1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Headset kun je gewoon een nieuwe voor aanvragen en heb je binnen 2 weken in huis
    Je moet wel je defecte terugsturen en MS betaald de kosten
     
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat is nou het idee van language en location op je xbox one??

    Ik wil de taal op engels hebben ( want Ryse ga ik niet in het nederlands spelen:whistle:) , maar dan moet ik een locatie kiezen waar ik helemaal niet ben ?!
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb dat sinds dag 1 al. Zodra je kabeltje in/eruit doet valt de controller even uit , hooguit een seconde. Raar dat dat zo verschilt.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is normaal hoor. Dan switch die gewoon even.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, ik zal er 's op letten dan. Het is mij nog nooit opgevallen namelijk. Wat wel irritant is met updaten/opstarten is dat de controller dan echt uit gaat. Dat was met de 360 niet zo.
     
  6. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Goedenavond xboxers,
    Ik heb een vraag waarvan ik het antwoord niet met de zoekfunctie gevonden krijg.
    Ik heb 2 Xbox ones waarvan 1 m'n mainconsole is.9vd 10 keer speel ik daar op.
    Nu wil m'n vriendin daar vanavond film op kijken en ga ik op m'n 2 e Xbox spelen.

    Ik speel Destiny waarvan ik de DLC gekocht heb.
    Nu geeft m'n 2e Xbox aan dat ik die content moet aankopen.

    Vroeger op de 360 was dat geen probleem met het omzetten van de HDD.
    Losse HD aansluiten is even geen optie.
    Van de 2e Xbox de HOME Xbox maken is volgens mij ook geen goede oplossing of wel?
    Weet iemand de oplossing?
    Alvast bedankt!
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Als inloggen op je liveaccount alleen niet voldoende is dan moet je denk ik je 2e box als home neerzetten, het moet in ieder geval gewoon lukken volgens mij.
     
  8. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    OK, het maakt dus niet uit dat je 2 xboxes als Home zet?
     
  9. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Je kan maar één X1 als home zetten!!!
     
  10. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Als de xbox waar je de dlc op heb gekocht als home staat ingesteld dan kan je na het inloggen op een andere xbox die dlc downloaden.

    Staat het niet in je 'ready to download' lijst? Te vinden bij ' my games and apps'.

    En staat die tweede xbox wel ingesteld op hetzelfde land als waar je de dlc heb gekocht? (maakt volgens mij niet uit, maar wie weet).
     
  11. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga even kijken!
    Bedankt voor de snelle reacties.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tijdje weinig gedonder gehad, maar vanavond was het weer raak. Controller stond aan, ik haalde het P&C kabeltje eruit waardoor de controller even uitgaat en dan weer aan. Ineens werkte de mic totaal niet meer, ik zag de rondjes nog wel staan naast onze namen in de party app. Dus ik verlaat de party....zie ik op Home dat de vrienden op dit moment niet weergegeven kunnen worden. (een error die laatste tijd iets te veel voor komt) dus ik naar de Network settings van de X1 > Go offline. Vrienden konden weer weergegeven maar de NAT staat ineens van moderate op strict, ja natuurlijk.

    Kan niet wachten tot het maart is, eindelijk weg bij Tele2 en naar Ziggo toe.
     
  13. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    vraagje ondersteunt de one geen 3d blu ray??

    bij instellingen en dan beeld/geluid kan je een vinkje bij 3D toestaan aanzetten.

    als ik deze wil aanzetten dan schiet het beeld op zwart en daarna weer terug en is het vinkje weer weg???
    iemand een idee?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2015
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Vraagje ik heb naast mijn eigen gamertag ook de gamertag van een vriend op mijn console staan. Hij heeft onlangs Fifa 15 als download gekocht. Nu hebben we op mijn XBOX onder zijn account de game ook gedownload. Echter ik kan nu ook de game onder mijn account alleen spelen. Dus eigenlijk heb ik nu dus een gratis game?
     
  15. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Staat jouw xbox voor zijn gamertag als homeconsole ingesteld?
    Op die xbox kan je dan alles wat er is gekocht met dat account spelen onder welke gamertag dan ook.
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nee volgens mij niet. Hij gebruikte zijn gamertag voor het eerst op op zijn eigen console. Ik zal het eens bekijken vanavond.
     
  17. VasiliBRT

    VasiliBRT New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee, ik sluit mijn externe harddrive op de xbox one aan daar staat een mkv file op + bijhorende (zelfde naam) srt bestandje op maar de ondertitels komen niet op het scherm.


    mvg,
    Bart
     
  18. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Xbox speelt nog geen srt af, wel als ze ingebakken zijn
     
  19. VasiliBRT

    VasiliBRT New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    is er sprake van dat die er nog gaan bijkomen ? meen mij te herinneren dat die op de PS3 gewoon afgespeeld werden

    of kan dit via die plex app gedaan worden ?
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mijn broertje heeft op zijn X1 met zijn gamertag Sniper Elite aangeschaft. Hoe kan ik die game nu ook op mijn X1 met mijn gamertag spelen? Daar was toch een mogelijkheid voor?
     

Deel Deze Pagina