1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik las laatst een officieel nieuwsbericht van Microsoft dat ze de 'ratelende' consoles zullen gaan vervangen. Als je console meer geluid maakt dan fluisterstil kom je er voor in aanmerking. Ik weer zo even niet waar ik het gelezen heb maar het was van deze week.

    http://www.eurogamer.net/articles/2...place-recent-batch-of-noisy-xbox-one-consoles
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja klopt dit had ik ook gelezen. Ik ben altijd wat terughoudend met dit gelijk te ondernemen. Ben veel te blij met de console en om hem een paar dagen,misschien wel week kwijt te zijn....vind ik echt kut. Dit gekke geluid is dan ook alleen in instant on, zolang er verder niets stuk gaat....kan ik ermee leven.

    Hoe kan ik trouwens auto sign in kiezen? Ik heb deze video gekeken, maar gek genoeg heb ik die optie dus niet in de preferences.

     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2014
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Bij Settings > Sign-in, security & passkey > Instant sign-in > Ypuh. Works for me.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Held!

    Het zit nu eigenlijk in een logische plek, waar het in die video stond is niet echt logisch. Danke! Als het goed is gaat hij me niet uit Watch Dogs gooien als ik de X1 weer aanzet vanuit instant on.
     
  5. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Word de Xbox bij jullie ook snel warm als je aan het gamen bent?
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee niet echt, krijg je xbox wel voldoende ventilatie aan alle kanten?( Niet dat je hem potdicht in een kast heb gezet)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nah eigenlijk niet. Beetje bovenop de Xbox One uit die roosters, maar echt warm....nah.
     
  8. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Hij staat gewoon bovenop m'n kast, net met Titanfall nou niet echt gehad dat hij superwarm wordt maar met Forza is het wel anders.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar zat die ook eerst. Is veranderd bij een update.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Met welke vinger gebruiken jullie RT? Ik krijg na een uur ofzo last van mijn rechterwijsvinger met deze controller :p nu met destiny voor het eerst intensief de controller aan het gebruiken, maar echt prettig vind ik het zo niet.

    Net zoals dat kuiltje in de sticks. Na een tijdje irriteert het mij. Ik heb die dingen echter nog niet voorbij zien komen, dus zou kunnen dat ik de enige ben :+

    Daarbij moet ik wel zeggen dat de rumble echt geweldig is!
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Bedankt voor je reactie.

    Het is gebeurd, haha. Toch overstag gegaan en de One gehaald ipv Ps4. De lineup dit jaar is gewoon beter voor mij. En al mijn vrienden zijn ook weer voor de One gegaan. Stiekem zat er ook nog steeds een beetje liefde voor de Xbox... Zelfs na al dat gekloot in de aanloopperiode van ze. Zo, nu lekker Destiny spelen.
     
  12. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2

    je bent idd de enige :)

    P.S .....RT word gebruikt met de rechter fuck vinger :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat mensen gewoon serieus nog de NL Marketplace willen gebruiken. Je wordt mega genaaid met die prijzen en ik begreep dat tussen de GwG games alleen Crimson Dragon er tussen staat, wow. Niet eens die Supertime Force. Er staan ook echt hooguit vijf demo's op en mist veel demo's die USA wel heeft. Nah man, mijn console blijft mooi op US.
     
  14. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ik hoop dat ze dat zo gaan houden... MS is ook niet stom he, je kan alles digitaal kopen voor ietsje meer dan de helft, dan dat je het op de NL store koopt... ben benieuwd hoelang dit nog zal duren...
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk blijft het gewoon zo inderdaad. Mocht dat uiteindelijk veranderen, dan hoop ik wel dat er meer content op de NL Marketplace komt, want dit is gewoon triest. En laat ze ook alsjeblieft een optie geven de boel Engels te houden, want ik hoef geen cheesy NL shit in mijn games.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja? Dat lukt mij echt niet. Misschien hou ik er wel een vreemde manier van gebruiken op na, maar nog nooit last van gehad tot nu. Ik moet nu echt de top van mijn vinger gebruiken bij de trigger en de stick.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Huh...ja dat vind ik ook apart. Ik heb altijd de wijsvinger op de RT.
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Waar koop je het beste usd cards voor de shop? Liefst een website.
     
  19. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Microsoft store, duurt alleen wel 4 uur voordat je een code krijgt maar kan je zelf aantal $ kiezen:)

    Let er wel op dat je de digitale code kiest haha
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    www.Offgamers.com dacht ik man. Daar maken ze van de dollar niet precies hetzelfde in euro.
     
    King_Wouter vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina