1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Interview met LizardSquad op BBC radio:

     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    modem reset of DNS veranderen , zou dat helpen ? ik kom nog steeds niet online met de games...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kom gewoon online op Xbox Live, zie mijn vrienden, de store, alles...maar ik wordt meteen uit Dragon Age gegooid zodra ik de game start met deze error:

    For this game you need to be online. If you're on this Xbox regularly , make it your home Xbox to enable offline play for games you own. The next time you're online, go to settings > my home xbox .
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb nergens last van (gehad)?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    ik krijg nu deze error wanneer ik de game op start

    Check your connection. To start DAI we need to connect to Xbox Live. Make sure your Xbox is online.

    Gaat gewoon echt nergens meer over. Hoe the fuck kan ik wel andere online games doen?

    Gisternacht werkte het nog prima.
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Hij heeft het getest en het bleek een defect aan de headset te zijn. Hij stuurt hem op naar MS ter vervanging.
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb een aantal extra flipperkasten gekocht in pinball fx2. Hoe krijg ik die nou op mn 2e xbox geinstalleerd? Ik zit daar met dezelfde GT op, maar ze staan er in ieder geval niet automatisch.
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hier ook last van met iemand. Heb nog geen definitieve oplossing kunnen vinden.
    1 tip die ik vond is dat je dezelfde game moet starten voor je in de party gaat (en een eventuele andere game die loopt eerst afsluiten: mag niet op de achtergrond lopen). Maar dit werkte bij ons voor even, daarna hoorde ik hem helemaal niet meer. Ik ben dus ook nog op zoek naar een oplossing.
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zet je energiemodus op energy saving. Instant on heeft weleens problemen met UPnP.

    Als je dat niet wil, dan moet je in je router DMZ zoeken en je Xbox daarin zetten. Dit werkt echter alleen als je maar 1 Xbox in huis hebt.
     
  10. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Blijft mijn controller werken als ik er alleen een kabel in heb en dus geen batterijen of de oplaadbare batterij van de Play&Charge kit? De oplaadbare batterij gaat er niet meer in -,-
     
  11. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Probeer het eens?
     
  12. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Hij doet het nu wel en anders binnenkort maar eens opsturen, ik probeerde de oplaadbare batterij erin te doen en daardoor is nu de min aan de binnenkant verbogen waardoor hij er niet meer in kan -,-
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Toen ik laatst mn kabel tijdens het gamen inplugde, omdat mn accu bijna leeg was, viel de verbinding tussen controller en console weg....... Dat zou toch niet moeten mogen lijkt me?
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Firmware geüpdatet van de controller?
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja, eenmalig
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb dat altijd hoor. Hij valt heel even weg dan.
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Knap irritant tijdens een race ;-)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wij blijven deze shit ook gemakkelijk wekelijks krijgen. Vanavond werd een vriend van mij meerdere malen automatisch in game chat gegooid tijdens het spelen van de Halo 5 beta. Komt het door de beta? Komt het door mijn moderate NAT setting (waar ik 0,0 aan kan doen) ? Lijkt me sterk, want normaal heeft hij juist dat soort problemen niet. Maar komt regelmatig voor dat mensen in onze party elkaar effe niet horen en dan ineens wel weer. Dus nogmaals...tenzij het wel aan mijn moderate NAT ligt, ondervinden wij genoeg irritante problemen met party chat. In maart kan ik eindelijk over naar een andere provider en dan zorg ik er voor dat mijn NAT open is.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Mijne niet. Andere batch wellicht?
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Uiteindelijk was (ook) mijn probleem een defecte headset. Hoewel het raar blijft dat ik de ander wel kon horen en hij mij niet. Ik heb een nieuwe headset gehaald, en heb nu geen problemen meer.
     

Deel Deze Pagina