1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Deze is wel heel goedkoop! Ervaring mee?
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja hoor, prima zaak daar.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja en dat zorgt bij mij dus nu voor last aan mijn wijsvinger na een tijdje. Ik zit altijd met het kootje en niet met de top van mijn vinger op de triggers. Misschien ben ik de DS4 teveel gewend inmiddels :p

    En voor hierboven: Offgamers is zeer goed. Paypal en Ideal betalingen en je krijgt het heel snel (eerste keer kan wat langer duren). Daarnaast spaar je daar ook voor korting :)
     
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Dat heb ik met de ds4, linker trigger met richten dat had beter op de linker bumper hoogte kunnen zitten, kreeg kramp met spelen van cod waar je veel gericht loopt..

    Elke hand en voorkeur is anders blijkt weer :)
     
  5. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Met de controller heb ik eigenlijk nog geen last gehad. Vind hem wel lekker vastpakken. Merkte soms op de 360 wel dat ik kramp kreeg.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb mezelf ook aangeleerd om de wijsvingers op de bumpers te houden en middelvingers op de triggers. Werkt veel efficiënter omdat je nooit hoeft te wisselen van knop. Ook kun je naar mijn idee de rechterstick beter controleren in die houding. Bij BF4 ben ik er in ieder geval beter door geworden (al duurde het wel een paar dagen/weken voordat ik er aan gewend was).

    Mijn huisgenoot klaagt trouwens ook wel eens over kramp als hij CoD/BF speelt op de PS4.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nog efficienter is als je je wijsvinger op de ABXY houdt ook. Maar clawen met de DS4 lukt me nog niet. Op de 360 had ik dit down.
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die claw grip inderdaad. Dat gaat me een stapje te ver, ziet er ook niet uit :p. Denk ook niet dat het goed werkt met een X1 controller.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wtf :p wijsvinger voor de buttons? Dat doe ik mooi met mijn duim gewoon
     
  10. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb wat problemen met mijn controller.
    De linker stick die blijft een soort van hangen, dus in elk spel loopt mijn mannetje automatisch naar voren, ook in menu's gaat hij naar boven dan.
    Heeft er iemand al ervaring met het Service center van Microsoft over het ruilen of toesturen van een nieuwe controller van de One.
    Het is wel een import One uit Duitsland.
     
  11. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb mijn controller ook terug gestuurd, tevens import uit Duitsland. Ik wacht nog tot die terug komt, maar retourneren was in ieder geval geen probleem. Je kunt gewoon contact opnemen met Microsoft NL support. :)
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
  13. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik bij mijn 2e controller mn linker stickje rond draai voel ik een soort van bobbeltje, en hij maakt een irritant zacht geluid als ik m´n linker stickje naar links duw.
    Reden om te retouneren? of vervangen ze zoiets niet. Het is geen groot probleem maar wel super irritant.
     
  14. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Na enige tijd flink minder gegamed te hebben besloten om binnenkort de One te kopen. Hiervoor heb ik afgelopen weekend mijn oude X360 Arcade en PS3 verkocht :)

    Het wachten is nu tot er een mooie bundel komt om te pre-orderen. De combi met Fifa/Forza spreekt me niet aan. Wat zijn jullie verwachtingen? Krijgen we met de feestdagen een mooie Masterchief Collection of Destiny bundel? Can't wait :thumbs:
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Destiny bundel is er al, bij Intertoys.
    MCC bundel staat niet in de planning volgens Marketing van MS, maar ik vermoed dat deze er wel komt.

    Je kunt eventueel aan de Call of Duty : AW bundel denken? 1 TB HDD erin.
     
  16. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Hier heb je een mooie bundel van Destiny ;)

    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/xbox one console zonder kinect (500 gb) (zwart) 08976 destiny_XboxOne.html

    Nog meer mooie bundels:

    http://www.budgetgaming.nl/game-pro...f duty: advanced warfare voucher_XboxOne.html

    http://www.budgetgaming.nl/game-pro...) 08976 sunset overdrive voucher_XboxOne.html
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Of je neemt de witte met Sunset!
     
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik krijg deze melding: Your account doesn't match the location for your xbox.
    Terwijl ik gewoon mijn xbox op US heb staan. Deze melding kreeg ik toen ik op Sons of Anarchy drukte bij Xbox Video

    Hoe 'match' ik de location van mijn account en de xbox?
     
  19. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    Door hem op nl te zetten

    Dat werkte bij mij
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik wil hem op us, haha!
     

Deel Deze Pagina