1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Is het al bekend wat voor componenten ze gebruiken? Bij de X1/PS4 was dat toch wel een tegenvaller, op de launch was het al technologie van paar jaar terug. Maar zal ook wel met het drukken van de kosten te maken hebben gehad.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het zou bijzonder triest zijn als het wel het geval was....Scorpio komt een jaar later uit, dan mag (moet) je ook wel beter zijn dan je concurrentie!

    Ondanks dat ik een 4k tv heb, loop ik niet warm voor de Scorpio...
    Ik ben wel klaar met meer dan 1 console, heb er toch geen tijd voor. En de exclusives op de PS4 trekken me meer dan die van MS, belangrijkste reden uiteraard.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is alleen niet een beetje beter. Specs zijn echt een heel stuk beter dan de pro. Mooi juist :) kan de scorpio een tijd vooruit iig.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Sinds de laatste update verschijnen mijn gameclips en screenshots niet meer in de tijdlijn op het dashboard en in de smartglass app. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Heeft dit met een instelling te maken?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nice. In de insider hub dus zal wel snel komen.

    [​IMG]
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik ben in ieder geval blij de Ms zijn 4K-display only eis heeft laten zakken. Dat maakt de console al een stuk aantrekkelijker voor mij. Die 4K display komt er wel een keer. Alleen nu nog niet.
     
  7. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Zit je in het Insider Preview Program? Dan komt het daardoor. Had ik ook elke keer. Mede door nog meer irritaties ben ik uit dit programma gestapt. Wel leuk om features eerder te hebben maar 3 x in de week de console updaten, games die soms niet meer (goed) werken heeft mij doen besluiten maar gewoon te wachten op werkende reguliere updates.
     
    Santino vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die eis is er nooit geweest? Vanaf E3 hebben ze gezegd dat het een dev keuze is wat ze willen doen. Phil zei wel dat als je alles uit de Scorpio wilt halen een 4K tv toch de beste optie is. Wat wel logisch is. Maar vooralsnog blijf ik ook wel bij 1080p. Genoeg te winnen daarmee en kijk over een tijd wel naar een 4k monitor. Wil dan wel een goede upgrade maken die ook Freesync heeft. Wat Scorpio ook support.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Klopt. Dat was juist het stokpaardje van Ms in het verleden. Gelukkig is de toon daarin gewijzigd. Dit staat los van de specs, die idd. mooi passen bij een 4K setup.
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Thanks. Ik ga dat ook stopzetten dan.
     
  11. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Die scorpio is echt heel interessant zeg, vraag me alleen af of het ook nut heeft om hem te halen als je geen 4k televisie hebt. Het zal er natuurlijk wel beter uitzien allemaal maar dan ook echt zoveel beter?
    Vind het een beetje een dure investering om in 1 x een 4k tv en een scorpio aan te schaffen, denk dat je al snel 2000 euro kwijt bent alles bij elkaar..
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je zit inderdaad al snel aan 2000 Euro. Of het nut heeft in 1080p? Microsoft roept uiteraard dat je de verbeteringen ziet, maar daarvoor zou ik gebruikerservaringen afwachten.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    350 euro en je hebt een 4k monitor van 27 inch. 500 voor een 40 inch. Tenzij je graag de rotzooi van tv's erbij wil, is het voor games eenstuk beter om een monitor te hebben.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    AnubisNefer, CrazY en Alexknl vinden dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Party overlay. Nice.

    [​IMG]

    Daar hoef je niet op te wachten. Dat gebeurd al tijden op de PC.
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Gamen op een 27 of 40 inch.....voor mezelf veels te klein.
    Je wordt natuurlijk totaal niet een game ingezogen op n 27 inch.

    Zag bij de mediamarkt een 65 inch 4K voor 1000 euro. Dat lijkt mij n betere deal dan n 27 inch voor 350.
    Verkoop je huidige hdtv voor 150 ofzo en dan scheelt t al minder.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Tsja iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Zo zwart-wit is het niet. Ik game by far liever op een monitor dan een tv. In de tijd dat ik nog een PS4 had ben ik zelfs van 27" naar 24" gegaan. Dit omdat ik het overzicht wil hebben in een shooter game. Je hebt het hier ook over gamen aan een bureau of voor de TV. Ik game op een bureau, wat betekent dat dat ding maar 40cm van mijn gezicht vandaan staat. Overzicht is perfect. Nu heb ik een pc met 24" monitor, maar zou nog altijd geen 27" willen.

    Ik heb wel eens vaker mijn PS4 aangesloten op de 55" in de woonkamer, maar dat voelde echt te casual. Voor singleplayer/story games is het te doen, vooral als je een goed surround systeem hebt, maar shooters waren echt niet te doen op de TV voor mij. Een goede monitor heeft veel minder inputlag dan een TV, zijn de kleuren beter in te stellen (naar mijn ervaring) en tekst is sowieso scherper.
    Heb geen ervaring met het fake 4K gamen. Ik heb het hier over full 1080p.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat een onzin om te zeggen dat je totaal niet in een game gezogen kan worden met minder grote schermen...
     
  18. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    .
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2021
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vraagje: ik heb sinds tijden weer een elite controller. De headset adapter die op de normale controller gaat past hier echter niet op. Moet ik voor de elite controller een 'speciale' headset adapter hebben? Ik weet dat ik de headset rechtstreeks op de elite controller kan aansluiten, maar ik vind het irritant dat ik dan het geluid niet snel kan regelen. Ik kan me niet herinneren dat ik bij mijn vorige elite controller een andere headset adapter had. En ik weet haast zeker dat ik mijn headset toen ook niet rechtstreeks op de elite controller had aangesloten. :confused:
     
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    De headset adapter die jij bij Turtle Beach en bij een stereo headset krijgt past gewoon op mijn Elite

    Verstuurd met Tapatalk
     
    Santino vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina