1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nou, de one heeft bij mij gelukkig niet zulke belabberde snelheden als de PS4 met downloaden. Haal 120 Mbit (van een 200 Mbit lijntje), dus dat is best ok. Bewijst maar weer eens dat het echt aan de PS4/PSN ligt
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah Xbox One heeft ook zijn problemen soms met download snelheden. Zelfde helpt dan op de Xbox als de PS. Dat je de download even op pauze zet en dan weer aan.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Soms is nog altijd een stuk beter dan altijd, zoals het op de PS is ... ;)
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Een vraag. Vriend van mij wil mijn xbox one overnemen.
    Ik heb er 5 digitaal gekochte games opstaan.
    Als ik mijn account van de xbox afgooi en hij gaat met zijn nieuwe account op de xbox kan hij dan die digitale games spelen?
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  6. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat kan.
    Zolang je oude Xbox One “My home Xbox” blijft kan die vriend al jouw digitale games spelen.
    Sterker nog alle digitale games die je in de toekomst koopt via jouw account kan je vriend ook downloaden.
    Koop je ooit een nieuwe Xbox One dan moet je wel zorgen dat je je nieuwe Xbox One NIET “My home Xbox” maakt.

    http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/games/my-home-xbox
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Nog een klein vraagje... je savegames op de xbox one. Staan die standaard in een cloud?
    Dus als ik een nieuwe xbox one koop en ga op xbox live dat die dan gelijk opgehaald worden?
     
  8. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Jazeker, eigenlijk alles is accountgebonden en dus opgeslagen in de cloud.
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik heb, denk ik, een probleem of ik zie iets over het hoofd. Ik heb net een Xbox One gekocht en wat games er op gezet. Nu wil ik ze er van af halen maar het lukt niet. Ik heb de stappen gevolgd via Xbox.com maar als ik bij verwijderen en er op druk gebeurd er niks. Iemand die een tip heeft?
     
  10. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Opgelost. Stroomkabel eruit en nu werkt alles weer.
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Wat is een goede usb 3.0 hdd voor mijn xbox one? Bij coolblue hebben ze nu een wd 1 TB voor 60 euro. Prima toch?
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Beetje klein imo. Als je dan toch een HDD koopt, pak dan direct 2TB. 1TB zit alsnog zo vol.
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Bij de aldi 3TB voor 100 euro. Zou die het doen? Is usb 3.0
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zijn er nog meer mensen die de elite controller besteld hebben (bij Wehkamp)? Het lijkt er op dat ze over 2 weken gewoon geleverd gaan worden voor €99,- :)!
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    99€ hoe dat dan ?
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Was een aanbieding/foutje toen...
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Was inderdaad een foutje, duurde 1 of 2 dagen voordat ze de prijs weer omhoog hebben gedaan naar €149,-. Het lijkt er wel nog steeds op dat ze de bestellingen nog steeds gaan leveren. Geen mail gehad o.i.d. en de leverdatum tikte rustig af tot inmiddels 2 weken.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind 150 iets te veel voor een controller, maar zullen vast mensen zijn die het ervoor over hebben.

    Wat ik me afvraag, worden sommige games niet 'oneerlijk'? Vroeger had je nog wel eens mensen met een mod of hack oid voor rapid fire / quick turn etc. Daar kon je als 'normaal' persoon niet tegenop. Weet niet hoe dat met zo een Elite controller gaat. Lijkt me toch met de mogelijkheden dat mensen met zo een controller aanzienlijk in het voordeel kunnen zijn.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    €150 vind ik ook teveel, €99 vond ik veel maar nog te overzien (een losse controller + kontrol freeks kost ook al snel €70 en een Scuff controller met alle functies kost €200).

    Een aantal functies vind ik ook ronduit 'cheaten', zoals rapid fire. Een aantal andere features zoals de verlengde sticks, flippers op de achterkant en instelbare knoppen heb ik geen moeite mee. Je kunt nu bijvoorbeeld je button layout voor Call of Duty, Battlefield en andere shooters gewoon zo instellen dat het exact hetzelfde is. Ook voor RPG's zoals Fable, Elder Scrolls en Neverwinter, waar bij de een springen op A zit, bij de ander op B en Neverwinter zelfs LB+A. Langere sticks en flippers zit overigens nog een behoorlijke learning curve aan voordat je er een miniem voordeel mee gaat behalen.

    Uiteindelijk gaat het me grotendeels om de kwaliteit, looks en het hoge gadget gehalte. Dit vind ik 10x leuker dan een AAA rukspel als Watch Dogs, Kinect 2.0 of nieuwe systemupdate/apps. Het voordeel wat je er mee kan halen in een game als BF4 is een leuke bijkomstigheid.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga er ook geen 150 voor betalen, onder de 100 pas. Het is een fokking controller die slijt... no way! Ik vond serieus 50 altijd al veel.
     

Deel Deze Pagina