1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik baal wel.
    Zat me juist te verheugen op Burnout Paradise.
    En nu zit die er niet direct bij.
    (en geen aankondiging dat Burnout Paradise bij de 2de batch zit)
     
  2. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Een vriend van mij heeft het volgende probleem:

    Xbox One aangesloten op monitor, beeld zag er niet zo goed uit dus had resolutie verandert, nu heeft hij helemaal geen beeld meer. Hoe kan je dit oplossen? Uit/aanzetten van de Xbox werkt niet.
     
  3. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    "The instructions that 'ScoBis' posted above proved useful as I unplugged power cable from the Xbox for 30 seconds, then plugged the power cable back in before PRESSING and HOLDING the 'Eject' & 'Start' buttons together for approximately 20-30 seconds.

    The screen 'lit up' and I changed the audio/visual setting back to Auto-Detect, as they had been reset to low-resolution from this rebooting-like procedure."
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Hebben het nu anders opgelost. Ik heb hem via de telefoon begeleid naar factory reset, het is nu opgelost maar ideaal is het niet. :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    TL:dr: NXOE starts rolling out after 3:01am ET/ 12:01am PT November 12th. Back Compat titles will be playable or start to appear in your collection (for digital purchases) after 3:01pm /12:01 pm (Noon) PT on Thursday

    As we prepare for Thursday’s launch of the New Xbox One Experience, I want to share some details on what to expect and when. We will begin the global rollout of the New Xbox One Experience after 3:01am ET/ 12:01am PT November 12th. It’s important to note that not everyone will get the update at once, as it will be deploying globally to the Xbox One audience. As with all Xbox One system updates, here are a few things to keep in mind:

    HOW TO GET THE NEW XBOX ONE EXPERIENCE?

    If you use the Instant-on power mode (available via Settings – Power & startup), your Xbox One will take the update in the background when you put your console into Connected Standby mode. As this is a global rolling launch, consoles in Connected Standby will be updated at various times throughout the day based on your time zone.

    If your console is in Energy-saving mode, your Xbox One will not automatically download and install the update. To initiate the download and update process, you can go to Settings – System to manually check if an update is available and choose “Update Now”.

    Note that all Xbox One consoles will receive a prompt for a mandatory update on November 23rd if they have not yet updated to the New Xbox One Experience.

    • Learn more about system updates on Xbox One here
    • Learn more about the New Xbox One Experience system update and build here.
    • Starting 3:01am ET/ 12:01am PT November 12th, access the Xbox.com support team’s knowledge base regarding known concerns here.
    WHEN WILL YOU GET IT?

    Team Xbox will begin the rollout of the New Xbox One Experience after 3:01am ET/ 12:01am PT November 12th.

    Not everyone is going to get it at the same time. Depending on the time zone you are in, as well your Xbox One console settings, you may get the New Xbox One Experience at a different time than your friends.

    Regardless of when you receive the New Xbox One Experience system update, the Xbox One Backward Compatibility feature will begin rolling out starting at 3:01pm/12:01 PM (noon) PT on November 12th. To start playing your Xbox 360 games on Xbox One after this time, refresh your Game Collection to see your pre-purchased, digital Xbox 360 titles from the Backward Compatible title list in your ready to install queue or simply insert the disc for a supported Xbox 360 title and download the game to start playing it on Xbox One.



    Hope this helps. Look forward to seeing everyone on Xbox Live!"
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nice nice. Mijn Xbox staat op Energy Saving Mode dus vanavond even handmatig updaten dan maar.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb het al een aardig tijdje draaien en tot nu toe prima. Maar of het nu echt een verbetering is?? ik weet het niet. Misschien omdat je even moet wennen.
    verder Mass Effect gespeeld op de X1 en dat is wel grappig. Zodra je dat opstart is het net of je een 360 hebt. inc het loading screen van de 360 :)
     
  8. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik heb hem ook nu een tijdje en ik vind het opzich wel een verbetering. De menu's zijn velen malen sneller. Het enige wat een beetje irritant is, is dat je niet meer kan zien welke mensen in de party zitten van de persoon die je wilt joinen...
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Is het bekend dat de Xbone zeer traag download? Bij mij is dat altijd het geval. Nu ook weer half uurtje op 2%.. PS4 zou het binnen een kwartier á half uur/bij drukte een uurtje volledig gedownload hebben. Ik heb dezelfde internetverbinding op beide consoles :confused:
     
  10. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Had laatst hetzelfde bij COD installeren. Duurde meer dan 3 uur voordat alles geïnstalleerd was.
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Regelmatig gehad ja. Recent mn nieuwe One Elite opnieuw alles moeten installeren en updaten, maar dat ging supersnel. Bedenk ook dat het wel eens druk kan zijn op de servers ivm de update
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Normaal gesproken duurt het altijd lang (bij mij), maar vreemd genoeg was Fallout 4 binnen een half uurtje geïnstalleerd.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net Star Wars gedownload binnen 30 min. Gewoon bij Network en bandwith even je download speed in de gaten houden en als je het te laag vind dan gewoon de download even op pauze zetten en weer resumen. Gaat die meestal weer naar max.
     
    Pride vindt dit leuk.
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wel raar dat dit zo moet. Ik kijk bij bandbreedte ook altijd wat hij gebruikt. Begint altijd op 100mbit en naar een half uur gaat hij naar 4mbit... even een herstart soms vaker als 1 keer en hij gaat weer met 100mbit.

    Snap niet dat ze dit nog niet gefixed hebben eigenlijk. Als je contact op neemt met Microsoft zeggen ze: You should check with you ISP. Your ISP is probebly blocking something etc etc. Terwijl de hele wereld er bijna last van heeft.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij g2a schommelt de prijs wel ja. Moet je maar sneller zijn. Nu zijn ze inderdaad weer 45€zie ik. Maar ik heb ze wel degelijk aan die prijs gekocht (halo5 en cod voor +- 47€) Of heb jij soms men betalingsbewijs gekregen? ☺ En als ik mij niet vergis kost hier in NL een game toch gemiddeld tussen de 60 en 70€ of niet?
    Maar maakt ook niet uit. Had gewoon een goede deal gezien en wou m ff delen. Niets mis mee toch?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G357FZ met Tapatalk
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Geen problemen mee gehad. Met 20 minuten was het downloaded en installeren klaar.

    Ik vind het allemaal weer even wennen. En m'n regenboog-tile-indeling is nu ook kapot :+
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hoi hoi,


    Kon het nergens terugvinden hier op het forum, maar op diverse plekken lees ik dat de update voor de X1 vandaag beschikbaar zou zijn. Echter noppes, niks.
    Aangezien het een vrij grote update is, dacht ik dat het wellicht dan handmatig moet,... ivm server drukte of iets. Ik weet heb er niet veel verstand van, maar kijk wel erg uit naar deze update. :)
    Iemand die hier meer van weet?

    Hier de diverse links die het over vandaag hebben:
    http://lmgtfy.com/?q=xbox one update vandaag


    Thx!
     
  19. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe kan ik nu gears 3 downloaden en fallout 3?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina