Lijkt me leuker/beter dan Watch_Dogs, maar echt zo'n game die ik misschien eens in een opwelling voor 10-15 euro koop om het eens een kans te geven, maar voor nu absoluut geen must-have. Zeker niet zolang ik nog geen next-gen console heb.
Bij Bol.com ook voor deze prijs. Begin nu ook te twijfelen, wil de game graag spelen maar ben bang dat nadat je de game koopt ie binnen 3 weken echt ergens 15 euro is.
Battlefield - Hardline Ultimate Edition, met 90 gigabyte aan content voor 9,99 euro op Xbox Live. Deal is nog drie dagen.
XCOM2 inclusief alle DLC (weet even niet meer hoe die edition heet) nog 1-2 dagen in de sale in de Xbox store voor minder dan 5 euro.
Yooka Laylee And The Impossible Lair is momenteel 4,49! https://www.xbox.com/nl-nl/games/store/yooka-laylee-and-the-impossible-lair/9pgppzw59jb8 Mocht je nog een geweldige 2D platformer willen spelen, kopen die hap! Topgame!
Volledig mee eens, ontzettend leuke (en mooie!) platformer! Zie hier ook de 'review' van Digital Foundry Deze game is al een jaartje (ofzo) van Game Pass verdwenen.
Heb die beide Yooka Laylee games gekocht. Niet normaal goedkoop ditmaal, dus zonde om twee goede platformers te laten liggen. Zelfs al heeft het genre niet mijn grootste voorkeur. Overigens tijdje terug de Kingdom Hearts final mix geprobeerd. Niet te doen joh.