1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Kun je ergens de gevoeligheid (?) van de Game DVR instellen of iets? Hij neemt nu automatisch steeds een gameclip op als ik het volgende level in Battlefield bereikt heb :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Hebben de devs zo ingesteld. Was vooral veel bij release games. Tegenwoordig hebben veel games het niet meer dat die automatische filmpjes maakt.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee. Schijt irritant is dat bij die spellen. Volgens mij kan je het alleen helemaal uitzetten.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik denk elke keer dat ik een geheime achievement unlocked heb :mad:
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Microsoft is planning to showcase its upcoming Xbox spring lineup at a media event to be held in San Francisco on February 25th. The event will feature Xbox head Phil Spencer, and will offer hands-on opportunities with “the best games and platform experiences launching this spring on Xbox and Windows 10”, according to an email sent out to invited media.

    We’ve already seen CES come and go, and E3 isn’t until June, so holding a showcase to highlight what’s coming in the first half of 2016 makes some sense, building up momentum even before the annual big games blowout event at E3."
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hehe, hebt dat regelmatig bij Horizon 2. Dan maak je een flinke jump of drift en komt ie weer met z'n clip.
    Weet niet of je ze vervolgens handmatig moet verwijderen? Nog niet echt naar gekeken.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja of bij GTA V... Elk headshot een filmpje. Elke helikopter die je opbblaast een filmpje. Werd er helemaal gek van.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Aegis Wing
    Age of Booty
    Counter-Strike: GO
    Jeremy McGrath’s Offroad Arcade
    Sam & Max Save the World
    Skullgirls
    Small Arms
    Soulcalibur
    Space Giraffe
    The Witcher 2: Assassins of Kings



     
  10. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja alleen als een een account hebt voor een van die locales. 360 deed daar altijd moeilijker in ipv op de One gewoon locale veranderen.
     
  12. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ja, vind het eigenlijk zwaar oneerlijk dat wij hier eigenlijk niet van mee kunnen profiteren, net zoals alle andere landen die er niet tussen staat. Ik heb altijd het idee dat wij in Nederland nog best wel wat gamers hebben, maar blijkbaar valt dat toch tegen. Of ze hebben er gewoon scheit aan.
     
  13. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb momenteel alleen een Xbox 360. Is het toch mogelijk om The Witcher 2 gratis te krijgen? Lijkt me een leuke game.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je een account van een van die landen. Met een nederlands account gaat het niet lukken.
     
    Amigo NL vindt dit leuk.
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vaag, blijkbaar werkt het bij mij niet. Ik heb ingelogd via xbox.com, mijn locale staat op USA, ik zoek de Witcher op en wil hem downloaden naar de xbox360 en ineens krijg ik in het nederlands te zien: NIET BESCHIKBAAR VOOR JOUW REGIO.

    Wat doe ik verkeerd?

    EDIT (ben hem nu aan het downloaden via de nl store)

    THE WITCHER 2 NU OOK GRATIS OP DE NL ACCOUNTS!
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2016
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi.
    Edit: werkt hier nog steeds niet.

    Je locale maakt ook niet uit zoals met de One. Gaat puur om het account toen met de 360.
     
  17. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Werkt bij mij ook niet
     
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Heel erg nice, hopelijk wel met updates deze keer zodat we de nieuwe maps ook kunnen spelen.

    Alleen Skate 1 en Catan nog BC maken en dan mag mijn 360 de prullenbak in :)
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hmm
    Hmm, blijkbaar is ie uit mijn queue verdwenen. Zelfs het opnieuw aankopen zorgt er niet voor dat ie weer mijn queue terecht komt.

    Ach, morgen ofzo. Komt vanzelf ;-)
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vandaag COD BO3 binnen voor te 'testen' met Elite controller. Heer-lijk. Vooral het richten+schieten tijdens het jumpen door te jumpen met een extra paddle. Jammer dat ik al zo ver geleveld ben, en season pass heb gekocht op PS4 :+ Verschil in graphics valt reuze mee en loopt net zo smooth.
    Had hier graag een mooi moment van zojuist willen laten zien, echter was ik gewend van PS4 dat hij de laatste 15min opneemt. Ik had (te laat) op 'dit opnemen' gedrukt, heeft die maar de laatste 23sec opgenomen :+ Die online Xbox DVR is trouwens wel handig.

    Voor Battlefield 4 gebruik ik 2 paddles, jump links en spotten rechts. Dan kun je ook nog makkelijk onder het schieten even diegene spotten, als je dan doodgaat heeft je team er nog wat aan.
    De hogere thumbstick rechts bij beide games, heerlijk die extra accuracy en reflex.

    Denk dat ik deze 'speciale' onderdelen van de Elite controller eigenlijk alleen bij shootergames ga gebruiken. Race games bijvoorbeeld zie ik het nut niet voor in om dingen te gaan veranderen aan controller

    Ik heb eigenlijk precies hetzelfde :cool: Die tip van die kleinere paddles omdraaien had ik van jou gelezen, thanks :D Middelvinger past dan inderdaad perfect op die paddles. Heb ze beide dus ook omgedraaid en in het bovenste 'gaatje' gezet.
     
    DarkRuleR vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina