1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als je toch van plan bent om de One X te halen maakt het toch niet uit8)?
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hier zou ik me niet zo druk om maken. Allereerst wordt de Xbox One straks niet ineens waardeloos. Het is niet zoals bij de overgang XB360 -> XB1 dat nieuwe games uiteindelijk niet meer op de XB360 uit kwamen. XB1 en XB1X zijn volledig compatibel met elkaar (althans, dat is het verhaal, toch?). Dus ik vermoed dat de inruilprijs niet enorm zal dalen.

    En stel dat je inruil straks maar 75 euro is, in plaats van 125. Dat scheelt 50 euro. En daar krijg je een klein half jaar gamen op je XB1 voor terug (dan komt de XB1X pas uit). Dat is toch niet zoveel?
     
  3. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Is het aan te raden om de One X te pre-orderen? Denken jullie dat er veel op voorraad zullen zijn bij de launch in Nederland?
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lastig in te schatten, maar als je er echt perse eentje wil gewoon pre-orderen natuurlijk.
     
    Santino en AnubisNefer vinden dit leuk.
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Uiteindelijk zal hij er wel komen, maar ik twijfel over de pre-order. Ik heb op dit moment geen 4K tv, dus die moet er ook bij. Ik heb alleen geen zin om 1500 euro (of zoiets) aan een tv uit te geven. Ik game nu op een monitor en wil eigenlijk niet terug naar gamen op een tv.
     
  6. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Voor mij heeft de X geen extra meerwaarde zonder 4k tv.

    Verstuurd met Tapatalk
     
  7. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik denk voor niemand niet. Vandaar ook mijn twijfel nu voor de pre-order. Ik wil eigenlijk eerst zien of er goede 4K monitors komen voor console.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor mij wel. Hoef geen 4K nog een de verbeteringen voor 1080p en de rest zijn voor mij al genoeg.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wil hem puur voor de heb.

    Super powers en watercooled. Klinkt cool. Dus kopen.

    En aangezien ik al maanden geleden mijn Xbox One Elite heb verkocht en bewust heb gewacht voor de Project Scorpio, koop ik hem.

    Hoop dat Crackdown 3 niet gaat tegenvallen. Forza 7 koop ik puur voor de graphics. Ik ben meer van de Forza Horizon reeks en Halo vind ik geen zak aan.

    Oh en moet ook wat he met een 4k hdr 10 tv. ;-)

    Straks in november Marktplaats afstruinen voor een paar 4k blurays.
     
  10. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Je kan nu zelf je gamerpic aanpassen door een custom foto, ik denk ik doe een mooie ass van een chick (met onderbroek) Bamn meteen heel het weekend gebanned..
    Allllrightttyyyyyyyy thennnnn....
     
    AntraXxX en X-Junk vinden dit leuk.
  11. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Preutse americanoos
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Is er al iets bekend over game-sharing op de One X? Kan dit überhaupt nog? En is game-sharing tussen een One en One X nog mogelijk? Ik share momenteel met een vriend, maar hij weet nog niet of hij gaat switchen naar de One X.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Alles qua games en game sharing blijft hetzelfde, want de de normale One als de One S en One X zijn gewoon van dezelfde generatie. Elke game die dus uitkomt voor de Xbox One is op elk van deze 3 consoles te spelen (zij het dat de X wat voordelen natuurlijk heeft en gaat krijgen qua graphics en framerate etc.)
     
    Santino vindt dit leuk.
  14. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    De One X is naar mijn weten puur een hardware upgrade ten opzichte van de One. Het is geen hele nieuwe console generatie, dus software en service zijn in principe gelijk aan elkaar, waarbij de One X alleen extra voordelen heeft qua power. Het game sharen gaat via je account, dus de services van Xbox One (waar de One X dus ook onder valt). Kort antwoord van mijn redenatie is dus ja.

    EDIT: Kutzooi, AntraXxX was me net voor. :+
     
    AntraXxX en Santino vinden dit leuk.
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Helder! En mooi.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Video first look:

    It’s an exciting day at Team Xbox as Xbox Insiders in the Alpha Ring will get a first look at the latest Xbox update. This release is the next major update for gaming on Xbox One and Windows 10 PC, and is designed to make the Xbox gaming experience more fun, personalized, and social than ever. We’ve heard feedback from our fans that they want the ability to customize Home the way they want. This new experience on Xbox One gives gamers more choice and delivers fun faster. Updates to Home, Guide and Community are available today, with updates to Avatars, Game Hubs, Profiles and more coming this fall. Windows 10 PCs will also receive updates to the Game bar and Gaming settings menu. Here’s a detailed look at some of the new features that will arrive for Xbox Insiders starting today and continuing throughout the next few months:







    Looks pretty nice. [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ziet er inderdaad zeer goed uit! Hopelijk werkt het in de praktijk ook smooth. :)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Spotify werkt net zo (goed) als op de Ps4
    De nieuwe dashboard vind ik vreselijk werken en gewoon niet logisch en mooi
    Meeste Apps doen het niet,gelukkig netflix wel

    Verstuurd met Tapatalk
     
  20. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Lekker hoor gratis games spelen kan niet wachten dat er een paar mooie GTA en mario klonen tussen staan.

    https://majornelson.com/2017/08/10/...-of-creators-program-games-are-available-now/

    Is die optie dat je games of geld aan anderen mensen kunt geven ook al in Beta ?? en kan dat dan ook bij XBOX 360 mensen die geen XBOX ONE hebben ??? en moeten ze dan ook vrienden zijn of maakt dat niks uit ??? dit lijkt me erg handig om een betaalde clan te kunnen begingen.
     

Deel Deze Pagina