1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    AnubisNefer, Santino en bulletproof010 vinden dit leuk.
  2. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ziet er wel heel leuk uit
     
  3. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Nice! Benieuwd naar de prijs..
    Wil zo ie zo eigenlijk een setje kleine peddles erbij.. Die twee grote vind ik totaal niet fijn en denk dat 4 kleintjes een stuk prettiger is. :)
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Apart van 2 extra kleinere paddles zie ik geen voordelen met dit setje. Die stickjes en dat plusje zijn gewoon hetzelfde als het standaard setje. Geen nieuw setje voor mij dus.
     
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik kan maar met één paddle spelen. Voor Black Ops 3 gebruik ik links een paddle voor het jumpen. Ik kan maar niet wennen aan een paddle rechts voor knifen/slaan. Het ligt gewoon niet lekker in mijn hand op de een of andere manier.
     
  6. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik speel voornamelijk destiny pvp en daar gebruik ik eigenlijk 2 peddles (links reload/revive en rechts springen) moet zeggen t was echt ff wennen in het begin maar na week of 2 was k er al aardig aan gewend.
    Maar met 4 peddles vond ik het echt helemaaal niet fijn meer..
    Ik vind dan ook ineens heel de controller niet meer fijn in de hand liggen door die grotere onder peddles.
    Nu hoef k niet perse 4 peddles te gebruiken want ik zie t nut niet echt om me wapens te wisselen met een peddle maar bukken/sliden lijkt me wel fijn om die daar op een peddle te hebben.
    En had van verschillende mensen gehoord/gelezen dat een extra setje kleine peddles een stuk fijner in de hand ligt dan die groteren

    gebruik je eigenlijk de standaart thumbsticks of heb je die aangepast want daar kan ik totaal niet aan wennen , gebruik daarom gewoon de standaard thumbsticks:+
     
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik gebruik 2 kleine peddels voor B rechts en A links.
    Verder gebruik ik de kleine bolletje op mn linker tumbstick en de hoogste op mn rechter tumbstick


    Verstuurd Met Tapatalk
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Toch wel springen rechts bullet :p?
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  9. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Yup toch wel ja haha :D
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn, eigenlijk wil ik middle height sticks met de xbox One ribbel aan de zijkant. Vind de standaard te laag en de concave? te hoog.

    Dus de hoogte van de bolle sticks (dacht ik) met de ribbel zijkanten van de lage originele pookjes.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat zou een mooie middenweg zijn. Hoog vind ik ook echt net te hoog en laag is gewoon te laag. Linker stick gebruik ik die bolle stick en die bevalt mij wel, maar is voor rechts niet echt fijn.

    Het is echt sleutelen wat nou ideaal is qua setup omdat er ook zoveel software matig nog gedaan kan worden.
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Twee is al heel wat hoor! Vier is inderdaad onmogelijk. Ben benieuwd of er mensen zijn die dat kunnen. Dat moet echt niet fijn zijn.

    Ik gebruik links de standaard korte stick en rechts de langste. Ik heb het gevoel dat sinds ik die langste stick gebruik, mijn accuracy beter is geworden. Al is dat slechts een gevoel.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De 360 store op de One is nu live in de preview. :)
    Edit: Blijkbaar nog niet helemaal live.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2016
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Neeeeeee!!! De linkerstick van mijn Elite controller doet het niet meer. Met Call of Duty werkt sprinten (en naar voren lopen) niet meer goed. Ik heb dat ding nog geen twee maanden. Please zeg me dat ik hem kan laten vervangen bij Microsoft?? :mad:
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Minstens 3 maanden geloof ik. Misschien wel meer, omdat het een duurdere accessoire is.
     
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Thanks.

    Weet jij of iemand anders toevallig ook waar ik dit kan doen? Ik heb het via xbox.com geprobeerd, maar daar moet ik de controller als apparaat toevoegen (volgens mij) en hij pakt het serienummer niet wat op de doos staat. Of moet ik die niet hebben?
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Doos? De serie nummer staat ook in de batterij compartiment.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgens mij hebben ze die 2e batch gewoon afgeraffeld om snel de voorraad aan te vullen.
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ja op het doosje waar de controller in zat. Maar dat is hetzelfde nummer. Die pakt ie niet. Ga morgen maar ff bellen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina