1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En dat zal voorlopig geen f*ck maken tenzij de Xbox Scorpio tegelijk released wordt met de ps4k en dan beduidend goedkoper is.

    Mensen willen gamen met vrienden en de kans dat een vriend of kennis een ps4 al heeft is beduidend groter.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Als het echt zo simpel was zou de afzet van de Xbox One 0 moeten zijn.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zo simpel ligt het ook niet, maar wat jij voorstelt is het uiterste.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zijn ook maar zat mensen die beide consoles hebben. Microsoft heeft zichzelf in hun voet geschoten door de XBOX One aan te kondigen als een "media" center. Gemiste kans. Zeker als je ziet dat de XBOX en XBOX 360 heel goed ontvangen zijn. De One was ook gebaseerd op die obesitas Amerikanen die hun bank niet meer af kunnen. Kinect? Rot op met dat ding. Leuk voor die lamme vetkleppen ja ... maar ik hoef niet naar m'n XBOX te schreeuwen dat 'ie aan moet of iets moet opnemen. Kan ook met de knop. T'is een geinig ding ... maar er word, buiten de "voice-commands" (die nog steeds niet in het Nederlands zijn) niks mee gedaan. Waarom zit dat ding er dan bij?

    Vandaar mijn opmerking dat Microsoft hun machts-positie met de XBOX Scorpio weer wil overnemen van Sony. Mind you, dankzij het succes van de PS4 is Sony er nog want daarvoor ging het bar-en-bar slecht blijkbaar. Als de PS4-Neo dit jaar komt zullen er maar zat de overstap maken. Gamers bljiven echter gamers en zullen waarschijnlijk de (als het zo blijkt te zijn) betere hardware ook in huis halen. Is nu ook gebeurd ... dus zal dit keer niet anders zijn
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Microsoft heeft zichzelf in de voet geschoten met de E3 presentatie en hun roadmap. Niet zozeer om de Kinect en voicecommands. Mbt de mediacenter ben ik het met je eens, maar de echte klapper was het hele DRM verhaal. Een game sharen? Kan niet helaas met MS. Dat deed hun de das om, niet al die andere shit. Want de gamer kijkt daar doorheen. Maar de gamer zal het vertikken een console te kopen die het verbiedt een fysieke exemplaar uit te kunnen lenen aan een vriend.

    Uiteraard zijn er zat mensen die beide consoles hebben, maar als ze voor versie 2.0 gaan, doen ze dat meestal 1x (binnen een jaar) omdat ze het geld 1x kunnen besteden. De levensloop van de consoles is ineens teruggedringd van 7 tot amper 2 jaar. Als beide nieuwe consoles op de markt komen, zal de meerderheid voor de ps4k gaan, tenzij MS een presentatie van jewelste geeft op de E3 waarbij de ps4k weggeblazen wordt door specs, games en vooral..... prijs.

    Mark my words.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    2 jaar? De Xbox One is sinds November 2013 op de markt.
    Tegen de tijd dat de 'Scorpio' daadwerkelijk in de winkels ligt, praat je waarschijnlijk over 2017.
    Eind 2017 mogelijk. Dus sowieso al 4 jaar.

    Kort, true. Maar geen 2 jaar.
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Maar dat kon dus wel. Microsoft zijn presentatie was slecht omdat de boodschap niet goed overkwam, hun ideeën waren over het algemeen prima. Het oude, online-only model, had juist een systeem waarmee je volgens mij tot vijf accounts aan dezelfde games kon binden. Maar de community wilde het niet weten en riep liever 'boe, online only, DRM en geen discs'.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Correctie, 3 jaar dan ;-) En de 2 andere xbox consoles dan? Slim en nog iets? Dit is de kortste refresh in eeuwen.Maar dit is peanuts ivt de bigger picture.

    Eens, maar ze zeiden in het begin ook gewoon fuck you naar mensen die slecht of geen internet hebben. Die konden het best volgens MS bij de xbox 360 blijven. Always on, family share en cloudgaming zijn allemaal prachtig, maar hun marketing strategy was gewoon troep en nog is troep. Hierdoor kwam een overvloed aan klachten waardoor zijn compleet 360 graden (no pun intended) zijn omgedraaid. Ook mbt always online.

    Ideeen prima, uitvoering.... minder.

    En lees mij niet verkeerd, ik kies geen kant. Ik heb beide consoles en kan van beide pluspunten genieten. Ik wil ook het beste.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Klopt ja. Kan me een interview met Don Mattrick herinneren waarbij hij zei dat er een prima alternatief was voor mensen zonder actief of betrouwbaar internet: de Xbox 360. Zo'n enorm pijnlijk antwoord. Microsoft heeft het puur op communicatie en marketing laten liggen.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Tis heel simpel. Men wil veel geld uit jouw portemonnaie kloppen. Zou ik ook doen als ik MS was.
    Of welk merk dan ook. Wil je het nieuwste van het nieuwste dan moet Je de portemonnaie leeg kiepen.
    Ik zou graag willen maar die is leeg. Dus het blijft voorlopig bij de ps4 en de xbox one en 360. Staan keurig op een rij onder mijn tv. Dus ik klaag verder niet. Al is het jammer dat het zo snel gaat met het uitbrengen van nieuwe hardware.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Uiteindelijk verschillen de consoles amper wat van elkaar..

    En slim is geen andere hardware, maar alleen kleiner. Die had je met de 360 en ps3 ook. Kan je niet een refresh noemen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Starting this summer, Xbox One and the Xbox app will receive the first of two updates that will help you stay connected with friends on Xbox Live and enjoy even more games across your favorite devices. Cortana will come to Xbox One; the Xbox and Windows Stores will start to become unified; we will begin to introduce your top PC games with Game Hubs to Xbox Live, and more. These updates are crucial to giving our fans around the world a great gaming experience wherever and whatever they play.

    Xbox One:
    [​IMG]

    • Cortana on Xbox One: Cortana is coming to Preview in the U.S., U.K., France, Italy, Germany and Spain first, and gamers can expect the familiar Cortana experience found on other Windows 10 devices. Cortana voice commands on Xbox One will work with both headsets and Kinect. You’ll be able to use Cortana to find great new games, see what your friends are up to, start a party, accomplish common tasks, turn on your Xbox One if you’re using Kinect, and more. We’ll continue to build Cortana features over time and our vision is to use Cortana to help elevate your experience as your personal digital assistant for gaming. Just say “Hey Cortana” or launch the app to get started!
    [​IMG]

    • New Game Collection: We’re updating the Game Collection interface to make it faster and easier to find and launch the games you’re looking for. Now you’ll be able to see more of your Game Collection, quickly access your own ‘Ready to Install’ tab, and get more information about titles in your queue.
    Windows 10:
    [​IMG]

    • Top PC games show up on Xbox Live: We’re bringing the top PC games like League of Legends and XCOM 2 together with the Xbox Live community. Meaning, your favorite PC games will have their own Game Hubs on Xbox Live. Whether you’re on your PC, Xbox, or mobile phone, you’ll be able to see what PC games your friends are playing, share your own PC gaming clips and screenshots with the community, and message your friends on Xbox Live. On both Xbox One and Windows 10 PCs, you‘ll also be able to party chat with your friends no matter what they’re doing.
    [​IMG]

    • Xbox and Windows Store convergence: We’re starting to combine the best of the Xbox Store and Windows Store to give gamers a single cohesive experience across their devices. On Xbox One, we’ve streamlined the shopping experience to help you find the games you love faster and at the best prices. You’ll be able to filter, browse and search results by genre, read reviews written by fellow gamers – including those voted “most helpful” by the Xbox Live community, easily recognize what titles are on sale with strikethrough pricing in lists, and more. We’ve also added several new channels to help you discover the content you love even faster. On the Windows Store, we’re adding support so gamers can browse and purchase bundles, episodic games, season passes, virtual currency and other game add-ons and DLC.
     
    GstNick vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pc Games op Xbox? Nice
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wow, nice! Looking good!
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups zit ook te wachten op de update. Zal vandaag of morgen wel geinstalleerd worden..
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet weer eerst opt in kiezen zoals vorig jaar met de grote update.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik heb de update en het is toch weer fijner dan het was. Thanks MS..
     
  19. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Cool. Je ziet nu als je aan het downloaden bent, de download snelheid in je My games & apps en op de Dashboard.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe gamerpics.

    [​IMG]
     
    DarkRuleR vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina