1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Quantum Break includes full game download of Alan Wake, the Xbox 360 game playable on Xbox One, as well as The Signal and The Writer add-ons.

    https://store.xbox.com/en-US/Xbox-O...ad2-4cc8-8cfc-6f213b808b4f#gameDetailsSection
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik quote dezelfde pagina. Game Description. ;)
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ja, weet ik? Jij claimt dat je de originele Alan Wake er niet bij krijgt, het citaat dat ik post bewijst het tegendeel.

    Daarnaast is er ook een Quantum Break bundel aangekondigd. Met Alan Wake. Kortom, Alan Wake komt naar BC, dat is alles.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zeg alleen maar dat er bij de Game Description staat, dat je American Nightmare erbij krijgt. Meer niet.
     
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Maar je zegt wel meer. :+ Je zegt hierboven letterlijk dat je niet de originele game erbij krijgt terwijl je eigen bron duidelijk zegt dat je die wel krijgt.

    Ik som hier alleen maar op welke games beschikbaar zijn via Backward Compaitiblity en welke later beschikbaar komen. Wat je zegt over welke games samen met Quantum Break komen lijkt me niet zo relevant voor dit topic, en het is gewoon niet waar.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Racerblade heeft inderdaad gelijk:

    Quantum Break includes full game download of Alan Wake, the Xbox 360 game playable on Xbox One, as well as The Signal and The Writer add-ons. The code for these items will be delivered to your Xbox Message center within 7-10 days of Quantum Break’s release.
     
    Racerblade01 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup je krijgt Alan wake sowieso en AM krijg je bij een pre-order.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ah, op die manier.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    AM vond ik zelf erg tegenvallen.
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Begrijp niet waarom MS hun titels ook op de PC releasen.
    Zal de Xbox verkoop niet ten goede komen.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt MS niet uit. Hele strategy is veranderd sinds Nadella en willen een ecosysteem hebben van "xbox live".
    Of je de games haalt op de PC met W10 en store of een console maakt hun niet uit.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Games zijn dan ook allemaal cross play?Zou dan wel netjes zijn MS zeker als save games ook gewoon op beide werken (geen idee of dat technisch mogelijk is)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Crossplay niet allemaal. Volgens mij kijken ze ook per game. Zoals bij shooters is het iets minder interessant natuurlijk maar een game zoals Fable Legends heeft het wel.
    Ze willen vooral naar crossbuy gaan zoals ze nu doen met Quantum Break. Die heeft idd shared saves en haal je een xbox versie dat krijg je ook een W10 versie. En dat is vooral wat ze uiteindelijk willen en wel gaat gebeuren. Want als alles crossbuy is, ook naar tablets en telefoons ben je ook sneller geneigd om een Surface ofzo te halen bijvoorbeeld.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zijn er nog dingen die het echt waard maken een Xbox One Elite te houden naast een game PC? Merk dat ik hem sinds de aanschaf van een pc niet meer gebruik.. Wil hem gaan verkopen eigenlijk.
     
  15. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik zou hem sowieso houden.
    Je krijgt er nooit wat je er voor wilt hebben en ach wie weet komen er nog leuke games uit
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hmmm dat laatste dacht ik ook al. Dan krijg ik er misschien net zoveel voor als dat een simpele One nieuw kost.. Misschien inderdaad dat ik hem in de woonkamer ga zetten. De Elite controller houden voor PC en de gewone One controller dan in de woonkamer bij de Xbox/TV. Heb nog 10 maanden Live en Unravel nog niet eens gespeeld :+ Ik ga er nog eens over denken.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Godver tering. Na een week eindelijk weer internet, liet ik mijn controller vallen met de oplaad kabel erin. Weer gebogen en kapot dus. Blijf niet bezig met die kabeltjes van ms. Elke micro USB moet werken toch?
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Geen idee Monkey, maar waarom bedraad gamen? ;-)

    Gewoon een paar aa batterijen laden en reserve houden.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Omdat ik 2.5 meter van de xbox ben, ik die kabel niet erg vind en altijd een headset op heb waardoor de batterij snel leeggaat :)
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Iemand wel eens last gehad dat de One om discs vraagt terwijl de games digitaal zijn ?
     

Deel Deze Pagina