelheid van beide:





    En haggis, hoe vergelijk jij precies de laadtijden als je ze niet naast elkaar hebt gehad? Jij weet uit je hoofd hoe snel de xbox one dat deed? De verschillen zijn gewoon minimaal, qua graphics, qua snelheid. Kies gewoon de console waar jij je goed bij voelt, of de console die je vrienden hebben om online te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2014
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben een VS thread jongens.
     
    WhiteIce vindt dit leuk.
  17. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Zou je hier misschien nog op terug kunnen komen?
     
  18. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Heb de One en PS4 maar vind de PS4 erg veel herrie maken bijvoorbeeld bij Games als NBA2K14 en Killzone!!

    Maar ieder zijn eigen keus natuurlijk en de PS4 is dus echt niet veel sneller ;)
     
  19. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Deze doet t gewoon !!!
     
  20. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik probeer mezelf nog steeds te overtuigen dat mijn €330 Redcoon Xbox een goede deal was, maar jesus christ ik word er akelig van als ik zie wat voor deals er momenteel op neogaf voorbij komen. $400 + $50 gift card + $60 game naar keuze (de bundel is incl. madden, daar geef ik dan weer geen kut om).
     

Deel Deze Pagina