1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Wat bij mij wel gewoon goed werkte van de week was het volgende.
    Ik had 45 dollar op mn US account staan en broertje wilde alvast Pro evo bestellen.
    Dit ging gewoon prima, 45 dollar tegoed en 15 dollar is van de week bij PP afgeschreven

    verstuurd via Tapatalk
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het dan nu nog steeds werkt heb je echt geluk. Iemand op Reddit zei dat ik op mijn Paypal account een US adres moet invoeren, dan zou het weer moeten werken. Ik zal het de volgende keer datik iets wil kopen eens proberen.
     
  3. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Hey, iemand ander die ook in het preview Program zit ook een 4.1gb update gekregen? Kon er niks over vinden..
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is die clubs en LFG update.
     
  5. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Vreemd, die had ik al gehad namelijk.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vorige week mijn oude Xbox One verkocht, en van de week deze binnen gekregen:
    [​IMG]


    Heerlijk stil, ziet er prima uit en lekker klein, doet me weer denken aan misschien wel de mooiste console ooit, de eerste 360 console.

    Maar goed ook van de week een paar games ingeleverd bij Game Mania, nu Maffia III, Battlefield 1, Forza 3 en Gears of War 4 voor totaal maar 20 euro. :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor hoeveel heb je de oude verkocht?

    Zal ook wel de S willen hebben. Maar ja Scorpio volgend jaar.
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    200 en dan 2 games erbij.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Netjes.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik heb nu mijn One naar NL gezet , EA Acces aangeschaft , terug naar US gezet en nu wil ik BF kopen en kan ik in de store ook het vakje met $53.99 with EA Acces aanklikken maar dan kom ik weer in een scherm van EA acces waar de game niet staat?

    Hoe pre-order ik die game nu via EA Acces ?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet gewoon op buy drukken. Dat met EA Access is gewoon van. Kijk hier. EA Access is nice. :)
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ja maar dan wilt hij gewoon de $59.99 van mijn account afhalen ...
     
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Gewoon via xbox.com/microsoft.com doen. Werkt altijd beter dan de store.
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Thanks dat doet hij idd wel
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De laatste paar dagen is er iets raars aan de hand met de download speeds op Xbox One. Zo kan een download gerust met 130 Mb/s beginnen en halverwege ineens naar 10 of lager gaan. Zo nu ook met een game die aan het download is, begon met 90 a 100 en nu blijft ie maar steken op 15. Ook heb ik redelijk vaak dat hij supertraag begint en dan pauzeer ik de download even en dan hervatten en dan schiet ie gelijk naar 90 of hoger. Hoe kan dit?

    En ik zit weer op 120 en net nog 10 hooguit, lol.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2016
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier wisselt het ook af en toe inderdaad. Dan is het 120, dan 80 en vorige week met een paar vrienden tegelijkertijd een of andere Rocket League update gedownload en bij niemand kwam het boven de 40 uit...
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Skate 3. Zou het ooit nog eens gaan gebeuren? :'-(
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    MS mag wel eens die zwarte schermen fixen, want heb hetzelfde probleem nog steeds op mijn One S. Af en toe gewoon een paar seconden geen beeld, op de PS4 totaal geen last van, even ter vergelijking dan.

    Vandaag met Destiny zelfs meer dan 10 seconden een zwart scherm voordat er weer beeld kwam. Kan niet aan mijn HDMI liggen, die is hagelnieuw en het is voor mij al een bekend probleem.

    Het zou aan mijn TV kunnen liggen, maar dan nog vind ik het een beetje vreemd aangezien ik er op de PS4 en Xbox 360, in het verleden, niet of nauwelijks last van heb. In het verleden wel een HDMI gebruikt van de Action, maar dat zijn zo'n beetje de beste die er zijn, aldus de consumentenbond. Iemand een idee waar het wel aan kan liggen?
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik wilde hier net vragen of iemand tips heeft om download speed te verbeteren. Toen zag ik jouw post. Blijkbaar hebben er meer mensen last van. Ik heb een snelle glasvezel verbinding, maar het downloaden via XBOX gaat de laatste tijd zo traag. Net een update van 500MB, doet er gewoon bijna 20 minuten over!
     

Deel Deze Pagina