Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer de X straks weer terug is dan hoef ik alleen maar even in te loggen als mijn sharing buddy en zijn account als "my home Xbox" in te stellen en hij hoeft niets te doen tenzij ik een gloednieuwe X heb toch?

2. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    252
    Klopt.

3. janter

janter PSN: janterworst

Leuk Bevonden:
    84
    Beste mensen,

Anno 2019 loopt het Home-menu/Dashboard van mijn Xbox One S nog altijd niet echt soepel. Nog altijd ervaar ik last van lag/haperingen zodra ik na het opstarten van het systeem wil bladeren tussen de verschillende tabbladen (Home, Game Pass, Mixer, Community, Store) door middel van de RB/LB buttons. Herkennen meer van jullie dit probleem/issue :p? Zoja, is dit op te lossen en hoe?

Als ik het vergelijk met de PS4, dan loopt het dashboard van de PS4 direct soepel na het opstarten. Beetje jammer...

4. Jimmy J.

Jimmy J. Active Member

Leuk Bevonden:
    1.542
    Nee. Xbox Dashboard is gewoon dikke stront door een trechter. Zelfs op een One X.

Opstarten, dashboard, en het aller ergste, de store. Allemaal stront.

5. janter

Leuk Bevonden:
    84
    Ja ik dacht, ik vraag het maar even voor de zekerheid. Maar ik ben in ieder geval niet de enigste zo te horen, op Reddit ook een en al gezeik als het gaat om het dashboard.

Gears of War 3 speel ik nu ook op de One en daar valt ook genoeg op te zeiken. Geregeld witte lijnen of witte punten op muren, deuren en in de grond. Beetje jammer zo. Hopelijk in Gears 4 gefixed (moet ik namelijk nog spelen), want de ultimate edition had ook al last van pop ups...

6. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    412
    Ik heb het nog even getest, ik heb een slim van een jaar oud maar hier swipe ik gewoon soepel tussen alle bladen door.

Misschien komt het door een externe HD? Die heb ik namelijk niet aangesloten.

7. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.045
    Ik heb wel een externe HD aangesloten en het dashboard werkt prima. Alleen na opstarten moet je even 5 seconden wachten totdat alles werkt, daarna is alles snel en soepel.

8. janter

Leuk Bevonden:
    84
    Nee ik heb nooit een externe HDD erop aangesloten. Maar het is inderdaad na het opstarten en even later loop ik er soepeltjes doorheen geloof ik. Dat moet ik eens paar x gaan testen. Maar alsnog, anno 2019... je start een console op.... je wilt naar store 'tabben'... en dan ergens bij mixer gaat ie hokken. Ik vind het niet kunnen, zeker gezien Sony het ook gewoon kan met haar Playstation. Dat werkt echt soepel.

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    189
  10. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Goedemiddag allen,

Heb het lumineuze idee opgevat om mezelf een Xbox one X cadeau te gaan doen, weet iemand of er toevallig bundles komen met COD: Modern warfare?

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.078
    Gezien Sony de marketingpartner van CoD is verwacht ik geen officiƫle bundels (anders waren die nu ook al wel te preorderen) Geen idee of een Gamemania ofzo zelf een bundel zal aanbieden

Deel Deze Pagina