1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Nergens meer te koop. Of weet jij toevallig een winkel waar die nog ligt.
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik zag ze kort geleden nog bij media markt liggen, zeker een stuk of 5.
     
  3. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb een voorraad check laten uitvoeren, in heel Nederland nog maar 10 bij de MM tenminste. Komen ook niet meer binnen. Andere winkels hebben ze overigens al lang niet meer.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan ben ik toch benieuwd door wie je dit soort dingen laat doen. :)
     
  5. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    MM Nederland ;).
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan is het dus simpel gezegd alleen MM die er nog 10 heeft staan.
    En niet de andere retailers.
     
  7. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Voordat ik 70km heb gereden om mijn console op te halen heb ik alles uitgezocht. Geen een winkel heeft het meer liggen op de MM na. Zoek maar eens op Google.
    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/xbox one console zonder kinect (500 gb) (wit) 08976 sunset overdrive voucher_XboxOne.html
    http://tweakers.net/pricewatch/444200/microsoft-xbox-one-500gb- -sunset-overdrive-wit.html
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik denk ook zeker dat jouw conclusie dicht bij de waarheid zit. De enige kans op deze versie is bij de media markt. Toch is de vraag, voor welke console kan je beter gaan? De witte of de Forza versie. Ik bedoel, gaat MS niet binnenkort de witte variant updaten naar 1TB en weer in de winkel leggen?
     
  9. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Volgens mij komt er geen witte Xbox One meer, het was eenmalig. Overigens moet je de kleur nemen die jij het mooist vindt. Kijk dit maar eens:
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Je maakt het me niet makkelijk... Geen idee welke versie ik moet kiezen.
     
  11. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik vind die blauwe Xbox One echt niet mooi, maar je krijgt er wel meer opslagruimte voor terug. Mijn Xbox staat in de woonkamer (naast de witte PS4) en onze interieurkeuze is voornamelijk wit vandaar dat ik die Xbox moest hebben :p.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je in de preview zit kan je nu bij registration zeggen of je de nieuwe wilt hebben als die beschikbaar is. Pas alleen op want bepaalde games/apps werken niet gelijk.
    Ik heb gezegd dat ik nog niet wil want een van de games die niet werken is Destiny Taken King.

    Games and Apps: The following are known issues with specific titles on the initial New Xbox One Experience updates.

    Games Failing to Launch: The following games may fail to launch:

    • Guacamelee: SCTE
    • Unmechanical
    • Elite: Dangerous
    • Pool Nation FX
    • D4: Dark Dreams Don’t Die
    • Xbox Fitness
    • Skylanders
    • Destiny: The Taken King
    • Game Compilation Discs (ex. Borderlands: The Handsome Collection, Saints Row IV).

    • Forza 6: You may encounter graphical errors (screen turns a blue or purple hue) when participating in races

    • Assassin’s Creed Unity: Installing Assassin’s Creed Unity DLC while the game is open will cause it to crash when the DLC finishes downloading.

    • Elder Scrolls Online: Logging in to an existing character will cause an error indicating you do not have network connectivity and prevent you from connecting to the server.

    • Titles with DLC installation issues: You will be unable to install DLC from game collection as no manage UI is present. Simply download the DLC and bundled title from the Store.
    Hier nog meer.

    https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/3l8uuf/new_ui_preview_invite_megathread/
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kut, Xbox Fitness werkt niet. Laat maar dan!
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En Lethal heeft iets nieuws om op te haten. Big suprise :+
     
    DarkRuleR vindt dit leuk.
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben bij een vriend van mij even aan het testen. Hij gebruikt altijd 5ghz wifi op zijn Xbox one. Staat boven en een kabel lukt nog niet.
    Gaat volgens mij hem prima. Maar vanmiddag zet die zijn xbox aan en kan die niet connecten naar live. Dus hij naar settings en ziet dat wifi uitstaat. Wil die opnieuw connecten maar in de lijst staat die hele 5ghz optie niet meer. Alleen de normale 2.4 optie. Hebben de xbox al een hard reset gegeven en de router ook. Maar 5ghz optie komt maar niet tevoorschijn. Iemand een idee?
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als jij het niet weet dan weet ik 't niet meer! :+
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2015
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn one staat nauwelijks aan, maar gisteren toch ff om de TR free met gold te downloaden om ff te kijken. Download ging zeer langzaam. Maar je ziet alleen een %. Hoe kan ik de exacte download snelheid zien ?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij network en dan bandwidth usage.
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Zal ik daar eens kijken!
     
  20. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb via Windows 10 regelmatig via de streaming functie gespeeld en sinds gister problemen met verbinding maken naar de one toe en nu is me dat weer gelukt maar geeft die steeds aan meld je aan op console maar dat heb ik ook gedaan. snap er even de ballen van....
     

Deel Deze Pagina